Zouden ze de schermentruc dan eindelijk door hebben?quote:Op maandag 25 april 2022 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu al vrijwel geen vak en plaats meer over.
Stijf uitverkocht dus.
Incognitotabbladen en meerdere browsers werken nog wel.quote:Op maandag 25 april 2022 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Zouden ze de schermentruc dan eindelijk door hebben?
Incognito werkte bij mij dus niet. Dus op naar meerdere browsers!quote:Op maandag 25 april 2022 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Incognitotabbladen en meerdere browsers werken nog wel.
Chrome, Firefox, Firefox Developer Edition, Edge (windows bah), Brave, Safari (Macgod) (en er zijn nog wel meer geloof ik).quote:Op maandag 25 april 2022 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Incognito werkte bij mij dus niet. Dus op naar meerdere browsers!
Klopt er zijn heel veel browsersquote:Op maandag 25 april 2022 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chrome, Firefox, Firefox Developer Edition, Edge (windows bah), Brave, Safari (Macgod) (en er zijn nog wel meer geloof ik).
Ah, bij mij wel. Scheelde maar 9000 plekken.quote:Op maandag 25 april 2022 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Incognito werkte bij mij dus niet. Dus op naar meerdere browsers!
Dat vond ik al een naïeve actiequote:Op maandag 25 april 2022 18:40 schreef Caland het volgende:
Wel lullig voor de mensen die nu legioenlid zijn geworden voor deze kaartverkoop.
Ligt er een beetje aan of je in de buurt van de Kuip wil zuipen of centrum.quote:Op maandag 25 april 2022 18:40 schreef hhh38 het volgende:
Aangezien ik daar meestal geen tijd voor heb maar er deze keer zeker tijd voor ga maken, nog tips waar het leuk is om wat te gaan drinken van te voren?
Ik was ooit in de LunaticNews kroeg toen ik wat dvdtjes ging kopen van iemand daar. Dat was wel gezellig maar ik weet niet meer waar dat was.quote:Op maandag 25 april 2022 18:40 schreef hhh38 het volgende:
Aangezien ik daar meestal geen tijd voor heb maar er deze keer zeker tijd voor ga maken, nog tips waar het leuk is om wat te gaan drinken van te voren?
Allebei prima eigenlijk, als het maar te doen is om ook op tijd bij De Kuip zelf te zijnquote:Op maandag 25 april 2022 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of je in de buurt van de Kuip wil zuipen of centrum.
Ik ga altijd tegenover de Kuip naar de Beren van tevoren. Of Hollywood (lol) als de Beren achterlijk druk is.quote:Op maandag 25 april 2022 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allebei prima eigenlijk, als het maar te doen is om ook op tijd bij De Kuip zelf te zijn
Moet je tegenwoordig wel echt heel vroeg zijn. Stukje verderop richting het water zit zo'n relatief nieuwe jeu de boulesbar (quote:Op maandag 25 april 2022 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de Beren van tevoren. Of Hollywood (lol) als de Beren achterlijk druk is
Ik ga zelf meestal bij Walenburg (Centraal) of Locus (Blaak) vooraf of achteraf een biertje doen, maar das omdat ik daarna snel door kan naar het treinstation om de directe trein naar de Kuip te pakken. Zijn buiten mijn vaste kroeg sowieso mijn favoriete kroegen van Rotterdam en op loopafstand van de trein.quote:Op maandag 25 april 2022 18:40 schreef hhh38 het volgende:
Beren was gisteren dan weer erg rustig, dat vond ik wel opvallend. Maar normaliter is het wel anders jaquote:Op maandag 25 april 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig wel echt heel vroeg zijn. Stukje verderop richting het water zit zo'n relatief nieuwe jeu de boulesbar () waar je ook wel prima kan zitten.
Kom daar sowieso zelden gezien bavaria.quote:Op maandag 25 april 2022 19:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beren was gisteren dan weer erg rustig, dat vond ik wel opvallend. Maar normaliter is het wel anders ja
Ja ze laten sinds corona maar een beperkt aantal mensen binnen, terwijl je voor die tijd gewoon altijd naar binnen kon lopen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig wel echt heel vroeg zijn. Stukje verderop richting het water zit zo'n relatief nieuwe jeu de boulesbar () waar je ook wel prima kan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |