Je moet gewoon zorgen dat je tijdig een coronaprik aanbiedt (net als de griepprik) aan de risicogroepen. En verder de bevolking niet meer lastig vallen tenzij corona ineens vliegende ebola wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En denk je dat dat nog een keer gaat gebeuren? Nu gebleken is dat corona toch niet zo heel spannend is. Maar ja, de capaciteit van de zorg is natuurlijk nog steeds een drama. Ook niet gehoord dat ze daarmee bezig zijn om dat beter te maken, maar misschien heb ik iets gemist.
Daar zijn ze al jaren mee bezigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En denk je dat dat nog een keer gaat gebeuren? Nu gebleken is dat corona toch niet zo heel spannend is. Maar ja, de capaciteit van de zorg is natuurlijk nog steeds een drama. Ook niet gehoord dat ze daarmee bezig zijn om dat beter te maken, maar misschien heb ik iets gemist.
Meeste mensen springen gewoon weer in het gareel als ze weer geconfronteerd worden met maatregelen die ''wel moeten'' en wanneer er weer wat OMT leden aanschuiven bij talkshows voor een paar dagen op rij. Daar maak ik me weinig illusies over.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat is wel antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
net zoals met de toeslagenaffaire, jaren mee bezig. Oekraïne gaat wel lekker snel.
Mondkapjes blijven een raar fenomeen. Werking was, zoals gebruikt in Nederland, hooguit marginaal.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is voor inkomende vreemdelingen.![]()
Maar mondkapjes in supermarkten, dat doe je toch niet meer als burgerbevolking zijnde? Denk ik dan...
Ik zoek er niet naar en gebruik amper zorg maar soms komt dit op tv.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh echt? Niks van gezien of gemerkt. Jij wel?
Oh? Ik hoor alleen maar mensen om me heen die verrekken van de pijn in hun schouder of knie en dan pas in september terecht kunnen voor een eerste onderzoek in het ziekenhuis. Maar ik kijk bijna nooit TV, daarom zal ik niet zo op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik zoek er niet naar en gebruik amper zorg maar soms komt dit op tv.
Dat klopt maar dat is iets anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh? Ik hoor alleen maar mensen om me heen die verrekken van de pijn in hun schouder of knie en dan pas in september terecht kunnen voor een eerste onderzoek in het ziekenhuis. Maar ik kijk bijna nooit TV, daarom zal ik niet zo op de hoogte zijn.
Dat klopt, de uitkomst is er niet en er is niets positiefs veranderd, maar we zijn er wel druk mee bezig en we bedoelen het goedquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh? Ik hoor alleen maar mensen om me heen die verrekken van de pijn in hun schouder of knie en dan pas in september terecht kunnen voor een eerste onderzoek in het ziekenhuis. Maar ik kijk bijna nooit TV, daarom zal ik niet zo op de hoogte zijn.
Zeker maar mijn reactie ging over wat er gedaan wordt om het op te lossen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom, dat is toch ook door te weinig capaciteit?
En in oktober wordt Den Haag weer 'overvallen' door de actualiteit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klopt, de uitkomst is er niet en er is niets positiefs veranderd, maar we zijn er wel druk mee bezig en we bedoelen het goed
Den Haagquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En in oktober wordt Den Haag weer 'overvallen' door de actualiteit.
Kweenie man.... Bij het overgrote merendeel vd bevolking is de "angst" voor de 'rona al heul lang weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Meeste mensen springen gewoon weer in het gareel als ze weer geconfronteerd worden met maatregelen die ''wel moeten'' en wanneer er weer wat OMT leden aanschuiven bij talkshows voor een paar dagen op rij. Daar maak ik me weinig illusies over.
https://www.ad.nl/binnenl(...)critici-op~a69e40b6/quote:Advocaat is coronazaken zat en zegt samenwerking met bekende critici op
MAES law.
Het bekende advocatenkantoor Maes Law stopt per direct met alle coronazaken en verbreekt om die reden de samenwerking met bekende coronasceptici als Eva Vlaardingerbroek, Jan Bonte en Raisa Blommestijn. Dat bevestigt advocaat Bart Maes aan deze site. ,,Mijn kantoorgenoten en ikzelf zijn voor alles wat vies en lelijk is uitgemaakt. Door de enorme polarisatie zijn de emotionele en financiële kosten simpelweg te hoog gebleken.”
Hangt er helemaal vanaf, je ziet nu toch ook dat er nog steeds EU landen zijn die je pas bij 3 prikken als volledig gevaccineerd beschouwen en de urgentie is er momenteel toch niet echt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:52 schreef dick_laurent het volgende:
Als ze dus komend najaar opeens weer gaan piepen dat we ons massaal moeten vaccineren omdat anders lockdowns en weet ik het, dan vraag ik me A - heel erg af met wat voor argumentatie ze dat denken te gaan doen. En B - betwijfel ik dus hoeveel mensen daar dan gehoor aan gaan geven. Die urgentie is er gewoonweg niet meer.
de koe gaf veel melk maar is er aan dood gegaanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:09 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)critici-op~a69e40b6/
Wat een tegenvaller voor forum ook.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
de koe gaf veel melk maar is er aan dood gegaan
Tja. Dat zagen we hier ook op ons mooie fok.quote:Ik ben er onwijs van geschrokken dat een klein aantal coronademonstranten naadloos is overgegaan in het steunen van de Russische president Vladimir Poetin. Die mensen beginnen mij nu lastig te vallen omdat ik de vlag van Oekraïne in mijn Twitter-biografie heb staan. Ik zou volgens hen een landverrader zijn. Dat heeft mij persoonlijk geraakt”, aldus Maes. ,,Ik heb veel cliënten uit Oekraïne en ken ook mensen die daar slachtoffer zijn geworden. Die ga ik echt niet in de steek laten.”
Misschien zouden er inderdaad in die landen eens wat kritische journalisten moeten zijn die vragen waarom ze die onzinnige bureaucratie nog in stand houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf, je ziet nu toch ook dat er nog steeds EU landen zijn die je pas bij 3 prikken als volledig gevaccineerd beschouwen en de urgentie is er momenteel toch niet echt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zuid-afrika-a4120697quote:Groeiende onrust over nieuwe Omikronpiek in Zuid-Afrika
Corona Twee nieuwe varianten van de corona-Omikron-variant zijn nóg besmettelijker. De groeiende piek in Zuid-Afrika baart daarom zorgen.
...
Een virus dat blijft doorgaan, no shit.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Never a dull moment, zegt Koopmans. „Maar het onderstreept opnieuw dat we echt langetermijnplannen moeten hebben. Wij hebben het testen en surveilleren net afgeschaald, dat is niet verstandig. Ik wil er ook dolgraag van af, maar dit virus blijft doorgaan.”
Koopmans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |