De eerste. 2 en 3 van de week gezienquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke van de reeks??
Koningsnach "vieren' Er is hier op ca 20 meter een feesje bezig. Ga straks even kijken of het leuk is. 2 brothers on the 4th floor blijken te komen.
Okee. ik heb volgens mij 1 en 3 gezien.... 2 kan ik me niet herinneren...quote:
Spannend!quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef gianni61 het volgende:
Sollicitatiebrief verstuurd. het bier kan open
Een schrale troost: je wordt overal genaaid.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik had gister weer lekker opgelet met het boodschappen doen, want die Vega lapjes waren goed tot vandaag. Op zich geen probleem, maar ze waren zompig en vielen uit elkaar als kattenvoer toen ik ze uit de verpakking wilde halen. En de paprika die ik gister had gekocht heeft ook een zompige plek.
Thanks AH. Prijsverhogingen en waardeloze meuk.
ik heb eigenlijk geen idee of er hier uberhaupt iets van een vrijmarkt isquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik hoop morgen nieuwe parfum te scoren op de vrijmarkt. Er staan ook altijd allemaal winkels enz tussen de mensen met rommelmarkt spul.
hmm je hebt laptop toch waar je op kan kijken, wel een kleiner schermpje, maja is te overlevenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:11 schreef Ama het volgende:
Volgens mij komt iemand mijn tv zo ophalen. Zit ik wel een week zonder tv haha maar ja. Beter een week zonder dan dat ik er helemaal niet vanaf kom.
Ja daarom, zo heb ik het 8 jaar gedaan dus een weekje overleef ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm je hebt laptop toch waar je op kan kijken, wel een kleiner schermpje, maja is te overleven
Braddie zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:11 schreef Ama het volgende:
Volgens mij komt iemand mijn tv zo ophalen. Zit ik wel een week zonder tv haha maar ja. Beter een week zonder dan dat ik er helemaal niet vanaf kom.
Dat Vladje even gauw ebola krijgtquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-prijs-schiet-omhooG
Hier is er wel een kleedjesmarkt in het centrum, maar daar verkopen ze meestal kindermeuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee of er hier uberhaupt iets van een vrijmarkt is
Hier was pre covid ook altijd alleen voor kinderen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is er wel een kleedjesmarkt in het centrum, maar daar verkopen ze meestal kindermeuk.
Heb ik ook lang niet meer gedaan, laatste keer dat ik dat deed was het voor gratis stenen, allemaal mensen die niet kwamen opdagen of maar 3 stenen meenamen en zulk soort geintjesquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:20 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk vind ik dingen via marktplaats verkopen maar ongemakkelijk.
Haterquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:14 schreef Ama het volgende:
Als ik hem niet verkocht kreeg deed ik hem wel gratis naar vrienden ofzo maar iemand als Braddie gun ik het echt niet.
ah hmm en ook helemaal afgeragd zekerquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een oudje. SX200IS
denk dat de panasonic nog de nieuwste is.
Je bent niet aangenomen. Bier kan weer dicht.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef gianni61 het volgende:
Sollicitatiebrief verstuurd. het bier kan open
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:25 schreef Karzai het volgende:
Misschien morgen een fapje doen op de prinsesjes
Hoho, ik ga netjes om met mijn spullen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah hmm en ook helemaal afgeragd zekerAnders kocht je die anderen niet
Boeiend. Ik heb even mijn frustratie van me af geschreven en heb nog steeds een baan. Ik drink doorquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent niet aangenomen. Bier kan weer dicht.
Ik zou dit thuis doen en niet in Maastricht langs de route.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:25 schreef Karzai het volgende:
Misschien morgen een fapje doen op de prinsesjes
Nou ja, opgebruikt danquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoho, ik ga netjes om met mijn spullen.
Misschien krijgen ze wel een twerk cursus op kanaleneilandquote:
Wat ben je aan het doen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, eerste Ixus 185 opgesnord op MP. zgan met hoesje, ¤ 48 incl opsturen. Op naar nummer twee.
Ik gok camera's aan het zoekenquote:
Bij oude camera's denk ik aan andere camera'squote:Op dinsdag 26 april 2022 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gaat-ie oude camera's sparen.
Meer zoiets?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij oude camera's denk ik aan andere camera's
Oh ik voor eventjes wel en wil die tv niet meer in huis hebben als er een andere komt.quote:
Gewoon daarom?quote:
Zou ik ook niet in gaan lopen nee. Al kreeg ik geld bij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:05 schreef Karzai het volgende:
Ik ga deze schoenen verkopen, keer gekregen. Maar draag ze nooit. Van gemasseerde koeienkonten
[ afbeelding ]
Mannen met laarsjesquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:05 schreef Karzai het volgende:
Ik ga deze schoenen verkopen, keer gekregen. Maar draag ze nooit. Van gemasseerde koeienkonten
[ afbeelding ]
Voorraadje Ixus185's aan het aanleggen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik ook niet in gaan lopen nee. Al kreeg ik geld bij.
Dit gaat niet werken zo!quote:
Het moet je stijl ook wel zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik ook niet in gaan lopen nee. Al kreeg ik geld bij.
Ik hoop ergens een stapel LEGO of magic kaarten te vindenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
Zal wel genoeg meuk liggen op de vrijmarkten na 2 jaar geen vrijmarkt.
Ohja zal je app-n als ik van die kaarten zie liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoop ergens een stapel LEGO of magic kaarten te vinden
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind jou ook echt wel een laarsjes type inderdaad
Wel zo puntig als mogelijk, en bruin tegen het beige aanquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind jou ook echt wel een laarsjes type inderdaad
Wat ik er van begrepen heb is dat de afgelopen 2 jaar aan thuiszitten en lockdowns vooral ook heel veel opruimwoede bij den mensch gecreëerd heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
Zal wel genoeg meuk liggen op de vrijmarkten na 2 jaar geen vrijmarkt.
Dus er ligt genoeg meuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb is dat de afgelopen 2 jaar aan thuiszitten en lockdowns vooral ook heel veel opruimwoede bij den mensch gecreëerd heeft.
Dat gezegd hebbende vraag ik mij nu af of ik dan wel een mensch ben…..
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja zal je app-n als ik van die kaarten zie liggen.
Ik 2x hahaquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een kleedje met meuk gestaan ergens
Ik heb wel ooit eens als kind van weet ik het 7 of zo lekker valse blokfuitliedjes staan spelen met een vriendinnetjequote:
Is ook wel de sloeberhobby bij uitstek, oude teringbende verkopen en weer oude teringbende terugkopen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een kleedje met meuk gestaan ergens
Zodat je zou stoppen met spelen zekerquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit eens als kind van weet ik het 7 of zo lekker valse blokfuitliedjes staan spelen met een vriendinnetje![]()
Leverde wel wat op
Goede plek om breeduit te gaan zitten dan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Even gekeken, ze hebben hier al allemaal plekken gereserveerd in de straat.
Trekt toch ook behoorlijk wat van die rode broek en sherry types die ik daar rond heb zien struinen voor wat leuke koopjes.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel de sloeberhobby bij uitstek, oude teringbende verkopen en weer oude teringbende terugkopen.
Ja slechte smaak.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt toch ook behoorlijk wat van die rode broek en sherry types die ik daar rond heb zien struinen voor wat leuke koopjes.
Collega van mij zal vannacht wel gaan struinen voor wat pareltjes.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt toch ook behoorlijk wat van die rode broek en sherry types die ik daar rond heb zien struinen voor wat leuke koopjes.
Wij waren wel een olijk stel op zich. Het was in ieder geval niet omdat we met z’n tweeën serieus aangepakt haddenquote:
Hoe weet je wat ik draag en drink?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neefjes van US. Halflang sluik haar en een snaakse blik naar alle wiebelborsten zeker? Dacht ik welquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je verwacht het niet dat jij je hier weer te goed voor voelt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel de sloeberhobby bij uitstek, oude teringbende verkopen en weer oude teringbende terugkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |