Ik heb nieuws voor jequote:Op dinsdag 26 april 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind alleen koude kip lekker, warm smaakt kip naar dode vogel.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je
Kip is dode vogel
Niet dat ik weet? Of ze was zo moe dat ze er gelijk is ingedoken, maar denk het nietquote:
Neenee, hij moet als brave ambtenaar wel tot stipt 17.00 uur doorgaan, op dat moment gaat de laptop dichtquote:
Hier had ik een afspraak om half 4, belt mevrouw om half 5 terug.. ja halloquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega gevraagd of we nog even kunnen bellen, maar ze is grijs. Zal je zien dat ze net weer groen is en gaat bellen als ik die laptop wil uitknallen
Of naar een Full Moon Partyquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Of ze was zo moe dat ze er gelijk is ingedoken, maar denk het niet
De koene spindoderquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrolijk aan het hupsen op de buurman.
Irritantquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier had ik een afspraak om half 4, belt mevrouw om half 5 terug.. ja hallo
Eigenlijk moet er gewoon in de wet komen te staan dat je laptop zichzelf automatisch uitschakelt als de uren op zijnquote:
Het was sowieso de dag van de verlate afspraken.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of naar een Full Moon Party [ afbeelding ]
Of zichzelf opblaast.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er gewoon in de wet komen te staan dat je laptop zichzelf automatisch uitschakelt als de uren op zijn
Idemquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was sowieso de dag van de verlate afspraken.
En ik ben nogal van de tijd
Of spontaan shapeshift in een kratje bier en een brunette die haar haren nog niet heeft gewassen.quote:
Denk dat Rutte broeierig droomt van werknemers die automatisch exploderen als ze hun pensioen bereikenquote:
M'n kind wil geen patat eten. Wtf is dit? Volgens mij is dit niet mijn kindquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:54 schreef Haags het volgende:
@:mortaxx maat tref ik je morgen op het koningsdagfeestje in het Zuiderpark?
Het is duidelijk dat jouw kind wel gezond wil leven.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n kind wil geen patat eten. Wtf is dit? Volgens mij is dit niet mijn kind
Hier heeft ginne mens oit zin anquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Zin in Black Pudding, zal wel een reden hebben.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo had Friso een andere naam dan Wim Lex en Constatijn?
quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:07 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hun eigen keutels eten en dan in je gezicht geeuwen.
Wim Lex en Constatijn heten Der Nederlanden en Friso van Amsbergquote:
IJzertekort?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Friso heeft geen toestemming gevraagd voor zijn huwelijk met Mabelquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wim Lex en Constatijn heten Der Nederlanden en Friso van Amsberg
Hij is ook niet bijgezet maar begraven.
Hij heeft niks te willen. #viesdikleefquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jouw kind wel gezond wil leven.
Geen toestemming gekregen toch en daarom afstand gedaan van z'n naamquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Friso heeft geen toestemming gevraagd voor zijn huwelijk met Mabel
Nee, geen toestemming gevraagd, waardoor hij automatisch geen lid meer was van het Koninklijk Huis.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen toestemming gekregen toch en daarom afstand gedaan van z'n naam
Zwak volk toch allemaal, ben je een prins, ha kijk tjoektjoek een matig wijf, ok laat dat prins zijn maar zittenquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, geen toestemming gevraagd, waardoor hij automatisch geen lid meer was van het Koninklijk Huis.
Die maakt dus gewoon misbruik van toeristenquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
toch maar wat water gegevenvorige keer toen ikhier was heb ik bijna 3 wekenmet een hond gezeten die niet meer weg ging
ja of zijn achter gelaten door toeristen en nu dakloos. maar deze hond is echt liefquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die maakt dus gewoon misbruik van toeristen
Tot ie je bijt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of zijn achter gelaten door toeristen en nu dakloos. maar deze hond is echt lief
quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of zijn achter gelaten door toeristen en nu dakloos. maar deze hond is echt lief
al schrok ik wel want dacht dat de kust veilig was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |