Heb je wel een beetje een puntquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind alleen koude kip lekker, warm smaakt kip naar dode vogel.
Raar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
nee vergeten. Nou goedquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:09 schreef Karzai het volgende:
Staat het bier al koud voor koningsnacht?
Yes, mijn doel is bereiktquote:
Klinkt.. eetbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor straks een of ander vegetarisch lapje dat ik nog niet kende.
zolang dat zo is heb je geen coronaquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Het zou wat zijn als het naar levende vogel zou smakenquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
ik heb nooit zin om naar de mac te gaan. Het is enkele reis al 41 minuten lopen volgens koekulquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin om naar de Mac te gaan, maar dat is altijd zo'n teleurstelling.
Of als je wist hoe dat smaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als het naar levende vogel zou smaken
Het is 2 minuten lopen voor mij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb nooit zin om naar de mac te gaan. Het is enkele reis al 41 minuten lopen volgens koekul
Die van mij is zelfs zo ver dat ze niet hier komen bezorgen. Zootje nageboortes.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
https://www.ah.nl/product(...)letlapje-gemarineerd
quote:Heerlijk bij aardappeltjes of frieten met een salade.
Er zit nog een snackbar dichterbij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van mij is zelfs zo ver dat ze niet hier komen bezorgen. Zootje nageboortes.
Denk dat negers ook wel een milkshake met kippensmaak kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zin om naar de kfc te gaan voor een kokosmilkshake![]()
Inb4 US met: dat is neger-drinken
Watermeloensmaak is dan praktischer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat negers ook wel een milkshake met kippensmaak kunnen waarderen.
Kibbenshoekquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of watermeloen met strohoed-smaakquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oke Wandaquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb macaronisalade van de Plus. Dat heeft werkelijk opzienbarend weinig met salade te maken trouwens.
Ziet er wel een beetje uit alsof er een knaagdier overheen heeft lopen kotsenquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
https://www.ah.nl/product(...)letlapje-gemarineerd
Bijvrouwensteak met wegrensaus.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of watermeloen met strohoed-smaak
Volgens mij kunnen die niet kotsen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje uit alsof er een knaagdier overheen heeft lopen kotsen
Bij mij zit er zelfs geen een in de hele gemeentequote:Op dinsdag 26 april 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van mij is zelfs zo ver dat ze niet hier komen bezorgen. Zootje nageboortes.
quote:
Ook niet als je hard genoeg knijpt?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die niet kotsen.
Klopt, wel scheten laten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is vrij raar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh en die schoffelt die hele bak dan achter elkaar weg?quote:
Als snack.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en die schoffelt die hele bak dan achter elkaar weg?![]()
Heerlijk die variatie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Die sushitent hier om de hoek gaat bijna open. Hadden we echt nodig, een twaalfde sushitent.
Oude scharrelvisquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En koude rijst met wat oude vips.
Uw moekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |