Een dame met een salami? Eeeeehm....quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zin in een hongaarse salami dame
Ik snap even de link niet helemaalquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zin in een hongaarse salami dame
Ja, en die was niet lekker, want uiteindelijk weggegooidquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Winnaar Staatsloterij komt noodlottig te overlijden na auto-ongeluk"
Als nederlanders naar kaas smaken, turken naar knoflook enz dan ga ik er van uit dat hongaren naar salami smaken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap even de link niet helemaal
Die smaken naar goulashquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als nederlanders naar kaas smaken, turken naar knoflook enz dan ga ik er van uit dat hongaren naar salami smaken.
die zitten meer bij ballie in de buurt nuquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een dame met een salami? Eeeeehm....
quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is algemeen bekend toch dat hij die match heeft geregeld.
Moeten we nu je achternaam gaan raden, Genevičve?quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb familie die eind jaren 40 emigreerde naar Argentinië, en mijn achterneef was als rechter betrokken bij de Junta en had ook banden met de Zorreguieta'smijn achternaam is beroemd en berucht in Buenos Aires
![]()
Lijkt me ook niks.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en die was niet lekker, want uiteindelijk weggegooid
Lijkt me ook niet het sappigste deel van een mens.. maar ok.quote:
Sommige ruiken er wel naarquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als nederlanders naar kaas smaken, turken naar knoflook enz dan ga ik er van uit dat hongaren naar salami smaken.
Ich habe eine hässliches Prinz die ich an die Pflastersteine nicht kwijt rache, wollst du Königin bekommen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het was geen ‘toevallige’ ontmoeting
Ik ga niets meer zeggen. straks zit ze bij een of ander drugskartel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we nu je achternaam gaan raden, Genevičve?
Daar heb jij veel meer verstand van dan ikquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet het sappigste deel van een mens.. maar ok.
Alleen hoerengebroed doet datquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen in het ol-inkloesif resort.
Eerst even handdoekje leggen en dan het all you can eat ontbijtbuffet bestormen
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we nu je achternaam gaan raden, Genevičve?
Als hij vertegenwoordiger in Sorbo-afwasborstels was, had ze geen interesse gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ich habe eine hässliches Prinz die ich an die Pflastersteine nicht kwijt rache, wollst du Königin bekommen?
Zeker niet, daar zou hij wel goed in zijn geweest trouwens.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij vertegenwoordiger in Sorbo-afwasborstels was, had ze geen interesse gehad.
Had beter bij hem gepastquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker niet, daar zou hij wel goed in zijn geweest trouwens.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb jij veel meer verstand van dan ik
Gewoon je deur niet op slot doen YOLO toch.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:30 schreef Ama het volgende:
Buren sleutel geven mag ook maar ik vertrouw mijn buren niet en mijn bejaarde buurman is nooit thuis.
Signorita Péronquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb familie die eind jaren 40 emigreerde naar Argentinië, en mijn achterneef was als rechter betrokken bij de Junta en had ook banden met de Zorreguieta'smijn achternaam is beroemd en berucht in Buenos Aires
![]()
Doe ik sowieso niet vaak maar dan krijg je hem alsnog niet zomaar open.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon je deur niet op slot doen YOLO toch.
Zooo! living on the edge deze meidquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet vaak maar dan krijg je hem alsnog niet zomaar open.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zooo! living on the edge deze meid
Welke van de drie?quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen onze foute rooie overbodige prinses wel sturen als opvolgster van Eva Péron.
Ramona Goebbelsquote:
Wordt het niet eens tijd voor een ander As-mogendheidje? Klein Japje of een pizzaschuivertje of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oudste schijnt al een Duitser op de kop getikt te hebben.
Angela Merkel?quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hahaha, nee, zijn zoon is een advocaat die hem probeert vrij te pleiten van alle zaken tegen hem door de dwaze moedersquote:
Dat is de 1997 term voor wat we nu "influencer" noemen toch?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
zijn dochter is een jet setter socialite
Ja ik ben oudquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de 1997 term voor wat we nu "influencer" noemen toch?
Naar voorbeeld van oma Trixquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |