Nee, want de PS5 houdt niet continu de boot af.quote:
Wat speel je?quote:Op maandag 25 april 2022 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want de PS5 houdt niet continu de boot af.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Horizon en Elden Ring. Dus de komende maanden vermaak ik mij wel. Nog game tips?
En je hebt de versie zonder gleuf zeker, huehuehuequote:Op maandag 25 april 2022 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want de PS5 houdt niet continu de boot af.
Noem je hem nu homo?quote:Op maandag 25 april 2022 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En je hebt de versie zonder gleuf zeker, huehuehue
Veel lego hier waar we zijn. Zal zo even fotootje voor je nemen.quote:Op maandag 25 april 2022 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2022 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel lego hier waar we zijn. Zal zo even fotootje voor je nemen.
Waar ben jijquote:Op maandag 25 april 2022 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel lego hier waar we zijn. Zal zo even fotootje voor je nemen.
Londen?quote:Op maandag 25 april 2022 19:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan, maar hier in de city is nu ook iets met lego gaande vandaar
Droogheid en lippen. Ik zal hem niet maken.quote:Op maandag 25 april 2022 19:26 schreef Tegan het volgende:
Heb zo'n last van mijn ogen laatste weken, en nu ook droge lippen, vermoed dat ik of ineens hooikoorts heb opgelopen. Of ik ga langzaam dood.
Verstandigquote:Op maandag 25 april 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Droogheid en lippen. Ik zal hem niet maken.
Ripquote:Op maandag 25 april 2022 19:26 schreef Tegan het volgende:
Heb zo'n last van mijn ogen laatste weken, en nu ook droge lippen, vermoed dat ik of ineens hooikoorts heb opgelopen. Of ik ga langzaam dood.
Jawel!quote:Op maandag 25 april 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw droge lippen?quote:Op maandag 25 april 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik zeg hier in de stad dan lacht iedereen mij uit dus ik dacht ik geef er en creatieve draai aanquote:Op maandag 25 april 2022 19:28 schreef Modus het volgende:
[..]
The City of London is widely referred to simply as the City
quote:Op maandag 25 april 2022 19:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hangen losse vellen aan. Bij jou ook?
Die kans is behoorlijk grootquote:Op maandag 25 april 2022 19:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt te moeilijk, dan zal ik me wel gewoon aanstellen.
Het is hierbij in ieder geval bevestigd dat je een vrouw bentquote:Op maandag 25 april 2022 19:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt te moeilijk, dan zal ik me wel gewoon aanstellen.
Losse vellen is slechts meer wrijving tochquote:Op maandag 25 april 2022 19:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hangen losse vellen aan. Bij jou ook?
Wrijving is goed. Maar losse vellen…quote:Op maandag 25 april 2022 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Losse vellen is slechts meer wrijving toch.
Homemade lotion. Special recipe. Very natural. Very powerful.quote:Op maandag 25 april 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Aan wat zat je precies te denken? Ik vraag dit voor een vriendin
Dit klinkt echt viezig. Zit ik onbedoeld in sex ipv relaties?quote:Op maandag 25 april 2022 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Homemade lotion. Special recipe. Very natural. Very powerful.
Nu al?quote:Op maandag 25 april 2022 19:41 schreef Tegan het volgende:
Misschien is het gewoon eikenprocessierups.
Kut eikelrupsquote:Op maandag 25 april 2022 19:41 schreef Tegan het volgende:
Misschien is het gewoon eikenprocessierups.
Hmm nee dat niet.quote:Op maandag 25 april 2022 19:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit klinkt echt viezig. Zit ik onbedoeld in sex ipv relaties?
Hm jeuk wil ik het niet noemen, ook geen bultjes. Maar wel algehele irritatie van huid, in het bijzonder ogen en neusquote:
Zonder seks geen relatie.quote:Op maandag 25 april 2022 19:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit klinkt echt viezig. Zit ik onbedoeld in sex ipv relaties?
Ik heb geen relaties, laat staan seksquote:Op maandag 25 april 2022 19:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb meer relaties zonder seks dan met hoor
Ik voel jequote:Op maandag 25 april 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen relaties, laat staan seks.
Smooth!quote:
rommelen op de hooizolderquote:
Welquote:
You came to the right placequote:
Dadaggik.quote:
Oh jee. Modus is van alle markten thuis dus? :$quote:Op maandag 25 april 2022 20:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Modus had een lotion voor droge lipjes.
ik denk eerder een kwakzalverquote:Op maandag 25 april 2022 20:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dadaggik.
Zie je wel, scrupuleus?
[..]
Oh jee. Modus is van alle markten thuis dus? :$
Dr Modusquote:Op maandag 25 april 2022 20:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
is hier een vocaroo van? ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 25 april 2022 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest hier irl van lachen als een "speshul" iemand
[ afbeelding ]
Geen idee of hij van alle markten is. Modus wil je dit even toelichten?quote:Op maandag 25 april 2022 20:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dadaggik.
Zie je wel, scrupuleus?
[..]
Helaas.quote:Op maandag 25 april 2022 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hier een vocaroo van? ik vraag dit voor een vriend.
Ben heel erg benieuwdquote:Op maandag 25 april 2022 20:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee of hij van alle markten is. Modus wil je dit even toelichten?
Definieer "markten".quote:Op maandag 25 april 2022 20:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee of hij van alle markten is. Modus wil je dit even toelichten?
Wat wil je. Vannacht stuiteren of verstandig zijnquote:Op maandag 25 april 2022 20:17 schreef Senn88 het volgende:
Zal ik die ijskoffie voor mijn neus drinken..
Met het risico dat ik daardoor vannacht stuiter en niet kan slapen… of ga ik verstandig zijn
Succesjes op het werk doen me goed. Nog steeds regelmatig moe van het leven maar dat zal wel bij mij horen.quote:Op maandag 25 april 2022 20:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd
Hoe is 't met jou dan, Lotje
Doen!quote:Op maandag 25 april 2022 20:17 schreef Senn88 het volgende:
Zal ik die ijskoffie voor mijn neus drinken..
Met het risico dat ik daardoor vannacht stuiter en niet kan slapen… of ga ik verstandig zijn
Wellicht zijn we er gevoelig voor. Wellicht komt 't ooit allemaal goed.quote:Op maandag 25 april 2022 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Succesjes op het werk doen me goed. Nog steeds regelmatig moe van het leven maar dat zal wel bij mij horen.
Ik zou verstandig moeten zijn. Dus ik maak hem nu openquote:Op maandag 25 april 2022 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat wil je. Vannacht stuiteren of verstandig zijn
quote:Op maandag 25 april 2022 20:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mannen markt vrouwen markt bi markt transmarkt panmarkt dierenmarkt bomenmarkt.
Liefste leukste knapste mooiste harige kinderen van de wereldquote:Op maandag 25 april 2022 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht zijn we er gevoelig voor. Wellicht komt 't ooit allemaal goed.
iig blij om te horen dat dat iig lekker gaat
Plus, je hebt die awesome hondjes van je
Wijze woorden die ik ooit van iemand mee kreeg; "mut'n is driet'n"quote:Op maandag 25 april 2022 20:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zou verstandig moeten zijn. Dus ik maak hem nu open
Dit is wel een heel algemeen antwoord, modus ;squote:
Teleurstellend wel he?quote:Op maandag 25 april 2022 20:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is wel een heel algemeen antwoord, modus ;s
Ja Senn laat ze maar stuiterenquote:Op maandag 25 april 2022 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat wil je. Vannacht stuiteren of verstandig zijn
uhm, wat?quote:Op maandag 25 april 2022 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wijze woorden die ik ooit van iemand mee kreeg; "mut'n is driet'n"
Proost
Valt vies tegen, iddquote:
Ja, nou. Dat dus :$quote:
Net nu!quote:Op maandag 25 april 2022 20:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Snap ik! Helaas voor jou heb ik instapslofjes aan
Ja grote voeten zei je alquote:Op maandag 25 april 2022 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Opzich heb ik die het grootste deel vd dag aan
Zwemmen zou ik niet aanradenquote:
O sry dacht dat je een kleine meid was.quote:Op maandag 25 april 2022 20:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maat 40,5 op 1,80 cm is niet groot. Pestkop
Moet ik ook nog eens een keer heenquote:
Ik stel altijd teleurquote:Op maandag 25 april 2022 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O sry dacht dat je een kleine meid was.
Wat een kutplant.quote:
Noem je hem nu homo?quote:Op maandag 25 april 2022 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd mag dat.quote:Op maandag 25 april 2022 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet van gleuven houdt ben je niet gelijk een homo hoor, jij bigot.
De hele dag met je PS5 spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:54 schreef TaMieke het volgende:
Mijn leermodule is komen te vervallen voor komende week. Moet ik nog iets anders vinden om te lezen....
Noemen we het een PS5 tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De hele dag met je PS5 spelen.Oh nee, dat zou ik doen.
Ik denk dat de kans heeeel klein is dat ik ooit een PS ga aanschaffen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De hele dag met je PS5 spelen.Oh nee, dat zou ik doen.
Snap ik gezien de beperkte beschikbaarheid.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:54 schreef TaMieke het volgende:
Ik denk dat de kans heeeel klein is dat ik ooit een PS ga aanschaffen.
Dat is niet eens de belangrijkste redenenquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik gezien de beperkte beschikbaarheid.
Snap ik. Ik probeer ook alleen maar een beetje voortgang in de SC te houden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:12 schreef TaMieke het volgende:
Dat is niet eens de belangrijkste redenen
Wel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is niet eens de belangrijkste redenen
Voor de mannen blijkbaarquote:
Er is idd ook weinig anders te melden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik. Ik probeer ook alleen maar een beetje voortgang in de SC te houden.
Massa's mensen ontlopen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Nog spannende plannen voor Koningsdag iemand?
Klinkt ook goed.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Spannend, nee. Gewoon beetje vrijmarkt struinen en terrasje doen.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Baas-boven-baas.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:40 schreef TaMieke het volgende:
Top plan.
Wij vluchten naar Belgie waarschijnlijk.
Misschien kom ik je tegen als ik met de motor door België toerquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Top plan.
Wij vluchten naar Belgie waarschijnlijk.
Ow godquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen als ik met de motor door België toer
Nog geen routequote:Op dinsdag 26 april 2022 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god
Waar ga je heen? Of heb je nog geen route?
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog geen routeGewoon op de bonnefooi rijden
Uiteraard. Ik wil ook meer gaan rijden dit jaar. Vorig jaar maar amper gedaanquote:
En hoeveel bonnen en hoeveel fooi wordt het dan ? ;pquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog geen routeGewoon op de bonnefooi rijden
Genoeg om de dag door te komenquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:27 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
En hoeveel bonnen en hoeveel fooi wordt het dan ? ;p
Bammetjes ja, koffie neequote:Op dinsdag 26 april 2022 11:35 schreef TaMieke het volgende:
Gewoon boterhammetjes en koffie mee in je zadeltassen. Zoals een echte Nederlander betaamt.
Ik drink eerder thee dan koffie inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Thee dan?Lijkt me ook niet jouw ding
En tompouce eten!quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:37 schreef Debsterr het volgende:
Hoort dat bij koningsdag?quote:
Haha wat?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:13 schreef rival het volgende:
Ik wilde naar Amsterdam gaan maar nu ik lees over de "1 blikje regel" denk ik dat ik pas.
volgens velen hoort Limburg niet bij Nederland.quote:
Winkeliers mogen maar 1 alcoholconsumptie aan een persoon verkopen. Dus zelf een 6pack halen in de supermarkt kan daar morgen nietquote:
Ik moest echt even lachen toen ik dat las.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:13 schreef rival het volgende:
Ik wilde naar Amsterdam gaan maar nu ik lees over de "1 blikje regel" denk ik dat ik pas.
Dat wordt vandaag halen en sjouwen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Winkeliers mogen maar 1 alcoholconsumptie aan een persoon verkopen. Dus zelf een 6pack halen in de supermarkt kan daar morgen niet
ja, maar de hele dag met zo'n koelbox rondsjouwen wordt ook zwaar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt vandaag halen en sjouwen.
Ja. Daarom ook max één tompouce voor jou morgen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:19 schreef gcjoel het volgende:
Ik moest echt even lachen toen ik dat las.
Moeten we echt alles aan banden gaan leggen
Haat jij mij?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja. Daarom ook max één tompouce voor jou morgen.
Nee, ik waardeer je juist zo dat ik wil waken voor je fysieke welzijn.quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik waardeer je juist zo dat ik wil waken voor je fysieke welzijn.
Ik mag straks nog maar 1 keer in de week naar de snackbarquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moest echt even lachen toen ik dat las.
Moeten we echt alles aan banden gaan leggen
Nu weet ik niet zeker of je zelf wel meer dan 1 blikje bij je mag hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt vandaag halen en sjouwen.
Noem je haar nu bijna dik?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik waardeer je juist zo dat ik wil waken voor je fysieke welzijn.
Nee, dat probeer jij mij nu in de mond te leggen.quote:
Ik lees nu dat je ook maar 1 blikje bij je mag hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Nu weet ik niet zeker of je zelf wel meer dan 1 blikje bij je mag hebben
Koning pinteman komt niet voor niks naar Maastricht morgenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:42 schreef CherryLips het volgende:
https://nieuwspaal.nl/kon(...)kje-regel-amsterdam/
Staat ook niks over vaten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]mooi wijsneuserig gaan doen tegen de handhaving: DIT IS EEN FLESJE!
gewoon zo'n zak wijn in een camelbakquote:
Eén blikje van 50 liter.quote:
Slim, gewoon een heupflacon wodka meenemen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Van sterke drank heb je natuurlijk minder nodig.
Flesjes mogen wel, lees ik net. Max. 1 consumptie bij je hebben en winkels mogen max. 1 consumptie per klant per keer verkopen. Ik voorzie nog absurdere prijzen voor een biertje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:00 schreef rival het volgende:
Oh handig ik heb nog zo'n "champagne" formaat fles Heineken staan
wel links en rechts een flacon en dan gewoon zeggen dat je brede heupen hebtquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Slim, gewoon een heupflacon wodka meenemen.
een beetje atheïst viert ook geen kerst, maar ja, de vrije dagen heb je toch.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:07 schreef MissMSX het volgende:
Een beetje republikein viert geen koningsdag.
Beter besteed je die tijd aan het bereiken van je republikeinse doel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje atheïst viert ook geen kerst, maar ja, de vrije dagen heb je toch.
dus niet aan bier drinken?quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beter besteed je die tijd aan het bereiken van je republikeinse doel.
Wel als je een slappe zak bent.quote:
dan maar een slappe zakquote:
Neerlands hoop in bange dagen...quote:
Ja ach. Vrijdag, zaterdag en zondag wel vrij, drie keer naar Frank Turner in Antwerpen, Tilburg en Utrechtquote:
ik zou nog een uurtje wachtenquote:
Wilde nachten behoren niet meer tot mijn leven hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Discodutje en dan een wilde nacht
Dat was die ene waar ik toen ook naartoe ging in Leiden toch?quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ach. Vrijdag, zaterdag en zondag wel vrij, drie keer naar Frank Turner in Antwerpen, Tilburg en Utrecht
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat was bier en borsten. Die kan ik moeilijk verstoppen.
Koopverslaafd bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb allemaal retail therapy gedaan, nu genieten van alle pakketjes komende dagen.
Dat zal niet altijd mogelijk zijn vermoedelijk nee.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaarne bewijsmateriaal in dmquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ja, belasting geld is binnen gekomen vandaagquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:18 schreef Tegan het volgende:
Ik heb allemaal retail therapy gedaan, nu genieten van alle pakketjes komende dagen.
Ow verrek jaquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, belasting geld is binnen gekomen vandaag
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]. Zit al een half jaar op mijn handen, eindelijk 13e maand uitgegeven
.
Owja, moet nog aangifte doenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, belasting geld is binnen gekomen vandaag
Welke pakketjes gaan binnenkomen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
.
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:27 schreef Tegan het volgende:
.
Welke telefoon ishet geworden?quote:
Mogelijk. Zou pics nodig hebben om te kunnen oordelenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is een beha sexy?
Verder gewoon wat broeken en shirts.
Ik wilde eerst m'n belasting geld uitgeven aan een nieuwe telefoon, maar eigenlijk wil ik ook wel eens kijken hoe lang deze het vol houdtquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga mijn trouwe S6 (est. 2015) vervangen voor een S22.
Ik koop altijd een net uitgekomen telefoon omdat ik er dan 5+ jaar mee wil doen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst m'n belasting geld uitgeven aan een nieuwe telefoon, maar eigenlijk wil ik ook wel eens kijken hoe lang deze het vol houdt
En wat kost dat?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik koop altijd een net uitgekomen telefoon omdat ik er dan 5+ jaar mee wil doen.
Deze was al wel een tijdje aan vervanging toe wel.
Hij is er nog niet! En heel veel geldquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En wat kost dat?
En hoe is de selfie camera?
De camerakwaliteit is erg verbeterd in die tijdquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is er nog niet! En heel veel geld. Maar krijg er vast zoveel plezier voor terug wat ik al jaren niet kan met huidige gare ding
.
Kan je er ook nóg beter mee bellen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij is er nog niet! En heel veel geld. Maar krijg er vast zoveel plezier voor terug wat ik al jaren niet kan met huidige gare ding
.
Ik heb bijna 1000,- aan transformers onderweg hier naartoequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:01 schreef scrupuleus het volgende:
De 1 een ps5 de ander een nieuwe telefoon, erg mooi voor de economie
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb bijna 1000,- aan transformers onderweg hier naartoe![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of dat nu zo leuk isquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
De camerakwaliteit is erg verbeterd in die tijd
Kusje op je neusquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:18 schreef Tegan het volgende:
Heb weer zoveel last van de 'hooikoorts'.
Doe pics.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga naar de dokterquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:18 schreef Tegan het volgende:
Heb weer zoveel last van de 'hooikoorts'.
Snel danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snel dan
Soundwave baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Snel dan
Die Soundwave is echt wel een verbetering ten opzichte van MP13. Ook steviger aan de prijs helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja wilde m toch wel hebben uiteindelijk, hoewel mp13 echt nog goed stand houdt hoor. Ding is 10 jaar oud ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die Sounwave is echt wel een verbetering ten opzichte van MP13. Ook steviger aan de prijs helaas.
[..]
Snel dan
Die eerste is wel een chick-magnet volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heb MP13 ook en die is ook nog goed. Maar soms neig ik ernaar om toch voor FT Soundwave te gaan. Ware het niet dat mijn preorders ook alleen maar toenemenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wilde m toch wel hebben uiteindelijk, hoewel mp13 echt nog goed stand houdt hoor. Ding is 10 jaar oud ofzo.
Denk dat Tegan's lippen nog wat droger zijn nu.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die eerste is wel een chick-magnet volgens mij.
Moet faxie met zijn lippen maar langzaam naar beneden dwalen vanaf haar neusquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat Tegan's lippen nog wat droger zijn nu.
Kijk maar uit dat ze niet bij jou langs komt, dan heb je een dikke lipquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet faxie met zijn lippen maar langzaam naar beneden dwalen vanaf haar neus
Afstotend jaquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die eerste is wel een chick-magnet volgens mij.
Hehehehehe good goodquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, heb MP13 ook en die is ook nog goed. Maar soms neig ik ernaar om toch voor FT Soundwave te gaan. Ware het niet dat mijn preorders ook alleen maar toenemen
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was die ene waar ik toen ook naartoe ging in Leiden toch?3 Keer, pffff
Owja!quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]hij heeft nooit in Leiden gespeeld. Dat was will varley denk ik.
Ik weet niet of ik deze sc weer ingesleept wil wordenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
Wat kost een leuk setje voor in de slaapkamer @:babylon
Spanking ed.
Staat je vrij.quote:Op woensdag 27 april 2022 04:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze sc weer ingesleept wil worden
Ach wie weet wat er dan volgt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ze niet bij jou langs komt, dan heb je een dikke lip
Waarom?quote:Op woensdag 27 april 2022 04:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze sc weer ingesleept wil worden
AND TEAR.quote:
Heb ook S22quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga mijn trouwe S6 (est. 2015) vervangen voor een S22.
Hue hue.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet wel wennen aan de grootte volgens mij.
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet wel wennen aan de grootte volgens mij.
Moest gniffelen.quote:
Aww, ik was vorige maand in Londen voor akoestische shows ter ere van het nieuwe album. Nu is de fullband mainland Europe tourquote:Op woensdag 27 april 2022 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja!
Maar je ging niet lang daarna naar London ofzo toch?
M'n geheugen is niet meer wat het geweest is, en het was al niks
Werk ze!quote:Op woensdag 27 april 2022 10:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww, ik was vorige maand in Londen voor akoestische shows ter ere van het nieuwe album. Nu is de fullband mainland Europe tour
En nu ga ik maar aan 't werk
oh vandaag waren al die straten afgezetquote:
Komt omdat jij hier niet meer post en scrupuleus wel dus misschien kunnen jullie ruilen?quote:
Nou nou nou...quote:Op woensdag 27 april 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat jij hier niet meer post en scrupuleus wel dus misschien kunnen jullie ruilen?
Sow danquote:Op woensdag 27 april 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat jij hier niet meer post en scrupuleus wel dus misschien kunnen jullie ruilen?
Noem jij nou scrupuleus een machtige man?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:16 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag is toch de dag dat je de positie van machtige mannen, die niet op een democratische manier zijn benoemd, ter discussie mag stellen? Ik kies scrupuleus ipv de koning.
Noem jij scrupuleus geen machtige man?quote:Op woensdag 27 april 2022 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Noem jij nou scrupuleus een machtige man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |