quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind jou ook echt wel een laarsjes type inderdaad
Wel zo puntig als mogelijk, en bruin tegen het beige aanquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind jou ook echt wel een laarsjes type inderdaad
Wat ik er van begrepen heb is dat de afgelopen 2 jaar aan thuiszitten en lockdowns vooral ook heel veel opruimwoede bij den mensch gecreëerd heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
Zal wel genoeg meuk liggen op de vrijmarkten na 2 jaar geen vrijmarkt.
Dus er ligt genoeg meuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb is dat de afgelopen 2 jaar aan thuiszitten en lockdowns vooral ook heel veel opruimwoede bij den mensch gecreëerd heeft.
Dat gezegd hebbende vraag ik mij nu af of ik dan wel een mensch ben…..
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja zal je app-n als ik van die kaarten zie liggen.
Ik 2x hahaquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een kleedje met meuk gestaan ergens
Ik heb wel ooit eens als kind van weet ik het 7 of zo lekker valse blokfuitliedjes staan spelen met een vriendinnetjequote:
Is ook wel de sloeberhobby bij uitstek, oude teringbende verkopen en weer oude teringbende terugkopen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een kleedje met meuk gestaan ergens
Zodat je zou stoppen met spelen zekerquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit eens als kind van weet ik het 7 of zo lekker valse blokfuitliedjes staan spelen met een vriendinnetje![]()
Leverde wel wat op
Goede plek om breeduit te gaan zitten dan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Even gekeken, ze hebben hier al allemaal plekken gereserveerd in de straat.
Trekt toch ook behoorlijk wat van die rode broek en sherry types die ik daar rond heb zien struinen voor wat leuke koopjes.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel de sloeberhobby bij uitstek, oude teringbende verkopen en weer oude teringbende terugkopen.
Ja slechte smaak.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt toch ook behoorlijk wat van die rode broek en sherry types die ik daar rond heb zien struinen voor wat leuke koopjes.
Collega van mij zal vannacht wel gaan struinen voor wat pareltjes.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt toch ook behoorlijk wat van die rode broek en sherry types die ik daar rond heb zien struinen voor wat leuke koopjes.
Wij waren wel een olijk stel op zich. Het was in ieder geval niet omdat we met z’n tweeën serieus aangepakt haddenquote:
Hoe weet je wat ik draag en drink?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neefjes van US. Halflang sluik haar en een snaakse blik naar alle wiebelborsten zeker? Dacht ik welquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je verwacht het niet dat jij je hier weer te goed voor voelt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel de sloeberhobby bij uitstek, oude teringbende verkopen en weer oude teringbende terugkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |