Nee, het was best goed bier.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bavaria had volgens mij plastic pijpjes.
Zou je wel een kopstoot kunnen bestellen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:18 schreef Ulx het volgende:
Ik ga er gewoon lekker ouderwets volledig maling aan hebben. Fuck it, ik zit vanavond toch wel laveloos in de kroeg.
Ik kan hem uitdelen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zou je wel een kopstoot kunnen bestellen?
Nieuwspaal is concurrentie van de Speld ?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:53 schreef maily het volgende:
https://nieuwspaal.nl/kon(...)kje-regel-amsterdam/
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nieuwspaal is concurrentie van de Speld ?
Kijk. Als je beweert een groene partij te zijn én je wil een miljoen huizen bouwen…quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
Als je 1 blikje mag halen per persoon zullen dus meer mensen naar de winkel gaan en wordt het juist drukker
Wat voor een kleinkneuterige ambtenarij is dit danquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:52 schreef thedeedster het volgende:
Dat drankje mag van de gemeente ook niet gekoeld zijn.
Ik snap het oprecht niet, de gedachtegang hierachter.... waarom mag je drank niet gekoeld zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:54 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wat voor een kleinkneuterige ambtenarij is dit dan
Dat doet het niet. Het is gewoon een verkapte en valse manier om de horeca te steunen. Oneerlijke concurrentie.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:21 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je bedoelt bord? Je zit hier op .nl, geen .uk ofzo.
Wel hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:28 schreef Moofasah het volgende:
Zet dat kutwijf toch af!
Halsema![]()
![]()
![]()
![]()
Überhaupt noemand wil haar hier!
Omdat mensen lauw bier smerig vinden?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:57 schreef josja het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet, de gedachtegang hierachter.... waarom mag je drank niet gekoeld zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |