M'n laatste post. Ben zo blij 😄quote:Op maandag 25 april 2022 13:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Juist leuk!
Jeetje wat een fijne mondhygiënist heb ik nu!
Ow vast. Maar verkopen is wel iets dat in je bloed mort zitten volgens mij, om het echt leuk te vinden. Wij voelen ons zelf als snel bezwaard of hebben het gevoel andere mensen lastig te vallen.quote:Op maandag 25 april 2022 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je daar geen hulp bij krijgen, alles is te leren natuurlijk?
Ik denk de andere terug?quote:Op maandag 25 april 2022 14:11 schreef Dotteke het volgende:
Dames wat willen jullie met de OP foto, deze er in of de andere weer terug?
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 25 april 2022 15:47 schreef Donna het volgende:
Prima zo!
Ik snap het wel @:Sarabi dat is ook erg lastig. Al zal dat vast nog wel wat beter gaan naarmate je merkt dat het goed gaat en het gewaardeerd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh ☕️quote:Op dinsdag 26 april 2022 06:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag naar huisje toe
Ja, ik vind het wel heel erg. Voel er nog niet klaar voor, maar ik ga er het beste van maken. Eerst even chillen en dan eens voorzichtig een haaknaald optillenquote:Op dinsdag 26 april 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ☕️
Fijn hoor kan je weer lekker hobbyen.
Ja dat zei je gisteren al he, Heb je dat ook aangegeven?quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel heel erg. Voel er nog niet klaar voor, maar ik ga er het beste van maken. Eerst even chillen en dan eens voorzichtig een haaknaald optillen
Ja overal, maar goed, daar wordt niet naar geluisterd en er is geen plan. Dus we zullen zien.quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zei je gisteren al he, Heb je dat ook aangegeven?
Slecht hoor. Zou een hoop schelen als men luistert als een patiënt wat aangeeft lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja overal, maar goed, daar wordt niet naar geluisterd en er is geen plan. Dus we zullen zien.
Nee, het is de eerste keer. Normaal ben ik er klaar voor en is er een plan...quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht hoor. Zou een hoop schelen als men luistert als een patiënt wat aangeeft lijkt mij.
Heb je het gevoel wel eens eerder gehad dat je er niet klaar voor was en toch naar huis moest?
Wordt dus spannend voor je. Komt vast goedquote:Op dinsdag 26 april 2022 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, het is de eerste keer. Normaal ben ik er klaar voor en is er een plan...
Heb je iets aan het eerdere plan? Geen idee wat het plan inhoudt, maar misschien dat je het toch kan gebruiken.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2022 15:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 april 2022 15:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Ja dat lijkt me ook heel lastig. Iedereen onderneemt ook anders en de een kan beter loslaten als de ander. Zo was ik dus gisteren bij die lieve mondhygiënist en kon ik volgende week terecht voor een afspraak. Maar ik heb er 2 nodig en het liefst dicht bij elkaar. Voor a.s. vrijdag stond er iemand in de agenda die de afspraak al weken nog moest bevestigen (ook al herinneringen gestuurd). Ze dacht even na, knikkerde diegene uit de agenda en zette mijn naam daar neer. Diegene kreeg uiteraard wel een berichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat best knap. Ik ben altijd snel bang dat mensen dan 'iets' van me vinden als ik zoiets zou doen. Maar ik zou ook geen goede ondernemer zijn haha.![]()
![]()
Spannend, ik duim voor je!quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |