abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2022 @ 10:47:00 #76
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204562857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:43 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste post in de covid reeks voor vanavond

We moeten de wereldbevolking terugbrengen van 7 naar 1 miljard maar dan op een menselijke manier. Wij van de club of rome zijn geen beesten ofzo 8)7

[ twitter ]
Ga er vanuit dat het geen ruimen wordt maar het terugbrengen van geboortes want ook dan kan het snel gaan.

En dan niet stiekem het onvruchtbaar maken van vrouwen.
To BG or not to BG!
  donderdag 28 april 2022 @ 11:35:09 #77
335033 kuifmees
Vogeltjes overal
pi_204563274
quote:
Ga er vanuit dat het geen ruimen wordt maar het terugbrengen van geboortes want ook dan kan het snel gaan.

Ik vraag me al een tijdje af waarom de hele trans ideologie zo gepusht wordt, maar in deze context is het logisch. Als je wilt zorgen dat minder mensen zich voortplanten. Jeugd verwarren met gender propaganda, puberteit blokkers erin; daar komen ongetwijfeld vruchtbaarheidsproblemen van.
  donderdag 28 april 2022 @ 12:02:31 #78
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204563518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:35 schreef kuifmees het volgende:

[..]
Ik vraag me al een tijdje af waarom de hele trans ideologie zo gepusht wordt, maar in deze context is het logisch. Als je wilt zorgen dat minder mensen zich voortplanten. Jeugd verwarren met gender propaganda, puberteit blokkers erin; daar komen ongetwijfeld vruchtbaarheidsproblemen van.
Zou kunnen. Of een combinatie.

Naar het schijnt worden er ook steeds meer mensen onvruchtbaar en niemand die weet waardoor dat precies komt.

Zelf denk ik dat het komt omdat er steeds meer toxische stoffen in de natuur terecht komen die op hormonaal gebied schade berokkenen.

Laatst waren er aardbeien onderzocht en ze hadden aardbeien gevonden met 17 verschillende toxiden erin. Erin he, niet erop. Langzaamaan zijn we onszelf aan het vergiftigen met een laagje plastic er subtiel bij.
To BG or not to BG!
pi_204564718
quote:
Politieagent die hond inzette bij demonstratie, wordt niet vervolgd
Een politieagent die tijdens een demonstratie op het Malieveld zijn hond inzette tegen een demonstrant, wordt niet vervolgd voor die actie. Dat heeft het OM bekendgemaakt. De man die door de hond werd gebeten, had aangifte gedaan tegen de agent.

Het incident gebeurde vorig jaar op 14 maart, tijdens een grote coronademonstratie op het Malieveld in Den Haag. Die demonstratie liep uit de hand, waarna de politie hard ingreep.

De man in kwestie gooide een bierblikje naar agenten van de ME. Daarop riep een hondengeleider van de politie dat de man was aangehouden. Toen de man wegliep, zette de agent zijn hond in, die de man in zijn been beet.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-vervolgd-om-bijten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204567329
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:35 schreef kuifmees het volgende:

[..]
En de familie kapot maken, de staat wordt dan de familie als t ware. Hebben ze dat niet ook tijdens het communisme gedaan?
  donderdag 28 april 2022 @ 19:28:22 #81
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204567725
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:40 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
En de familie kapot maken, de staat wordt dan de familie als t ware. Hebben ze dat niet ook tijdens het communisme gedaan?
De LGBTQP-etc-agenda werd jaartje of wat geleden ook al aangekaart door oa. mezelf maar toen werd je uitgemaakt voor conservatieve homofoob.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204578483
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Ali_boo het volgende:
Waar maken we ons idd druk om. Zoveel malen gemakkelijker dan qr code

[ twitter ]
Wees niet bang. het komt snel genoeg en het is velig, handig en je hebt alles bij je in 1 chip. Geen gezeul meer met pasjes en geld *O*
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204578514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
Smart cities coming to a town near you *O*

[ twitter ]
Het is toch heerlijk dat je nergens je zorgen hoeft te maken want de staat waakt over je. *O*
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204578581
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef Ali_boo het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dit gaan verkopen......

[ twitter ]
Aan mij kunnen ze het niet verkopen want ik ben geen QR schaap. Mijn man ziet het als opvolger van het papieren paspoort. Dat het een logische ontwikkeling is. Dan maar geen reisjes meer naar het buitenland meer. Denk als je je daarvoor moeten blijven prikken is voor mij al een grote no, no

Straks zeggen ze wat je niet mag geloven, hoe je moet denken: Ben je christen? ben je tegen de regering? dan sluiten we je af van het systeem
pi_204578598
https://www.journal-of-he(...)(22)00234-3/fulltext

“SARS COV vaccination can elicit a CD8 T cell dominant hepatitis”
pi_204578613
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:04 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Fijne vent toch
Ik denk niet dat de verkiezingen eerlijk verlopen zijn daar, maar dat mag ik vast niet denken..
WEF hond Macron blijft daar gewoon lekker zitten..
pi_204578645
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Gewone gepeupel onvruchtbaar maken en alleen de elites kunnen zich voortplanten.
pi_204580189
quote:
Kabinet schrapt coronatoegangsbewijs uit tijdelijke wet
Het kabinet wil het coronatoegangsbewijs uit de Tijdelijke wet maatregelen covid-19 halen. Dat zou betekenen dat deze maatregel tegen de verspreiding van corona vanaf 1 juni niet meer kan worden ingezet.

Minister Kuipers had de coronapas nog graag in zijn 'gereedschapskist' gehouden, voor het geval het aantal besmettingen weer heel snel oploopt. Maar er waren steeds meer tegenstanders.

In het debat in de Tweede Kamer over de vijfde verlenging van de tijdelijke wet, die van 1 maart tot 1 juni loopt, keerde ook coalitiepartij ChristenUnie zich tegen het behoud van de mogelijkheid om de coronapas in te zetten.
https://nos.nl/artikel/24(...)s-uit-tijdelijke-wet
Het coronatoegangsbewijs is daarmee definitief verleden tijd :o
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 18:13:07 #89
236264 crew  capricia
pi_204580247
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oh, voor!!!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 29 april 2022 @ 19:17:13 #90
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204580929
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:50 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Gewone gepeupel onvruchtbaar maken en alleen de elites kunnen zich voortplanten.
Ondertussen ook nog wijsmaken dat kinderloos blijven een goede daad is voor het klimaat. Daar is ook al een woord voor, baarschaamte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204581182
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ondertussen ook nog wijsmaken dat kinderloos blijven een goede daad is voor het klimaat. Daar is ook al een woord voor, baarschaamte.
Weer zo'n holle frats dat lekker bekt, maar nergens op gebaseerd is.

In Nederland is het recht om kinderen te krijgen een absoluut recht. Geestelijk gehandicapten en andere mensen die ongeschikt zijn om kinderen op te voeden hebben net zoveel recht om kinderen te krijgen als een ieder ander in Nederland. Zelfs mensen die elk kind van hunzelf mishandeld hebben of die bijvoorbeeld zwaar verslaafd zijn aan GHB of heroïne kunnen gewoon kinderen krijgen.

En Nederland heeft een van de beste toeslagen, voorzieningen en wetgeving voor ouders. daarnaast is onze regering maar wat blij met kinderen vanwege de vergrijzing.

Dus hoe kom je bij die idiote bewering?
pi_204581226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het kabinet wil, er is dus niks definitief.
pi_204585010
Kabinet schrapt QR-code uit Tijdelijke wet maatregelen COVID-19

QR code word afgeschaft in NL, maar toch nog een extra geld in steken. opnieuw 2 tegenstrijdige berichten.aan 1 kant ben ik blij dat dat idiote QR afschaft is. maar dan zitten we nog steeds met die QR code wat uit de EU komt...
pi_204598413
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 09:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
Kabinet schrapt QR-code uit Tijdelijke wet maatregelen COVID-19

QR code word afgeschaft in NL, maar toch nog een extra geld in steken. opnieuw 2 tegenstrijdige berichten.aan 1 kant ben ik blij dat dat idiote QR afschaft is. maar dan zitten we nog steeds met die QR code wat uit de EU komt...
Wij zijn niet het enige land in de EU. Die app wordt vooral gebruikt om naar het buitenland te reizen en daar hebben wij vrij weinig over te zeggen.
pi_204598422
quote:
Na lockdown in Shanghai, verscherpt nu ook Peking coronamaatregelen
De Chinese hoofdstad Peking heeft nieuwe coronabeperkingen ingevoerd. Alle restaurants mogen tot in ieder geval 4 mei geen gasten ontvangen. Eten en drinken mag alleen afgehaald of bezorgd worden. De meeste openbare voorzieningen dienen alleen klanten toe te laten die een negatieve coronatest kunnen overleggen die niet ouder is dan 48 uur.

Volgende week volgen meer maatregelen. Zo is vanaf 5 mei een negatieve Covid-test nodig om 'alle soorten openbare ruimtes en het openbaar vervoer' te gebruiken. Voor activiteiten zoals sportevenementen en groepsreizen moeten deelnemers ook een negatieve Covid-test laten zien die maximaal 48 uur oud is, samen met een bewijs van volledige vaccinatie.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)pt-coronamaatregelen
pi_204599726
twitter

Quarantaine kamp
pi_204600375
ludovico in COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic

Gelovigen in het narratief bestaan gewoon nog. Waarom zouden we geen lock down hoeven verwachten van de winter?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204603718
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een vermoeden dat een aantal users hier teveel borstvoeding hebben gehad tijdens hun kinderjaren

[ twitter ]

[ afbeelding ]
https://rumble.com/v12yi4(...)s-based-on-a-bi.html
  maandag 2 mei 2022 @ 12:22:27 #99
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_204606513
twitter
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  maandag 2 mei 2022 @ 12:26:19 #100
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_204606556
Bovenstaand bericht leest weg als een enorm slechte soap..
het niveau van onze overheid
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')