Deze serie legt soms niet veel uit, maar dan mis je nu juist het stukje waarin dat wel gebeurdequote:Op donderdag 26 mei 2022 07:51 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat Mike Saul en Kim in de gaten zou houden ? (het gesprekje eerder aan de bar tussen Mike en Kim)
Hoe kon Lalo dan zo maar ineens binnenstappen ?
Nee hoor, ik heb dat stukje meegekregen dat Mike mensen weghaalde uit de minst relevante plekken, maar dat vond ik de advocaat van Lalo juist niet, een beetje dom van Mike.quote:Op donderdag 26 mei 2022 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze serie legt soms niet veel uit, maar dan mis je nu juist het stukje waarin dat wel gebeurde
Die hele HHM zat toch helemaal niet in BB?quote:Op donderdag 26 mei 2022 13:00 schreef Arcee het volgende:
Nou, nu weten we waarom Howard niet in BB zat.
Kim ook niet, gelukkig, dus dat belooft wat !quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:04 schreef Skwish het volgende:
[..]
Die hele HHM zat toch helemaal niet in BB?
In het eerste seizoen was ze nog echt ok. Het is helemaal de invloed van Saul die haar zo gemaakt heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:36 schreef NoCigar het volgende:
Nou mag Kim ook wel weg, psychopathisch kreng.
Denk eerder andersom: de invloed van Kim heeft Saul zo gemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het eerste seizoen was ze nog echt ok. Het is helemaal de invloed van Saul die haar zo gemaakt heeft.
Ja, ik heb het eigenlijk vooral over de laatste twee afleveringen en m.n. hoe ze op Howard reageerde op het laatst. Tot dan was ze ongeveer het het meest sympathieke karakter.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het eerste seizoen was ze nog echt ok. Het is helemaal de invloed van Saul die haar zo gemaakt heeft.
Hij haalde iedereen weg om Fring te volgen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb dat stukje meegekregen dat Mike mensen weghaalde uit de minst relevante plekken, maar dat vond ik de advocaat van Lalo juist niet, een beetje dom van Mike.
Mike ging er van uit dat Lalo die avond Fring zou bezoeken/aanvallen dus ik vind het niet gek dat alle mankracht op Fring/the Laundry zit.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb dat stukje meegekregen dat Mike mensen weghaalde uit de minst relevante plekken, maar dat vond ik de advocaat van Lalo juist niet, een beetje dom van Mike.
Nou, als je de flashbacks van haar jeugd ziet. Ze heeft eigenlijk nooit écht liefde gekend. Mooi voorbeeld was dat ze meedeed aan het toneelstukje om spullen te jatten. Toen was er enigszins trots te zien bij haar moeder. Geen fijne opvoeding.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze heeft ook heel lang pro deo gewerkt voor achtergestelden, terwijl ze ook voor meer geld bij dat andere kantoor had kunnen werken.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:47 schreef Flylib het volgende:
Het is een combinatie van factoren. Die flashbacks en handjevol verhalen over haar jeugd verraadt al dat ze inderdaad geen al te beste jeugd heeft gehad.
Dan leert ze Jimmy kennen, en daarmee ook zijn scam kwaliteiten. Ze geniet er openlijk van als ze dat samen doen. Het is gedurende het verloop van de serie een belangrijke trigger die hun relatie verder versterkt of redt op het moment dat het minder lekker gaat.
En dan is er HHM en in het bijzonder Howard. Hij doet zijn uiterste best om Kim klein te houden. Ze wordt bestraft voor fouten die zij niet heeft veroorzaakt en als ze het juiste probeert te doen wordt ze er niet voor beloond. Dat ging op den duur aan haar vreten, met uiteindelijk haar exit bij HHM tot gevolg.
En ook Jimmy’s avonturen met het kartel hebben een grote invloed op haar doen en laten. Jimmy’s trauma in de woestijn en haar eerdere confrontatie met Lalo is uiteindelijk de druppel geweest die er voor zorgde dat Kim net zo ‘slippin’ werd als Jimmy. Vanuit haar perspectief: als je een kartelbaas zo te kijk kan zetten, dan kun je de hele wereld aan.
En juist op dat moment kwam de rancune t.o.v. Howard ook voorbij, en zorgt voor een gevaarlijke cocktail die uiteindelijk de gebeurtenissen in die laatste aflevering in gang hebben gezet.
Kim was altijd al gevoelig voor de verleidingen van de firma list en bedrog, en mede dankzij Jimmy en haar eigen onvrede over haar carriere en de mensen die daarbij betrokken zijn, was het een kwestie van tijd voordat ze er middenin zou zitten. Maar getuige Kim’s reactie in de laatste aflevering, ga ik er voor het gemak maar vanuit dat ze weer helemaal terug bij af is. Maar we zijn wel vaker verrast door de makers, dus we gaan het zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
quote:Op zondag 29 mei 2022 21:02 schreef Bocaj het volgende:
Hoho, dat is nog niet bevestigd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |