Zouden ze de schermentruc dan eindelijk door hebben?quote:Op maandag 25 april 2022 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu al vrijwel geen vak en plaats meer over.
Stijf uitverkocht dus.
Incognitotabbladen en meerdere browsers werken nog wel.quote:Op maandag 25 april 2022 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Zouden ze de schermentruc dan eindelijk door hebben?
Incognito werkte bij mij dus niet. Dus op naar meerdere browsers!quote:Op maandag 25 april 2022 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Incognitotabbladen en meerdere browsers werken nog wel.
Chrome, Firefox, Firefox Developer Edition, Edge (windows bah), Brave, Safari (Macgod) (en er zijn nog wel meer geloof ik).quote:Op maandag 25 april 2022 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Incognito werkte bij mij dus niet. Dus op naar meerdere browsers!
Klopt er zijn heel veel browsersquote:Op maandag 25 april 2022 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chrome, Firefox, Firefox Developer Edition, Edge (windows bah), Brave, Safari (Macgod) (en er zijn nog wel meer geloof ik).
Ah, bij mij wel. Scheelde maar 9000 plekken.quote:Op maandag 25 april 2022 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Incognito werkte bij mij dus niet. Dus op naar meerdere browsers!
Dat vond ik al een naïeve actiequote:Op maandag 25 april 2022 18:40 schreef Caland het volgende:
Wel lullig voor de mensen die nu legioenlid zijn geworden voor deze kaartverkoop.
Ligt er een beetje aan of je in de buurt van de Kuip wil zuipen of centrum.quote:Op maandag 25 april 2022 18:40 schreef hhh38 het volgende:
Aangezien ik daar meestal geen tijd voor heb maar er deze keer zeker tijd voor ga maken, nog tips waar het leuk is om wat te gaan drinken van te voren?
Ik was ooit in de LunaticNews kroeg toen ik wat dvdtjes ging kopen van iemand daar. Dat was wel gezellig maar ik weet niet meer waar dat was.quote:Op maandag 25 april 2022 18:40 schreef hhh38 het volgende:
Aangezien ik daar meestal geen tijd voor heb maar er deze keer zeker tijd voor ga maken, nog tips waar het leuk is om wat te gaan drinken van te voren?
Allebei prima eigenlijk, als het maar te doen is om ook op tijd bij De Kuip zelf te zijnquote:Op maandag 25 april 2022 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of je in de buurt van de Kuip wil zuipen of centrum.
Ik ga altijd tegenover de Kuip naar de Beren van tevoren. Of Hollywood (lol) als de Beren achterlijk druk is.quote:Op maandag 25 april 2022 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Allebei prima eigenlijk, als het maar te doen is om ook op tijd bij De Kuip zelf te zijn
Moet je tegenwoordig wel echt heel vroeg zijn. Stukje verderop richting het water zit zo'n relatief nieuwe jeu de boulesbar (quote:Op maandag 25 april 2022 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de Beren van tevoren. Of Hollywood (lol) als de Beren achterlijk druk is
Ik ga zelf meestal bij Walenburg (Centraal) of Locus (Blaak) vooraf of achteraf een biertje doen, maar das omdat ik daarna snel door kan naar het treinstation om de directe trein naar de Kuip te pakken. Zijn buiten mijn vaste kroeg sowieso mijn favoriete kroegen van Rotterdam en op loopafstand van de trein.quote:Op maandag 25 april 2022 18:40 schreef hhh38 het volgende:
Beren was gisteren dan weer erg rustig, dat vond ik wel opvallend. Maar normaliter is het wel anders jaquote:Op maandag 25 april 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig wel echt heel vroeg zijn. Stukje verderop richting het water zit zo'n relatief nieuwe jeu de boulesbar () waar je ook wel prima kan zitten.
Kom daar sowieso zelden gezien bavaria.quote:Op maandag 25 april 2022 19:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beren was gisteren dan weer erg rustig, dat vond ik wel opvallend. Maar normaliter is het wel anders ja
Ja ze laten sinds corona maar een beperkt aantal mensen binnen, terwijl je voor die tijd gewoon altijd naar binnen kon lopen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig wel echt heel vroeg zijn. Stukje verderop richting het water zit zo'n relatief nieuwe jeu de boulesbar () waar je ook wel prima kan zitten.
Oude Haven zat ik tijdens mijn studententijd altijd na een avondthuiswedstrijd als mijn maat mee ging, dat was altijd genot wel. Verder vat je het lijstje mooi samen, voor pmds is het centrum wel fijner dan op zuid zolang je maar dichtbij de trein zit.quote:Op maandag 25 april 2022 18:52 schreef Caland het volgende:
In het centrum zit ik de laatste tijd graag bij Bokaal, helemaal als het lekker weer is. Vanaf daar loop je zo station Blaak in waar je met de trein binnen 5 minuten voor het stadion uitstapt. Iets verderop heb je de gele kanarie waar je ook wel prima kan zitten of natuurlijk bij de huismeester. Verder oude binnenweg: melief bender is volgens mij nog gesloten maar daar tegenover heb je Sijf wat ook wel een prima (bier)café is.
Op zuid heb je café trianon/vanouds en iets verderop Cosy Corner. Daar komt in tegenstelling tot de nieuwe pijp en andere kroegen op zuid wel relatief normaal volk en zijn gezellige kroegjes.
Oude haven is met Europees helaas gereserveerd voor uitsupporters.
Ter info
En veel van die wedstrijden verdienden we meer dan we kregen (of een ruimere overwinning).quote:Op maandag 25 april 2022 19:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zat voor donderdag nog eens even het rijtje clubs te bekijken dat Feyenoord verslagen heeft en dan is de conclusie toch wel dat het tegenvalt.
2 keer laatste minuut winnen van AZ en Utrecht en 1 keer dik van PSV. Verder 2 keer van Ajax verloren en moeizame uitwedstrijden bij Twente, Groningen, Vites en AZ. Daarnaast ook nog eens thuis tegen Groningen en Vites punten verspeeld. Toch wel matig.
Eigenlijk geven alleen de resultaten tegen Union en Slavia (die ik toch ook wel niveau AZ schat) op basis hiervan nog enige hoop.
quote:Urawa Red Diamonds probeert Bryan Linssen over te halen de overstap te maken naar Japan. De club is in onderhandeling met de aanvaller van Feyenoord, dat hem toestemming heeft gegeven te praten.
Linssen heeft er nooit een geheim van gemaakt graag nog een keer in het buitenland te willen spelen. Die kans had hij twee jaar geleden ook al, toen clubs uit Dubai hem transfervrij wilden overnemen van Vitesse, maar destijds koos hij voor een contract bij Feyenoord. 'Dat was voor mij de club die mijn carrière in Nederland zou volmaken', zei Linssen eerder in VI. 'Ik wilde gewoon weten of ik het ook op dit niveau zou kunnen redden.'
Dat ben ik met je eens maar weinig potjes dat Feyenoord echt overtuigend veel beter was.quote:Op maandag 25 april 2022 19:18 schreef fetX het volgende:
[..]
En veel van die wedstrijden verdienden we meer dan we kregen (of een ruimere overwinning).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |