SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Daarvoor is het ook weekendquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 05:15 schreef bitterbal het volgende:
ik was al in de douche en toen zagkhet ineens bewegen
ja om 12. nou ja dan douche ik niet.durf hetniet aan om dat beest te ergeren met een bezemquote:Op maandag 25 april 2022 05:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt er nu iemand met een vlammenwerper?
Zou wel bewijs willen zien dat ze hem weghalen.quote:Op maandag 25 april 2022 05:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja om 12. nou ja dan douche ik niet.durf hetniet aan om dat beest te ergeren met een bezem
Ik zou echt gillend naar buiten gerend zijn. En dan snel terug om 'm in de gaten te houden totdat iemand 'm weg komt halenquote:Op maandag 25 april 2022 05:15 schreef bitterbal het volgende:
ik was al in de douche en toen zagkhet ineens bewegen
dat was mijn eerste reactie.naakt met handdoek springend zoals die kwiwi opdie kiwi camquote:Op maandag 25 april 2022 05:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou echt gillend naar buiten gerend zijn. En dan snel terug om 'm in de gaten te houden totdat iemand 'm weg komt halen
oh ja geloof ze wel. hij heeft zich nu verdekt opgesteld bij de knop van de douchequote:Op maandag 25 april 2022 05:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel bewijs willen zien dat ze hem weghalen.
Nu ontbijt em zo naar strandquote:Op maandag 25 april 2022 06:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat ga je vandaag nog doen Ballie?
Awwwwquote:Op maandag 25 april 2022 06:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo naar mijn werk toe, ook leuk
In Juli. Maar deze week is ook alweer een korte week gelukkig.quote:Op maandag 25 april 2022 06:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Awwww![]()
Wanneer was jou vakantie ook alweer?
Leuk al die huisdieren, hoe ga je hem noemen?quote:Op maandag 25 april 2022 06:07 schreef bitterbal het volgende:
Als die verhuurders em niet weg halen zoek k Thai en betaal k wel ofzo.
Heb ook een gecko in de kledingkast maar dat vind k niet erg. Maar die spin man man man
Zo klein spinnetjequote:Op maandag 25 april 2022 06:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb ook een gecko in de kledingkast maar dat vind k niet erg. Maar die spin man man man
Gamijnhuisuitquote:Op maandag 25 april 2022 06:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Leuk al die huisdieren, hoe ga je hem noemen?
quote:Op maandag 25 april 2022 05:44 schreef bitterbal het volgende:
ze zei hij is banger voor jou dan jij voor hem.
Klinkt als een carnavalsliedjequote:Op maandag 25 april 2022 06:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja ik vind hem/haar niet echt grootquote:
Hey Bosquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 06:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:dud0r bij iedere dame op FOK!
Nee deze is vrijheid gewend, dat is zielig.quote:Op maandag 25 april 2022 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan neem je hem zeker als huisdieren?
.....quote:Op maandag 25 april 2022 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat deze wel kraakt als je ‘m mept met een opgerolde krant.
Takkie had 6 pootjesquote:Op maandag 25 april 2022 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Eigenlijk is zo’n spin toch niet heel anders dan Takkie
Denk dat een spin behalve de wens om de wereld te overheersen niet echt een bewustzijn heeftquote:Op maandag 25 april 2022 07:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee deze is vrijheid gewend, dat is zielig.
Net als wanneer je een zwerfkat in een studiootje wil houden.
Dan heeft ie alleen een beetje hoofdpijn.quote:Op maandag 25 april 2022 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat deze wel kraakt als je ‘m mept met een opgerolde krant.
Jij bent vroeg wakker voor zo laat je nog aan het posten wasquote:Op maandag 25 april 2022 07:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heeft ie alleen een beetje hoofdpijn.
Ja genieten.quote:Op maandag 25 april 2022 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent vroeg wakker voor zo laat je nog aan het posten was
Of drie.quote:Op maandag 25 april 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf heb ik liever dieren met 4 poten.
Of geenquote:
O ja hoor als je mijn buurvrouw was ja hoor geen enkel probleem/quote:
Oh je refereerde niet aan Buda's derde been?quote:Op maandag 25 april 2022 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Honden die een pootje missen enzo
Aawquote:Op maandag 25 april 2022 07:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Honden die een pootje missen enzo
Nuttige beestjes.quote:Op maandag 25 april 2022 08:02 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ook huisdieren zie ik, maar beter dan spinnen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nuttige beestjes.
Overal slijmsporen achterlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals de Fransen zeggen omnomnomquote:Op maandag 25 april 2022 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja voor takkie werd uitzondering gemaakt. Was ook geen liefde op het eerste gezicht hoorquote:Op maandag 25 april 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf heb ik liever dieren met 4 poten.
Zo ben ik niet.quote:Op maandag 25 april 2022 08:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je refereerde niet aan Buda's derde been?
Nooit gegeten, en was het ook niet van planquote:Op maandag 25 april 2022 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een land verderop zouden ze gewoon in de pan gaan. Maar dat lijkt me niks
Een land eerder eigenlijk...quote:Op maandag 25 april 2022 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een land verderop zouden ze gewoon in de pan gaan. Maar dat lijkt me niks
Mijn hond was op een gegeven moment doofquote:Op maandag 25 april 2022 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaw![]()
Zag laatst een filmpje over een hond die blind en doof is.
quote:Op maandag 25 april 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nuttige beestjes.
Mijn tomaten opvreten buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Grappig, ik heb echt véél liever spinnen. Die vreten tenminste nog muggen enzo, en niet de dingen die ik wél wil houden.quote:Op maandag 25 april 2022 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die vonden ze wel lekker.quote:Op maandag 25 april 2022 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh serieus? Dan kan er een streep door m'n tomatenplanten die ik wilde neerzetten
Denk niet dat dat gewaardeerd wordt als ik dat doequote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Dragen jullie een string op het strand? Hier vrijwel iedereen
Ik draag gewone kleren op het strand. Anders verbrand ik.quote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Neen.quote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2022 08:27 schreef kwiwi het volgende:
Er staat hier een koe die we inmiddels "curious cow" noemen. Elke keer als je iets in de tuin doet komt ie kijken en staat ie je aan te staren terwijl er nog een bloem of pluk gras half uit z'n mond hangt
quote:Op maandag 25 april 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, tuurlijk, vakantie. Daarom is het ineens zo grauw buiten.
Beetje jammer wel, ik had net bedacht dat ik vanmiddag wel wat in de tuin kon gaan doen.
Dat ie je heel kwaad staat aan te staren als je de bbq aansteektquote:Op maandag 25 april 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
Misschien bang dat jullie elk moment de bbq starten voor een lekker burger :p
Oh, nee, ik niet, maar de scholen.quote:
Oh okquote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik niet, maar de scholen.
Of heel nieuwsgierig komt kijken wat erop belandt...quote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ie je heel kwaad staat aan te staren als je de bbq aansteekt
"Oh vega burgers, lekker!" *hap*quote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of heel nieuwsgierig komt kijken wat erop belandt...
quote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ie je heel kwaad staat aan te staren als je de bbq aansteekt
Mijn moeder zei altijd dat spinnen altijd met z'n tweeën zijn. Ik zoek dus nog altijd naar de 2e spin als ik er eentje gezien hebquote:Op maandag 25 april 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je babyspinnetje ziet eruit alsof hij zijn vader en moeder zoekt.
Altijdquote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Das geen babyspinquote:Op maandag 25 april 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je babyspinnetje ziet eruit alsof hij zijn vader en moeder zoekt.
Dit is ook wel mijn ervaring ja.quote:Op maandag 25 april 2022 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat spinnen altijd met z'n tweeën zijn. Ik zoek dus nog altijd naar de 2e spin als ik er eentje gezien heb
Die zat vast buitenquote:Op maandag 25 april 2022 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat spinnen altijd met z'n tweeën zijn. Ik zoek dus nog altijd naar de 2e spin als ik er eentje gezien heb
Oh, da's niet waar hoor.quote:Op maandag 25 april 2022 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILER: Lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hoef niet goed te kijken. Zo groot was diequote:Op maandag 25 april 2022 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat hij een luiertje draagt.
Wel een vrouwtje dus. Anders zou hij sawadee krab zeggenquote:Op maandag 25 april 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef niet goed te kijken. Zo groot was die
K zei hallo en toen zei die met een zware stem. Sawadee ka terug
quote:Op maandag 25 april 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef niet goed te kijken. Zo groot was die
K zei hallo en toen zei die met een zware stem. Sawadee ka terug
Ladyspin. Zag brede schoudersquote:Op maandag 25 april 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een vrouwtje dus. Anders zou hij sawadee krab zeggen
ik ben geen fan van alle beesten die kunnen stekenquote:Op maandag 25 april 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
In Italië heb je schorpioenen. Vind ik ook doodeng. Maar de prik schijnt vergelijkbaar te zijn met die van een wesp.
Ik zie "volwassen zijn" meer als een "ik neem m'n verantwoordelijkheden". De rest is toch allemaal bijzaak.quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 25 april 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie "volwassen zijn" meer als een "ik neem m'n verantwoordelijkheden". De rest is toch allemaal bijzaak.
O echt, had ik dus nog nooit gehoord. Ik zal er ook niet naar op zoek gaan denk ikquote:Op maandag 25 april 2022 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2022 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat hij een luiertje draagt.
Ik ben sowieso te oud om me druk te maken over wat anderen van m'n smaak vinden.quote:
Leuke mokkuhquote:Op maandag 25 april 2022 08:46 schreef Ama het volgende:
Haha kijk wat ik heb gekocht.
[ afbeelding ]
Ja. De sporadische keer dat ik op een strand kom doe ik datquote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Oh kan me ook niet boeien hoor haha. Ben wel blij dat ik nog kan genieten van dit soort dingen en dat ik niet alleen maar bloedserieus leef.quote:Op maandag 25 april 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te oud om me druk te maken over wat anderen van m'n smaak vinden.
Heb die van mij gewoon naar school gebracht netquote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik niet, maar de scholen.
Hier veel vrij.quote:Op maandag 25 april 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb die van mij gewoon naar school gebracht net
Inb4 "Het is friet"quote:
Ja het verschilt. Hier nog een week school en dan 2 weken vrij.quote:
Friet is met pindasaus smaakquote:
Ze bakken ze ook hier in de regio, dus dat ze het patat noemen is logisch.quote:
PepsiCo, de keizers der vetrollen en de prinsen der hartaanvallen.quote:Op maandag 25 april 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze bakken ze ook hier in de regio, dus dat ze het patat noemen is logisch.
Die lucht is wel wat minder als je 's ochtends op de fiets zit.quote:Op maandag 25 april 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PepsiCo, de keizers der vetrollen en de prinsen der hartaanvallen.
Ik ben er wel eens binnen geweest, die bergen natte chipsdrab achter de ovens rook naar dode hond.quote:Op maandag 25 april 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lucht is wel wat minder als je 's ochtends op de fiets zit.
Oh, dat zal best.quote:Op maandag 25 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens binnen geweest, die bergen natte chipsdrab achter de ovens rook naar dode hond.
De Remia fabriek stoot ook zo'n lekkere lucht uit.quote:Op maandag 25 april 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lucht is wel wat minder als je 's ochtends op de fiets zit.
Lekker dikke huizen gapen.quote:Op maandag 25 april 2022 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
naar het oude buurtje van @:Uitstraling
Kijken waar het misging?quote:Op maandag 25 april 2022 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
naar het oude buurtje van @:Uitstraling
Die heeft een dagje vrij en is er morgen weerquote:
Oke hou ik je aan.quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft een dagje vrij en is er morgen weer
Ik heb 'm gelukkig nooit geroken.quote:Op maandag 25 april 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Remia fabriek stoot ook zo'n lekkere lucht uit.
Givaudan, daar maken ze luchtjes en smaakjes voor arme mensen, niet te harden die lucht.quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelukkig nooit geroken.
Al blijft de ergste wat mij betreft de Niemeyer. Dat doet gewoon zeer aan je neus.
Kwam er vroeger meerdere keren op week voor werk. Nee niet om mezelf vol te gieten met saus @Haagsquote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al blijft de ergste wat mij betreft de Niemeyer. Dat doet gewoon zeer aan je neus.
Is goedquote:
Hmm, maar ranzige lucht is één ding, die tabaksgeur is gewoon scherp.quote:Op maandag 25 april 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Givaudan, daar maken ze luchtjes en smaakjes voor arme mensen, niet te harden die lucht.
Hoe ruikt zo iets?quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel eens in Goor geweest?quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ruikt het daar goor?quote:
Alsof je Javaanse Jongens in je neusgaten propt.quote:Op maandag 25 april 2022 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe ruikt zo iets?
extreem naar tabak, of meer naar chemische goedjes?
Vroeger toen ik nog rookte had ik dat misschien lekker gevonden.quote:Op maandag 25 april 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ruikt het daar goor?
[..]
Alsof je Javaanse Jongens in je neusgaten propt.
Daar ruikt het naar maggi, enige manier om dat luchtje na een dagje kwijt te raken is de gedragen kleding weg gooien en je haren af te scheren.quote:Op maandag 25 april 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, maar ranzige lucht is één ding, die tabaksgeur is gewoon scherp.
Nah, zelfs de verstokte rokers vonden die lucht té.quote:Op maandag 25 april 2022 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog rookte had ik dat misschien lekker gevonden.
Ja de slogan die er al jaren hangt is: Goor stinkt hoffelijk door.quote:Op maandag 25 april 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ruikt het daar goor?
[..]
Alsof je Javaanse Jongens in je neusgaten propt.
Slachterijen ben ik nooit binnen geweest en dat wil ik eigenlijk zo houden. Net als visverwerkers, daar kan ik ook zonder.quote:Op maandag 25 april 2022 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja de slogan die er al jaren hangt is: Goor stinkt hoffelijk door.
Een of ander slachtbedrijf Goor joh
bedrijf waar ik vroeger werkte repareerde ook materiaal dat bij een kippenslachterij stond. Als zo'n ding naar de werkplaats kwam werd die eerst een halve dag schoon gespoten met de hogedrukquote:Op maandag 25 april 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slachterijen ben ik nooit binnen geweest en dat wil ik eigenlijk zo houden. Net als visverwerkers, daar kan ik ook zonder.
Ja, die paar keer dat kerel wat moest doen bij een visbedrijf was ook geen pretje, die verdween bij thuiskomst direct richting douche en wasmachine.quote:Op maandag 25 april 2022 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedrijf waar ik vroeger werkte repareerde ook materiaal dat bij een kippenslachterij stond. Als zo'n ding naar de werkplaats kwam werd die eerst een halve dag schoon gespoten met de hogedruk
Zag op Instagram iemand die op zoek was naar een huis in LA van rond de 1,5 miljoen dollar. Stond één huis te koop in de gewenste wijk. En een teringbende dat het was. En een vervallen keet.quote:Op maandag 25 april 2022 09:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 van de huizen van vandaag staat op Funda. Gewoon 3 miljoen euro vraagprijs.
Niet geboden dus?quote:Op maandag 25 april 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag op Instagram iemand die op zoek was naar een huis in LA van rond de 1,5 miljoen dollar. Stond één huis te koop in de gewenste wijk. En een teringbende dat het was. En een vervallen keet.
Waanzin daar.
ja, blijkbaar is er zo iets als mei vakantiequote:
Twee weken he.quote:Op maandag 25 april 2022 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, blijkbaar is er zo iets als mei vakantie
in april..
volgende week ook nog dus?quote:
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 25 april 2022 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende week ook nog dus?
dus daarna kan ik redelijk veilig vrij pakken?
In veel gevallen dus beide weken.quote:Op maandag 25 april 2022 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgende week pas, dacht ik
Ja dacht ik ook.quote:Op maandag 25 april 2022 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgende week pas, dacht ik
Amenquote:
op de weg merkte ik eigenlijk nietsquote:Op maandag 25 april 2022 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, twee onderbroken weken achter elkaar, ik kan het de scholen niet kwalijk nemen.Het was wel echt uitgestorven op de weg.
Ik had echt amper verkeer.quote:Op maandag 25 april 2022 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amen
[..]
op de weg merkte ik eigenlijk niets
maar goed, het was nog vroeg
waarom ben ik aan het werk dan?quote:
Brrr!quote:Op maandag 25 april 2022 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, oftewel: de hel. Op alle openbare plekken zijn nu kinderen.
Ik denk niet dat ik daar last van heb in het wedstrijdbad, maar goed: ik kan vrijdag toch niet. Dan zit ik bij de oosterburenquote:Op maandag 25 april 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RIP zwembad. Maar had toch geen tijd deze week.
Ze maken er hier vaak een half bad van. Een paar banen baantjes trekken en een paar banen discozwemmen.quote:Op maandag 25 april 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar last van heb in het wedstrijdbad, maar goed: ik kan vrijdag toch niet. Dan zit ik bij de oosterburen
Je voelde het ineens tochten?quote:Op maandag 25 april 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Jezus loop al de hele ochtend met mijn gulp open
Nah, wat zompig hier.quote:
O, dat is de hel.quote:Op maandag 25 april 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze maken er hier vaak een half bad van. Een paar banen baantjes trekken en een paar banen discozwemmen.
Oftewel: een heel bad discozwemmen want kinderen denken er niet aan, en een paar bejaarden die naast elkaar zwemmen.
Hier is het hele zwembad vanaf elf uur recreatief zwemmen. Dus zou het dan nog voor elf uur kunnen proberen, maar normaal gesproken kun je dan al geen fatsoenlijk baantje trekken, dus als iedereen nu eerder komt, is dat helemaal erg.quote:Op maandag 25 april 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is de hel.Die ongein doen ze hier goden geprezen in het speelbad
Klinkt als mijn zwembad, daar wil je inderdaad niet heen in de vakanties.quote:Op maandag 25 april 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is het hele zwembad vanaf elf uur recreatief zwemmen. Dus zou het dan nog voor elf uur kunnen proberen, maar normaal gesproken kun je dan al geen fatsoenlijk baantje trekken, dus als iedereen nu eerder komt, is dat helemaal erg.
Heh vanille enz niet?quote:Op maandag 25 april 2022 10:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/bonus/groep/463092?week=17
Malle smaakjes
Dat laatste weetje heb ik even gegoogled voor een plaatjequote:Op maandag 25 april 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, joe. Regen. 3:47 erbij vandaag. Straks eerst naar de pedicure.
[ afbeelding ]
Die heb ik in 't eggie gezien volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2022 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste weetje heb ik even gegoogled voor een plaatje![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op maandag 25 april 2022 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik in 't eggie gezien volgens mij.
Ziet eruit of daar overleden mensen in zitten.quote:Op maandag 25 april 2022 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste weetje heb ik even gegoogled voor een plaatje![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je hem een naam geven en koekjes enzo, dan gaat ie naar je luisteren.quote:Op maandag 25 april 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
De spin was terug. Zelfde plek. Buurman heeft hem weg gehaald
Hij zei dat die strong toen die em probeerde te pakken
Doe jij dat maarquote:Op maandag 25 april 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een naam geven en koekjes enzo, dan gaat ie naar je luisteren.
Dat bedoel kquote:Op maandag 25 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vingerkootjes ipv koekjes.
Ik zweet me kapotquote:
Dat beest blijft dus terugrennen.quote:Op maandag 25 april 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
zit je in de sauna?quote:
Viesdik zijn. En ik ben met spullen aan het sjouwenquote:
Bah. Dat vind ik toch zo naar. Daarvoor zal ik echt gedwongen moeten wordenquote:
Nee hoorquote:Op maandag 25 april 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat beest blijft dus terugrennen.
Die buurman denkt natuurlijk dat jij keihard aan het flirten bent en dat die spin gewoon een excuus isquote:Op maandag 25 april 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
Je oogt krokanter dan een paar dagen geledenquote:Op maandag 25 april 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit gebeurd er als je niet kan zweten![]()
[ afbeelding ]
nou ja dat is een kleine prijs dan maarquote:Op maandag 25 april 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die buurman denkt natuurlijk dat jij keihard aan het flirten bent en dat die spin gewoon een excuus is
ja vandaag was een goede dag maar goed wel allemaal blaasjes dus nu in de airco zittenquote:Op maandag 25 april 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je oogt krokanter dan een paar dagen geleden
Dit had een Egyptische ex van me ook, die zwol dan ook op als een vleeskleurige zeppelin na een tijdje.quote:Op maandag 25 april 2022 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit gebeurd er als je niet kan zweten![]()
[ afbeelding ]
Ze trekt dat beest elke keer uit een boom en plakt hem daar tegen de muur om die buurman te kunnen lokken.quote:Op maandag 25 april 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die buurman denkt natuurlijk dat jij keihard aan het flirten bent en dat die spin gewoon een excuus is
ik zwel niet opquote:Op maandag 25 april 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit had een Egyptische ex van me ook, die zwol dan ook op als een vleeskleurige zeppelin na een tijdje.
Tien procent van de vrouwen raakt zo zwanger.quote:Op maandag 25 april 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat vanavond een serenade te zingen onder je raamquote:Op maandag 25 april 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat is een kleine prijs dan maar
quote:Op maandag 25 april 2022 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat vanavond een serenade te zingen onder je raam [ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2022 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel als je niet voorzichtig bent met de buurman!
hou nou opquote:Op maandag 25 april 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien als de terugrenspin gaat springen en bijten wel.
Bals gedressseerde hosselspin.quote:Op maandag 25 april 2022 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze trekt dat beest elke keer uit een boom en plakt hem daar tegen de muur om die buurman te kunnen lokken.
Ik heb zo een picanha als lunchquote:Op maandag 25 april 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Grote kom met aardbeien en yoghurt
quote:Op maandag 25 april 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bals gedressseerde hosselspin.
Die je piemel in zwemt.quote:Op maandag 25 april 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht even aan zo’n klein bijtvisje, maar dit is wat anders.
Pitjes poepenquote:Op maandag 25 april 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Nomnom, kilo aardbeien naar binnen gewerkt dit weekend
Lijkt me ookquote:Op maandag 25 april 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Bal, komt dat niet gewoon door het verbranden?
Bal wil zo graag een negerin zijn dat ze zichzelf levend laat verbranden.quote:Op maandag 25 april 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee heb het altijd hier. Komt omdat de zweetkliertjes geblokkeerd zijnquote:Op maandag 25 april 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Je mag er wel een stel van mij.quote:Op maandag 25 april 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb het altijd hier. Komt omdat de zweetkliertjes geblokkeerd zijn
Oh, dus zou snel over moeten zijn ook?quote:Op maandag 25 april 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Miliaria_cristallina
alsik in een koude temperatuur ben wel jaquote:Op maandag 25 april 2022 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus zou snel over moeten zijn ook?
Niet dat ik meer zon zou aanraden gezien je rode velletje, maar details.
Dat het niet pijnlijk of warm meer aanvoelt, betekent niet dat je huid geen tik heeft gehad he.quote:Op maandag 25 april 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsik in een koude temperatuur ben wel ja
ik ben nu niet verbrand hoor
Dat weet je feitelijk pas over 25 jaar als de dermatoloog al zuchtende zijn kaasschaaf en appelboor tevoorschijn haalt.quote:Op maandag 25 april 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het niet pijnlijk of warm meer aanvoelt, betekent niet dat je huid geen tik heeft gehad he.
Dan is het hopen dat dat het ergste is.quote:Op maandag 25 april 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet je feitelijk pas over 25 jaar als de dermatoloog al zuchtende zijn kaasschaaf en appelboor tevoorschijn haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |