Gewoon een halve liter 12% imperial stout meenemen. Die zijn lauw heerlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat mensen lauw bier smerig vinden?
Provinciaaltjes die rustig lang kleedjes vol rommel kuieren mogen nog wel?quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist de provenciaaltjes die naar de grote stad komen en de toeristen moeten ze juist weren. Het bier is niet het probleem
Ook de boa'squote:Op dinsdag 26 april 2022 12:01 schreef Haags het volgende:
Ik wens de supers en andere winkeltjes veel succes ook met het handhaven van dat ene blikje per persoon
"I amsterdam staat voor het individualisme, terwijl wij in deze stad solidair en divers willen zijn."quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee weggehaald , was niet inclusief genoeg
Ik ben echt benieuwd of er boetes uitgedeeld gaan worden als blijkt dat je twéé gekoelde halve liters bij je hebt.quote:
Zouden de boa's ook een thermometer meenemen om te kijken of je bier wel lauw genoeg is?quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:28 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of er boetes uitgedeeld gaan worden als blijkt dat je twéé gekoelde halve liters bij je hebt.
Ik zal maar niet schrijven wat ik daar lasquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/visiturk
Best Twitter account ooitquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zal maar niet schrijven wat ik daar las
hutjemutje staan tussen de toeristen, wachten tot je gerold wordt en vloekend en tierend weer naar huis. Topdag!quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wellicht omdat daar meer te beleven is dan op je zolderkamer?
Wat een racistisch twitteraccountquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/visiturk
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hutjemutje staan tussen de toeristen, wachten tot je gerold wordt en vloekend en tierend weer naar huis. Topdag!
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:48 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geweldig ervaring.![]()
Je bent gewoon te autistisch hiervoor.
Daar is vast wel Dry Amsterdam van te maken.quote:
Als twintiger een aantal keren, en ik vond het toen nog lekker vrij. De hele dag doelloos rondzwalken en wafels van Albert Heijn vreten als middagmaal en zo (toen suiker nog geen dingetje wasquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
30 jaar geleden met studievrienden heen geweest. Ik wou niet maar ik wilde ook geen spelbreker zijn. Geen idee hoe we 's avonds met de trein daar weg zijn gegaan, bizar druk.
Grootste fout van mijn leven.
Ze moeten wel wegblijven want er gaat volk naar Amsterdam dat niet toestaat dat iedereen die geen vechtsporten heeft geoefend de eigen mening ventileert.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:39 schreef Ulx het volgende:
De pvv-provincialen worden wel getriggerd zeg. Het staat ze vrij om weg te blijven. Graag zelfs.
Het kan leuke dingen opleveren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:39 schreef Ulx het volgende:
De pvv-provincialen worden wel getriggerd zeg. Het staat ze vrij om weg te blijven. Graag zelfs.
Dat zijn geen Amsterdammers, dat zijn wokies die in Amsterdam gaan wonen, erg vervelend dat onze stad vervuilt word met dit soort lui.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het kan leuke dingen opleveren.
Paar jaar geleden nog dat amsterdamse mens die een complete cultuur shock op de zwarte cross te verwerken kreeg.![]()
'' In één klap ben ik me bewust van mijn veilige Amsterdamse bubbel.''
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar is vast wel Dry Amsterdam van te maken.
Voor mij was de piek 15-20 jaar geleden. Het gepeupel ging naar 538 op het Museumplein en op andere plekken in de stad genoeg mooie feestjes, Loveland op de Nieuwmarkt bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is al jaren niet meer gezellig in Amsterdam met koningsdag, eigenlijk sinds ze al de feesten uit het centrum hebben verbannen en je overal kaarten voor moet halen.
Onzin, alleen centrum is niet meer zo druk, komt ook omdat de grote steden nu veelal eigen dingen hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is al jaren niet meer gezellig in Amsterdam met koningsdag, eigenlijk sinds ze al de feesten uit het centrum hebben verbannen en je overal kaarten voor moet halen.
Om het zo onaantrekkelijk mogelijk te maken alcohol bij de supermarkt te kopen.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:40 schreef raptorix het volgende:
Het meest treurig is natuurlijk ook: Niet gekoeld, welke debiel verzint dat.
Moet je daar dan in dat pauperlandquote:Op woensdag 27 april 2022 07:38 schreef asco het volgende:
Je zult er maar "feest" moeten vieren.![]()
![]()
Morgen lekker naar Vegas, de groeten.![]()
![]()
Amsterdammers hebben geen last van het centrum, daar komt de gemiddelde Amsterdammer niet, het enige waar soms overlast van hebben is luidruchtige AirBNB toeristen, maar ook steeds minder omdat de meeste VVE's het niet toestaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:12 schreef EinarBoe het volgende:
Voor Amsterdam en zeker het centrum van Amsterdam is Koningsdag ook helemaal geen essentiële feestdag. Dit gaat om een stad die door het jaar heen miljoenen toeristen trekt, waar vanuit het buitenland sowieso al veel mensen naartoe komen, met dagelijks al een enorme aantrekkingskracht op de miljoen inwoners die in de mini-metropool wonen die het een bruisend geheel maken.
Dan komt Koningsdag en dan besluiten er allemaal figuren ook van buiten de stad, om naar Amsterdam te komen om daar heel dronken te worden. Erg hinderlijk voor de gewone Amsterdamse inwoner, met straten die zo druk zijn dat de politie mensen weg moet houden. De charme is daar wel wat vanaf. De binnenstad is er niet op voorbereid en voor de stad zelf voegt Koningsdag ook niet echt wat toe.
Waarschijnlijk wil het gemeentebestuur dat Koningsdag in A'dam wat wordt afgeschaald zodat het weer een behapbaar festijn wordt in plaats van een last.
De gemiddelde Amsterdammer komt vast nooit in het centrum van Amsterdam ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben geen last van het centrum, daar komt de gemiddelde Amsterdammer niet
Inderdaad hooguit forensen we ons met OV er doorheen, wat dacht je dat we daar kwamen doen? Winkelen? Leuk uit gaan? Die mensen die je ziet zijn voornamelijk toeristen en mensen die van buiten de stad komen.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:19 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De gemiddelde Amsterdammer komt vast nooit in het centrum van Amsterdam ja.
Over paupersteden gesprokenquote:Op woensdag 27 april 2022 07:38 schreef asco het volgende:
Je zult er maar "feest" moeten vieren.![]()
![]()
Morgen lekker naar Vegas, de groeten.![]()
![]()
Niet zo zeuren, het is wel de hoofdstad van alle Nederlanders. Je denkt toch niet dat die stad draait op zijn inwoners alleen?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:12 schreef EinarBoe het volgende:
Voor Amsterdam en zeker het centrum van Amsterdam is Koningsdag ook helemaal geen essentiële feestdag. Dit gaat om een stad die door het jaar heen miljoenen toeristen trekt, waar vanuit het buitenland sowieso al veel mensen naartoe komen, met dagelijks al een enorme aantrekkingskracht op de miljoen inwoners die in de mini-metropool wonen die het een bruisend geheel maken.
Dan komt Koningsdag en dan besluiten er allemaal figuren ook van buiten de stad, om naar Amsterdam te komen om daar heel dronken te worden. Erg hinderlijk voor de gewone Amsterdamse inwoner, met straten die zo druk zijn dat de politie mensen weg moet houden. De charme is daar wel wat vanaf. De binnenstad is er niet op voorbereid en voor de stad zelf voegt Koningsdag ook niet echt wat toe.
Waarschijnlijk wil het gemeentebestuur dat Koningsdag in A'dam wat wordt afgeschaald zodat het weer een behapbaar festijn wordt in plaats van een last.
Natuurlijk, Amsterdam is de hoofdstad, het centrum van het bestaan, ook voor Rotterdammers en Eindhovenaren en ander agrarisch volk. Maar ze hebben zich wèl te gedragen als we ze toelaten.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, het is wel de hoofdstad van alle Nederlanders. Je denkt toch niet dat die stad draait op zijn inwoners alleen?
Gelulquote:Op woensdag 27 april 2022 10:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Inderdaad hooguit forensen we ons met OV er doorheen, wat dacht je dat we daar kwamen doen? Winkelen? Leuk uit gaan? Die mensen die je ziet zijn voornamelijk toeristen en mensen die van buiten de stad komen.
Waarom zou ik als ik in Oud-West daar heen gaan? Uitgaan is hier veel leuker, en de winkels hebben we ook gewoon, en nog leuker ook.
Het zou de Amsterdammers sieren als zij hun bordeelbezoekers binnen hun stadsgrenzen zouden houden.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk, Amsterdam is de hoofdstad, het centrum van het bestaan, ook voor Rotterdammers en Eindhovenaren en ander agrarisch volk. Maar ze hebben zich wèl te gedragen als we ze toelaten.
Hoezo? Het is de hoofdstad. We hebben het recht te gaan en staan waar we willen.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:27 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zou de Amsterdammers sieren als zij hun bordeelbezoekers binnen hun stadsgrenzen zouden houden.
Dan ga maar eens tussen de rails staan als er een trein met volle snelheid nadert op dezelfde rails.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Het is de hoofdstad. We hebben het recht te gaan en staan waar we willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |