quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ooit de loterij win, ga ik dit mysterie tot op de bodem uitspitten![]()
En tevens welke banden hij al had met de Zorreguieta’s
Gaat gewoon de hele avond en nacht door.quote:
Het is morgen toch pasquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
De vrijmarkt is al twee uur bezig inmiddels.
Ja, bizar verhaal.quote:
Ben je hier te laat hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een sukkels. Ik heb gewoon met stoepkrijt een plekje voor morgen gereserveerd
Mooi op tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
De vrijmarkt is al twee uur bezig inmiddels.
Volgens mij had hij Maxima al op het oog toen ze haar luier zelf nog niet opzij kon schuiven voor hem.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leg je handdoek er even neer, voor alle zekerheid.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een sukkels. Ik heb gewoon met stoepkrijt een plekje voor morgen gereserveerd
Lijkt me wel beter smaken dan een Papoea of een taaie Tsjech.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar verhaal.
Had een Nederlandse opgegeten
Kom je terug, ligt er 50 cent in plaats van je handdoek.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg je handdoek er even neer, voor alle zekerheid.
Is algemeen bekend toch dat hij die match heeft geregeld.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij had hij Maxima al op het oog toen ze haar luier zelf nog niet opzij kon schuiven voor hem.
Turken smaken naar knoflookquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel beter smaken dan een Papoea of een taaie Tsjech.
Dat doe ik alleen in het ol-inkloesif resort.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leg je handdoek er even neer, voor alle zekerheid.
Nederlanders naar kaas.quote:
Heb familie die eind jaren 40 emigreerde naar Argentinië, en mijn achterneef was als rechter betrokken bij de Junta en had ook banden met de Zorreguieta'squote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom vond die Japanner die Nederlandse mevrouw zo lekkerquote:
Nee, die smaken niet...quote:
nu zin in een hongaarse salami damequote:Op dinsdag 26 april 2022 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom vond die Japanner die Nederlandse mevrouw zo lekker
Die at toch iemand zijn lul op?quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die smaken niet...
Groetjes Armin Meiwes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |