Ik zweet me kapotquote:
Dat beest blijft dus terugrennen.quote:Op maandag 25 april 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
De spin was terug. Zelfde plek. Buurman heeft hem weg gehaald
Hij zei dat die strong toen die em probeerde te pakken
zit je in de sauna?quote:
Viesdik zijn. En ik ben met spullen aan het sjouwenquote:
Bah. Dat vind ik toch zo naar. Daarvoor zal ik echt gedwongen moeten wordenquote:
Nee hoorquote:Op maandag 25 april 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat beest blijft dus terugrennen.
Die buurman denkt natuurlijk dat jij keihard aan het flirten bent en dat die spin gewoon een excuus isquote:Op maandag 25 april 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
De spin was terug. Zelfde plek. Buurman heeft hem weg gehaald
Hij zei dat die strong toen die em probeerde te pakken
Je oogt krokanter dan een paar dagen geledenquote:Op maandag 25 april 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit gebeurd er als je niet kan zweten![]()
[ afbeelding ]
nou ja dat is een kleine prijs dan maarquote:Op maandag 25 april 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die buurman denkt natuurlijk dat jij keihard aan het flirten bent en dat die spin gewoon een excuus is
ja vandaag was een goede dag maar goed wel allemaal blaasjes dus nu in de airco zittenquote:Op maandag 25 april 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je oogt krokanter dan een paar dagen geleden
Dit had een Egyptische ex van me ook, die zwol dan ook op als een vleeskleurige zeppelin na een tijdje.quote:Op maandag 25 april 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit gebeurd er als je niet kan zweten![]()
[ afbeelding ]
Ze trekt dat beest elke keer uit een boom en plakt hem daar tegen de muur om die buurman te kunnen lokken.quote:Op maandag 25 april 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die buurman denkt natuurlijk dat jij keihard aan het flirten bent en dat die spin gewoon een excuus is
ik zwel niet opquote:Op maandag 25 april 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had een Egyptische ex van me ook, die zwol dan ook op als een vleeskleurige zeppelin na een tijdje.
Tien procent van de vrouwen raakt zo zwanger.quote:Op maandag 25 april 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat vanavond een serenade te zingen onder je raamquote:Op maandag 25 april 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat is een kleine prijs dan maar
quote:Op maandag 25 april 2022 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat vanavond een serenade te zingen onder je raam [ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2022 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel als je niet voorzichtig bent met de buurman!
hou nou opquote:Op maandag 25 april 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien als de terugrenspin gaat springen en bijten wel.
Bals gedressseerde hosselspin.quote:Op maandag 25 april 2022 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze trekt dat beest elke keer uit een boom en plakt hem daar tegen de muur om die buurman te kunnen lokken.
Ik heb zo een picanha als lunchquote:Op maandag 25 april 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Grote kom met aardbeien en yoghurt
quote:Op maandag 25 april 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bals gedressseerde hosselspin.
Die je piemel in zwemt.quote:Op maandag 25 april 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht even aan zo’n klein bijtvisje, maar dit is wat anders.
Pitjes poepenquote:Op maandag 25 april 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Nomnom, kilo aardbeien naar binnen gewerkt dit weekend
Lijkt me ookquote:Op maandag 25 april 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Bal, komt dat niet gewoon door het verbranden?
Bal wil zo graag een negerin zijn dat ze zichzelf levend laat verbranden.quote:Op maandag 25 april 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee heb het altijd hier. Komt omdat de zweetkliertjes geblokkeerd zijnquote:Op maandag 25 april 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Je mag er wel een stel van mij.quote:Op maandag 25 april 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb het altijd hier. Komt omdat de zweetkliertjes geblokkeerd zijn
Oh, dus zou snel over moeten zijn ook?quote:Op maandag 25 april 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Miliaria_cristallina
alsik in een koude temperatuur ben wel jaquote:Op maandag 25 april 2022 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus zou snel over moeten zijn ook?
Niet dat ik meer zon zou aanraden gezien je rode velletje, maar details.
Dat het niet pijnlijk of warm meer aanvoelt, betekent niet dat je huid geen tik heeft gehad he.quote:Op maandag 25 april 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsik in een koude temperatuur ben wel ja
ik ben nu niet verbrand hoor
Dat weet je feitelijk pas over 25 jaar als de dermatoloog al zuchtende zijn kaasschaaf en appelboor tevoorschijn haalt.quote:Op maandag 25 april 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het niet pijnlijk of warm meer aanvoelt, betekent niet dat je huid geen tik heeft gehad he.
Dan is het hopen dat dat het ergste is.quote:Op maandag 25 april 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet je feitelijk pas over 25 jaar als de dermatoloog al zuchtende zijn kaasschaaf en appelboor tevoorschijn haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |