Precies dat, vermoed dat het inpakken van je kabelmodem en allerlei andere obstakels tot de taak van de bewoners behoort.quote:Op maandag 25 april 2022 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als er niks over is afgesproken zal hij ervanuit gaan dat alle muren vrij zijn van obstakels. Dus ook geen stopcontacten.
Als ze er toch zijn dan gaat hij er gewoon langs.
Ik kreeg schimmelvorming en drogen duurde bij mij 3 maanden. Het water liep van het stucwerk af gedurende de laatste maandenquote:Op maandag 25 april 2022 12:31 schreef arvensis het volgende:
Wij konden gewoon thuis blijven slapen.
Als het niet op is genomen in de offerte doe je het zelf.
Vervelend. Ik denk dat dat eerder uitzondering is dan regel. Heb je wel thuis geslapen?quote:Op maandag 25 april 2022 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik kreeg schimmelvorming en drogen duurde bij mij 3 maanden. Het water liep van het stucwerk af gedurende de laatste maanden
Ja het was de keuken.quote:Op maandag 25 april 2022 12:39 schreef arvensis het volgende:
[..]
Vervelend. Ik denk dat dat eerder uitzondering is dan regel. Heb je wel thuis geslapen?
Ook op de andere verdieping?quote:Op maandag 25 april 2022 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik kreeg schimmelvorming en drogen duurde bij mij 3 maanden. Het water liep van het stucwerk af gedurende de laatste maanden
Wat bedoel je?quote:
De vraag van TS is of je thuis kan blijven slapen. Als dat zelfs in jouw geval kon……quote:Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Mijn reactie betekent dat het echt afhangt van de situatie hoe de vochtigheid is.
Wordt er 1mm gesmeerd of zoals bij mij 11 cm. Tevens hangt het af waar en hoeveel m2.
Dat hangt dus van de situatie af. Wordt er 11cm op de muur gesmeerd in de slaapkamer of 1mm. Dat maakt uit.quote:Op maandag 25 april 2022 13:00 schreef arvensis het volgende:
[..]
De vraag van TS is of je thuis kan blijven slapen. Als dat zelfs in jouw geval kon……
quote:Op maandag 25 april 2022 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat hangt dus van de situatie af. Wordt er 11cm op de muur gesmeerd in de slaapkamer of 1mm. Dat maakt uit.
quote:Op maandag 25 april 2022 12:17 schreef Zoev het volgende:
Over een paar weken wordt onze benedenverdieping + hal + trappengat gestukadoord.
Ook daar hangt het ervanaf... Er is gewoon te weinig informatie.quote:
Hij komt nog na zijn vakantie, 2 dagen voor de start, kijken.quote:Op maandag 25 april 2022 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als er niks over is afgesproken zal hij ervanuit gaan dat alle muren vrij zijn van obstakels.
Halen we er inderdaad af.quote:Op maandag 25 april 2022 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
Incl plinten. Als die er zijn gaat hij daar ook langs.
Kortom haal alles eraf als je het mooit wilt hebben, incl plinten
kanonnen, dat is wel heel erg veelquote:Op maandag 25 april 2022 12:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ja het was de keuken.
De muur was dermate slecht dat er op bepaalde plekken 11cm was opgesmeerd
In de slaapkamer komt niks.quote:Op maandag 25 april 2022 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat hangt dus van de situatie af. Wordt er 11cm op de muur gesmeerd in de slaapkamer of 1mm. Dat maakt uit.
Bij mij heeft hij zelf de airco afgedekt, dat zal in de prijs omdat ik deze er niet af wou halen ivm vulkosten.quote:Op maandag 25 april 2022 13:13 schreef Zoev het volgende:
Iemand nog tips over afdekplastic + tape voor bv de binnenunit van de airco?
Modem zat ik onder een kratje oid denk ik.
Dek alles goed af en pak alles goed in, de meeste stukadoors zijn viespeuken en alles zit onder de klonten en klieders, alles wat niet goed is afgeplakt kun je weggooien, haal ook alle stopcontacten , thermostaat en dergelijke er helemaal uit, enkel het frontje weghalen is niet voldoendequote:Op maandag 25 april 2022 13:13 schreef Zoev het volgende:
Iemand nog tips over afdekplastic + tape voor bv de binnenunit van de airco?
Modem zat ik onder een kratje oid denk ik.
Had je wel de kap er af (laten halen) @sjorsie1982?quote:Op maandag 25 april 2022 13:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bij mij heeft hij zelf de airco afgedekt, dat zal in de prijs omdat ik deze er niet af wou halen ivm vulkosten.
Gestuctquote:Op maandag 25 april 2022 12:17 schreef Zoev het volgende:
wordt onze benedenverdieping + hal + trappengat gestukadoord.
Neequote:Op maandag 25 april 2022 13:39 schreef Zoev het volgende:
[..]
Had je wel de kap er af (laten halen) @:sjorsie1982?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |