SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ben ook wel wat titels verlorenquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwak volk toch allemaal, ben je een prins, ha kijk tjoektjoek een matig wijf, ok laat dat prins zijn maar zitten
Duidelijk dat die van ama of dimmy zijnquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft zijn sloffen in de OP achtergelaten ?
Lekker naar bed danquote:
Maar is vandaag ook klaar met jou ...quote:
Zzzquote:
Ik vind van wel, nog extra doorgewerkt ookquote:
Moet er niet aan denkenquote:
Minder toeristen = minder honden ?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
maar er zijn een stuk minder honden op straat als vorige keer
ja denk dat veel straathonden zijn vergiftigd door thaiquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder toeristen = minder honden ?
Ineens?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat veel straathonden zijn vergiftigd door thai
Toen ze de toeristen niet meer konden lastig vallen zullen ze de gewone bevolking wel in de weg hebben gezetenquote:
Minder toeristen = minder geld = babi pangangquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minder toeristen = minder honden ?
In Roemenië hadden ze aantal jaren geleden ook een opruimactie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:41 schreef bitterbal het volgende:
maar er zijn een stuk minder honden op straat als vorige keer
aaawww koste echt moeite om hem zo te negeren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie heeft een hond geadopteerd![]()
![]()
![]()
Kan die in de plek van de waterkoker mee naar huis
Die hond in de waterkoker?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie heeft een hond geadopteerd![]()
![]()
![]()
Kan die in de plek van de waterkoker mee naar huis
Komop je bent nog jong.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken
* rolt zich op in bed
Ligt gewoon nog bij de bezorgert in zijn busjequote:Op dinsdag 26 april 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het is inmidderls nog steeds niet bij het PostNL punt. EN ook niet te vinden in de app. En het is ook niet bij het andere PostNL punt. En volgens Deutsche Post is het donderdag al afgeleverd dus na K'dag wordt het weer teruggestuurd.
Echt, bommen op PostNL.
ja dat moet haast wel ja.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt gewoon nog bij de bezorgert in zijn busje
Al zijn ze bij mij ook wel eens een hometrainer kwijtgeraakt, dus misschien ligt het gewoon bij de bezorger thuisquote:
als het wordt teruggestuurd is het wel weer terecht ? wel naar dat dat zo gaat allemaalquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het is inmidderls nog steeds niet bij het PostNL punt. EN ook niet te vinden in de app. En het is ook niet bij het andere PostNL punt. En volgens Deutsche Post is het donderdag al afgeleverd dus na K'dag wordt het weer teruggestuurd.
Echt, bommen op PostNL.
Aaaawquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaawww koste echt moeite om hem zo te negeren.
ja zal ook niet voor het eerst zijn idd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zijn ze bij mij ook wel eens een hometrainer kwijtgeraakt, dus misschien ligt het gewoon bij de bezorger thuis
Maar dat lees ik welquote:
quote:
Ballie en Belloquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat gekwispel is zo aandoenlijk
Morgen mag je maar één blikje of flesje kopenquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:09 schreef Karzai het volgende:
Hamsterwoede in de supermarkt., maar ik heb mijn bier, pizza en borrelhapjes kunnen bemachtigen
quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee buda. hij gaat niet mee naar huis
morgen ga ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen mag je maar één blikje of flesje kopen
Ja want morgen is de supermarkt een uurtje eerder dicht dus moeten ze flinke voorraad inslaanquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:09 schreef Karzai het volgende:
Hamsterwoede in de supermarkt., maar ik heb mijn bier, pizza en borrelhapjes kunnen bemachtigen
Nee gewoon kippetjes en groenten wokkenquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je vanavond babi pangang bestellen?
Lekker! Ik heb een kipsatéschnitzel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon kippetjes en groenten wokken
dat lijkt me lastig met etenquote:
wat is een cameraatje van jouw type?quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ben nou maar Marktplaats aan het afschuimen naar cameraatjes van mijn typeMan man man ik lijk wel zo'n dakloze bukshagraper.
Canon Ixus 185quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is een cameraatje van jouw type?
Dat is hut LEKKERE van alburt hijnquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik had gister weer lekker opgelet met het boodschappen doen, want die Vega lapjes waren goed tot vandaag. Op zich geen probleem, maar ze waren zompig en vielen uit elkaar als kattenvoer toen ik ze uit de verpakking wilde halen. En de paprika die ik gister had gekocht heeft ook een zompige plek.
Thanks AH. Prijsverhogingen en waardeloze meuk.
boodschappen zijn wel echt duurder geworden de laatste tijdquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik had gister weer lekker opgelet met het boodschappen doen, want die Vega lapjes waren goed tot vandaag. Op zich geen probleem, maar ze waren zompig en vielen uit elkaar als kattenvoer toen ik ze uit de verpakking wilde halen. En de paprika die ik gister had gekocht heeft ook een zompige plek.
Thanks AH. Prijsverhogingen en waardeloze meuk.
Weinig denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:41 schreef dud0r het volgende:
Jumanji aan het kijken.
Wat gaat de rest vanavond doen?
dwars door de lage landen op npo2 en daarna drty lines op netflix waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:41 schreef dud0r het volgende:
Jumanji aan het kijken.
Was vorige keren ook al zo 1 blikje bij de supermarkt, maar je loopt toch alle kroegen af , en mensen slaan een dag eerder in, dus het heeft weinig effectquote:
Minder eten dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boodschappen zijn wel echt duurder geworden de laatste tijd
Zeg nou maar gewoon dat je trek hebt in patatquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik geen eten want de andere opties had ik moeten ontdooien.
Ga je niet eens keihard koningsnacht vieren in de bruisende binnenstad van Emmenquote:
Tijd om naar de snackbar te gaanquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik geen eten want de andere opties had ik moeten ontdooien.
nee hoor wel vaak statiegeld op een plastic bekerquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Werken kroegen op Koningsdag eigenlijk ook met toegangskaartjes en zo? Net als met oudjaar?
Nee joh, de meeste sluiten wel redelijk vroeg 's avonds, vond dat altijd best saaiquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Werken kroegen op Koningsdag eigenlijk ook met toegangskaartjes en zo? Net als met oudjaar?
ach, gewoon een beetje drugs kopen van de dealer op de hoek.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was vorige keren ook al zo 1 blikje bij de supermarkt, maar je loopt toch alle kroegen af , en mensen slaan een dag eerder in, dus het heeft weinig effect
Snackbar is dicht. Maar eet nu maar gewoon wat ik anders ook zou eten met wat extra krieltjesquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je trek hebt in patat
Ook lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snackbar is dicht. Maar eet nu maar gewoon wat ik andere ook zou eten met wat extra krieltjes
Ik draai morgen een wasje en ga even buurten bij mijn vader. En ik negeer alles dat oranje is.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:52 schreef Karzai het volgende:
maar ik ga de stad in , blijf in mij eigen buurtje
Op naar de fysio.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt idee dat mijn knie alleen maar slechter aan het worden is.
Welke van de reeks??quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:41 schreef dud0r het volgende:
Jumanji aan het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |