abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204090697
Ontopic:
Wappies die niet begrijpen waarover ze praten.
Niet begrijpen van en voor of door Covid overleden.
Wappies die denken iets te posten, maar geen onderbouwing hebben. Of dat de cijfers heel iets anders laten zien.
Ivermectine claims, na 14 maanden, nog steeds geen hard bewijs.
Wappies die oversterfte roepen, maar dat cijfers heel iets anders laten zien.
Wappies die claimen dat bijwerkingen verzwegen worden.

Dit is misschien nog wel de leukste, wappies die denken dat ze gelijk hebben....
pi_204090798
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 16:51 schreef Intint het volgende:

[..]
Überhaupt sterfte nog steeds gebruiken als argument… Man man man. Maar goed ik ben de discussie met je aangegaan dus enfin.
Ik draai niets om. Deze discussie begon met jouw uitspraak, niet met de uitspraak die jij mij nu in de mond legt. Als je er niet tegen kan dat er om onderbouwing gevraagd wordt voor je uitspraken moet je voortaan maar wat beter nadenken voordat je zo postz. Maar dan moet je nu niet allerlei kronkelbewegingen gaan maken om maar geen antwoord te hoeven geven.
Ik geef even aan hoe de feiten er inmiddels bij liggen. Daarvoor ga ik dan verder geen moeite doen om het allemaal op een presenteerblaadje aan te bieden aan een stel branche covidians toch al zover van het padje af zijn dat ze geen feiten meer kunnen verwerken. Maar als je met een staatje uit welk land dan ook komt waaruit blijkt dat er minder oversterfte is onder de gevaccineerden dan zal ik daar zeker op reageren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204090875
quote:
Ik geef even aan hoe de feiten er inmiddels bij liggen. Daarvoor ga ik dan verder geen moeite doen om het allemaal op een presenteerblaadje aan te bieden aan een stel branche covidians toch al zover van het padje af zijn dat ze geen feiten meer kunnen verwerken. Maar als je met een staatje uit welk land dan ook komt waaruit blijkt dat er minder oversterfte is onder de gevaccineerden dan zal ik daar zeker op reageren.
Ontopic:
Niet begrijpen hoe informatie werkt.
Data niet begrijpen.
Mening / foute data niet begrijpen.

Maar bijzonder dat er geen oversterfte is, bij landen die veel gevaccineerd hebben. Of dat er na de boosters de oversterfte afnam.
  zaterdag 26 maart 2022 @ 06:08:05 #229
256666 leeell
I know you're lonely
pi_204223527
Dit topic had best leuk kunnen zijn.

Maar de realiteit is natuurlijk dat mensen die voor- en tijdens de COVID crisis niet voor rede of argumenten vatbaar waren, dat nu nog steeds niet gaan zijn.

Wappies gonna wap.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_204223948
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 06:08 schreef leeell het volgende:

Maar de realiteit is natuurlijk dat mensen die voor- en tijdens de COVID crisis niet voor rede of argumenten vatbaar waren, dat nu nog steeds niet gaan zijn.

Wappies gonna wap.
Uiteraard verandert dat niet. Covid ebt momenteel weg, en dan is het weer gemakkelijk vol te houden dat het slechts een mild griepje was, de boel opzettelijk werd overdreven om big Pharma of het WEF ten dienste te zijn, dat covid plaats moest maken voor de Oekraïne hoax, dat vaccineren dus helemaal niet nodig was en dat de wappies de komende jaren kunnen genieten van hoe de lange termijn effecten van het vaccin de gevaccineerden de komende jaren een langzame pijnlijke dood in jagen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204225926
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 08:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Uiteraard verandert dat niet. Covid ebt momenteel weg, en dan is het weer gemakkelijk vol te houden dat het slechts een mild griepje was, de boel opzettelijk werd overdreven om big Pharma of het WEF ten dienste te zijn,
Je zegt 'hetzelfde' als Klaus. :lijstje:

"COVID-19 has killed less than 0.006% of the world population. - The corona pandemic is different. It does not constitute an existential threat" (Klaus Schwab- COVID-19:The Great RESET pagina 99)

Mooi man.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_204226227
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 12:09 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je zegt 'hetzelfde' als Klaus. :lijstje:

"COVID-19 has killed less than 0.006% of the world population. - The corona pandemic is different. It does not constitute an existential threat" (Klaus Schwab- COVID-19:The Great RESET pagina 99)

Mooi man.
At the end of June 2020 (at a time when the outbreak is still raging in Latin America, South Asia and much of the US), COVID-19 has killed less than 0.006% of the world population..
Hij had het dus alleen over de eerste golf, ondertussen hebben we de 4de achter de rug en zijn we 1,5 jaar verder sinds zijn uitspraak.
pi_204226392
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 12:43 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
At the end of June 2020 (at a time when the outbreak is still raging in Latin America, South Asia and much of the US), COVID-19 has killed less than 0.006% of the world population..
Hij had het dus alleen over de eerste golf, ondertussen hebben we de 4de achter de rug en zijn we 1,5 jaar verder sinds zijn uitspraak.
Een great resetje doe je niet zomaar even. Hij had het zelf over "a small window of opportunity"
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_204498147
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 06:08 schreef leeell het volgende:

Wappies gonna wap.
Dat zie je nu toch ook dat ze hun eigen waarheden maken aan de hand van de realiteit?

Die mongolen snappen niet dat zij profiteren van de wetenschap en de massale vaccinaties.
pi_204502121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 14:18 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat zie je nu toch ook dat ze hun eigen waarheden maken aan de hand van de realiteit?

Die mongolen snappen niet dat zij profiteren van de wetenschap en de massale vaccinaties.
Yep mongolen. Die stomme mensen van 21 die letterlijk 0.0 kans hadden op overlijden (er is niemand tussen de 21 en 24 overleden aan covid in nederland, waren zo ongelofelijk dom. Idioten.

De man van 40 met een gewicht van 130 kilo en zich wel vaccineerd is een slimme held. De student van 20 een mongool.

Logica

En 2 miljoen Nederlanders een mongool noemen is ook volkomen normaal.

Gelukkig en wat goed dat we mensen hebben die alwetend zijn zoals jij en alles beter weten was iedereen maar zo. Dan was de wereld een stuk beter.
pi_204504330
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:45 schreef bellamy13 het volgende:
Yep mongolen. Die stomme mensen van 21 die letterlijk 0.0 kans hadden op overlijden (er is niemand tussen de 21 en 24 overleden aan covid in nederland, waren zo ongelofelijk dom. Idioten.

De man van 40 met een gewicht van 130 kilo en zich wel vaccineerd is een slimme held. De student van 20 een mongool.

Logica

En 2 miljoen Nederlanders een mongool noemen is ook volkomen normaal.

Gelukkig en wat goed dat we mensen hebben die alwetend zijn zoals jij en alles beter weten was iedereen maar zo. Dan was de wereld een stuk beter.
Ik heb het over de wappie mongolen die in de groep vallen waar de risico's zitten en daarna naar lucht happend op de IC zijn beland. De ongevaccineerden zijn in de ziekenhuizen de grootste groep geweest en hebben daardoor onnodig een bed bezet gehouden.

Ik ben ook wel voor een wappie tax. Niet vaccineren prima, maar dan mag je wel ietsje meer betalen aan je zorg verzekering. :Y
pi_204504421
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik ben ook wel voor een wappie tax. Niet vaccineren prima, maar dan mag je wel ietsje meer betalen aan je zorg verzekering. :Y
Doe dan ook maar gelijk een moddervet-tax. Niet gezond willen leven prima, maar dan mag je wel ietsje meer betalen aan je zorg verzekering.
pi_204504540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:58 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Doe dan ook maar gelijk een moddervet-tax. Niet gezond willen leven prima, maar dan mag je wel ietsje meer betalen aan je zorg verzekering.
eens al die dikzakjes lagen ook op de ic
pi_204507305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:58 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
En rokers. En mensen die alcohol drinken. En overijverige sporters. En DHZ'ers die steeds van trapjes lazeren. En mensen die als een debiel rijden.
Tap tap tap
  zondag 24 april 2022 @ 15:01:55 #240
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_204526822
Jaaaa, al die ophef over dat Danny de Munk vreemd zou gaan en drugs zou gebruiken, is gewoon een afleiding van hoe ongezond die vaccins zijn.

Blijf opletten mensen!
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_204597007
quote:
Maatregelen waren idd niet significant te meten effectief.

Verschil Zweden en NL is er ook nauwelijks.

De efficacy is in bijzondere gevallen allicht wel werkzaam, niet als het virus al overal is.

En mondkapjes zijn zinloos, altijd geweest.

Lock downs extreem en bijster ineffectief. Maar allicht onder de juiste omstandigheden dat het op de korte termijn iets kan betekenen.

Dat maakt het nog geen goede maatregel. De kosten zijn exorbitant veel groter dan de baten.

Debiel gedoe, 2 jaar lang, Onwetenschappelijk en grondrecht schendend.

Hoe eerder men eens de ogen opent hoe beter. Grondrechten schendingen zijn mensonterend. Het kabinet en het OMT moet zijn plek kennen.
pi_204597059
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Rolfieo op 01-05-2022 12:53:10 ]
pi_204600183
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:46 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Ja dat was ik, sta er 100% achter. Onbegrijpelijk als je denkt dat alles proportioneel was.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 3 mei 2022 @ 21:59:18 #244
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204620986
quote:
"Handig voor op vakantie" maar dit is natuurlijk de reden:

Brussel wil de gezondheidsgegevens verder gebruiken in een tweede database voor onderzoekers, overheidsinstellingen en de industrie.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204625883
Geen concrete voorbeelden, maar ik heb smakelijk meegenoten de afgelopen 2 jaar van de bizarre redeneringen van wappies. Afzetten tegen msm, maar wel selectief vage bronnen quoten, er een eigen narratief aan hangen en dat nog willen presenteren als feit ook. Één grote confirmation bias. Gefeliciteerd, je hebt je gigantisch opgewonden om niets. Bijna iedereen ging de afgelopen 2 jaar door, behalve de wappies die schuimbekkend op een anoniem forum nog steeds bevestiging zoeken voor een verzonnen narratief. _O-
pi_204654771
Het spijt me, maar de wapsies hebben allemaal gelijk gehad :)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_204669869
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Is het uberhaupt mogelijk deze mensen te overtuigen?

Al geef je een statistisch onderzoek mee waaruit geen significant verschil uit te destilleren valt mbt mondkapjes gebruik / oversterfte over het complete land.... Dan nog accepteren ze het niet.

Ze begrijpen de statistieken erachter niet, en dat is prima verder hoor, maar god, ze zijn wel enorm te manipuleren in dat geval, het enige wat ze een andere mening zou kunnen geven is als een persoon met in hun ogen autoriteit hetzelfde verhaal vertelt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204670054
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Al geef je een statistisch onderzoek mee waaruit geen significant verschil uit te destilleren valt mbt mondkapjes gebruik / oversterfte over het complete land.... Dan nog accepteren ze het niet.

Ze begrijpen de statistieken erachter niet, en dat is prima verder hoor, maar god, ze zijn wel enorm te manipuleren in dat geval, het enige wat ze een andere mening zou kunnen geven is als een persoon met in hun ogen autoriteit hetzelfde verhaal vertelt.
De waarheid is in deze vaak ook niet relevant. Het is een informatieoorlog met een strijd om gelijkheid.
Het gaat mij vaak niet eens meer op gelijk hebben en gelijk krijgen, maar hoe wil ik leven in een wereld waarin je vrij bent en niet wordt uitgesloten om wat voor een reden dan ook.
Mijn vrijheid is mijn gezondheid.

Veel mensen bagatelliseren het ook. Hoe durf je te spreken over dictatuur en lachen je dan uit.
Maar, wat is de definitie van vrijheid? En wanneer moet het kwartje voor jou vallen als iets van je wordt afgenomen waarin jij de essentie van vrijheid ziet?

Mijn oudtante heeft de tweede wereldoorlog nog meegemaakt.
De haat naar de Duitsers als bezetter was er wel degelijk, maar niet zo heftig als ná de oorlog toen bleek wat ze met de Joden gedaan hadden.
Haar letterlijke woorden waren: "Het leven ging na de bezetting gewoon verder".
Vanuit een bepaald perspectief kan je dan nog steeds zeggen dat je van vrijheden geniet waarmee je op dat moment vrijheid definieert.
Je bent weliswaar bezet, maar je kon nog steeds de dingen doen die je ook vóór de oorlog deed.

Maar mensen (en helaas vooral de jeugd), beseffen onvoldoende wat echte vrijheid inhoudt.
Dat is triest, want je ziet ze daardoor van hunzelf verliezen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_204670863
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

De vraag is eerder wie er nu precies niet de statistieken erachter begrijpt.
Bijvoorbeeld oversterfte is nooit een reden geweest voor de maatregelen.
Waarom dan hameren op de algehele oversterfte van een specifieke groep, terwijl er daarnaast heel veel andere factoren ook een rol spelen.

Dat mondkapjes geen significant effect hebben is iedereen het wel over eens.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')