Ga er vanuit dat het geen ruimen wordt maar het terugbrengen van geboortes want ook dan kan het snel gaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste post in de covid reeks voor vanavond
We moeten de wereldbevolking terugbrengen van 7 naar 1 miljard maar dan op een menselijke manier. Wij van de club of rome zijn geen beesten ofzo![]()
[ twitter ]
Ik vraag me al een tijdje af waarom de hele trans ideologie zo gepusht wordt, maar in deze context is het logisch. Als je wilt zorgen dat minder mensen zich voortplanten. Jeugd verwarren met gender propaganda, puberteit blokkers erin; daar komen ongetwijfeld vruchtbaarheidsproblemen van.quote:Ga er vanuit dat het geen ruimen wordt maar het terugbrengen van geboortes want ook dan kan het snel gaan.
En dan niet stiekem het onvruchtbaar maken van vrouwen.
Zou kunnen. Of een combinatie.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:35 schreef kuifmees het volgende:
[..]
Ik vraag me al een tijdje af waarom de hele trans ideologie zo gepusht wordt, maar in deze context is het logisch. Als je wilt zorgen dat minder mensen zich voortplanten. Jeugd verwarren met gender propaganda, puberteit blokkers erin; daar komen ongetwijfeld vruchtbaarheidsproblemen van.
quote:Politieagent die hond inzette bij demonstratie, wordt niet vervolgd
Een politieagent die tijdens een demonstratie op het Malieveld zijn hond inzette tegen een demonstrant, wordt niet vervolgd voor die actie. Dat heeft het OM bekendgemaakt. De man die door de hond werd gebeten, had aangifte gedaan tegen de agent.
Het incident gebeurde vorig jaar op 14 maart, tijdens een grote coronademonstratie op het Malieveld in Den Haag. Die demonstratie liep uit de hand, waarna de politie hard ingreep.
De man in kwestie gooide een bierblikje naar agenten van de ME. Daarop riep een hondengeleider van de politie dat de man was aangehouden. Toen de man wegliep, zette de agent zijn hond in, die de man in zijn been beet.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-vervolgd-om-bijten
En de familie kapot maken, de staat wordt dan de familie als t ware. Hebben ze dat niet ook tijdens het communisme gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:35 schreef kuifmees het volgende:
[..]
Ik vraag me al een tijdje af waarom de hele trans ideologie zo gepusht wordt, maar in deze context is het logisch. Als je wilt zorgen dat minder mensen zich voortplanten. Jeugd verwarren met gender propaganda, puberteit blokkers erin; daar komen ongetwijfeld vruchtbaarheidsproblemen van.
De LGBTQP-etc-agenda werd jaartje of wat geleden ook al aangekaart door oa. mezelf maar toen werd je uitgemaakt voor conservatieve homofoob.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
En de familie kapot maken, de staat wordt dan de familie als t ware. Hebben ze dat niet ook tijdens het communisme gedaan?
Wees niet bang. het komt snel genoeg en het is velig, handig en je hebt alles bij je in 1 chip. Geen gezeul meer met pasjes en geldquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Ali_boo het volgende:
Waar maken we ons idd druk om. Zoveel malen gemakkelijker dan qr code
[ twitter ]
Het is toch heerlijk dat je nergens je zorgen hoeft te maken want de staat waakt over je.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
Smart cities coming to a town near you![]()
[ twitter ]
Aan mij kunnen ze het niet verkopen want ik ben geen QR schaap. Mijn man ziet het als opvolger van het papieren paspoort. Dat het een logische ontwikkeling is. Dan maar geen reisjes meer naar het buitenland meer. Denk als je je daarvoor moeten blijven prikken is voor mij al een grote no, noquote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef Ali_boo het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dit gaan verkopen......
[ twitter ]
Ik denk niet dat de verkiezingen eerlijk verlopen zijn daar, maar dat mag ik vast niet denken..quote:
Gewone gepeupel onvruchtbaar maken en alleen de elites kunnen zich voortplanten.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:47 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat het geen ruimen wordt maar het terugbrengen van geboortes want ook dan kan het snel gaan.
En dan niet stiekem het onvruchtbaar maken van vrouwen.
Het coronatoegangsbewijs is daarmee definitief verleden tijdquote:Kabinet schrapt coronatoegangsbewijs uit tijdelijke wet
Het kabinet wil het coronatoegangsbewijs uit de Tijdelijke wet maatregelen covid-19 halen. Dat zou betekenen dat deze maatregel tegen de verspreiding van corona vanaf 1 juni niet meer kan worden ingezet.
Minister Kuipers had de coronapas nog graag in zijn 'gereedschapskist' gehouden, voor het geval het aantal besmettingen weer heel snel oploopt. Maar er waren steeds meer tegenstanders.
In het debat in de Tweede Kamer over de vijfde verlenging van de tijdelijke wet, die van 1 maart tot 1 juni loopt, keerde ook coalitiepartij ChristenUnie zich tegen het behoud van de mogelijkheid om de coronapas in te zetten.
https://nos.nl/artikel/24(...)s-uit-tijdelijke-wet
Oh, voor!!!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het coronatoegangsbewijs is daarmee definitief verleden tijd
Ondertussen ook nog wijsmaken dat kinderloos blijven een goede daad is voor het klimaat. Daar is ook al een woord voor, baarschaamte.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Gewone gepeupel onvruchtbaar maken en alleen de elites kunnen zich voortplanten.
Weer zo'n holle frats dat lekker bekt, maar nergens op gebaseerd is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ondertussen ook nog wijsmaken dat kinderloos blijven een goede daad is voor het klimaat. Daar is ook al een woord voor, baarschaamte.
Het kabinet wil, er is dus niks definitief.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het coronatoegangsbewijs is daarmee definitief verleden tijd
Wij zijn niet het enige land in de EU. Die app wordt vooral gebruikt om naar het buitenland te reizen en daar hebben wij vrij weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
Kabinet schrapt QR-code uit Tijdelijke wet maatregelen COVID-19
QR code word afgeschaft in NL, maar toch nog een extra geld in steken. opnieuw 2 tegenstrijdige berichten.aan 1 kant ben ik blij dat dat idiote QR afschaft is. maar dan zitten we nog steeds met die QR code wat uit de EU komt...
quote:Na lockdown in Shanghai, verscherpt nu ook Peking coronamaatregelen
De Chinese hoofdstad Peking heeft nieuwe coronabeperkingen ingevoerd. Alle restaurants mogen tot in ieder geval 4 mei geen gasten ontvangen. Eten en drinken mag alleen afgehaald of bezorgd worden. De meeste openbare voorzieningen dienen alleen klanten toe te laten die een negatieve coronatest kunnen overleggen die niet ouder is dan 48 uur.
Volgende week volgen meer maatregelen. Zo is vanaf 5 mei een negatieve Covid-test nodig om 'alle soorten openbare ruimtes en het openbaar vervoer' te gebruiken. Voor activiteiten zoals sportevenementen en groepsreizen moeten deelnemers ook een negatieve Covid-test laten zien die maximaal 48 uur oud is, samen met een bewijs van volledige vaccinatie.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)pt-coronamaatregelen
https://rumble.com/v12yi4(...)s-based-on-a-bi.htmlquote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een vermoeden dat een aantal users hier teveel borstvoeding hebben gehad tijdens hun kinderjaren
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |