Heer Mikey.quote:
Even in de OP gezet.quote:
hhahahaahahahha n00b overkomt mij nou nooitquote:
Ik was even naar de keuken gesnitcht jaquote:Op zondag 24 april 2022 22:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hhahahaahahahha n00b overkomt mij nou nooit
gesnicht?quote:
Gesneakt. Even weg geglipt etc.quote:
Gaat ze meestal worst pakken.quote:
Daar hoef ik niet voor naar de keukenquote:
oke zal wel dialect zijnquote:
Done.quote:
Hap hap.quote:
Foshiquote:Op zondag 24 april 2022 22:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
"And we were never made for love our souls are far too old
But loneliness needs company and a lost dog needs a home
So you will be the fire and I will be the coal
Baby we can burn out of control"
🖤
Na twee ballen zit ik wel volquote:
Nee, ik ga hier niet op in. Te goedkoopquote:
In de meeste paardenworst zit geen paardenvlees meer. Dan moet je naar een echte paardenslager en daar zijn er nog maar weinig vanquote:
Bij jou zit slager ra, die is goed hoor. Zit net na de zaanbochtquote:Op zondag 24 april 2022 22:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na twee ballen zit ik wel vol
[..]
Nee, ik ga hier niet op in. Te goedkoop
Dat kloptquote:Op zondag 24 april 2022 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
In de meeste paardenworst zit geen paardenvlees meer. Dan moet je naar een echte paardenslager en daar zijn er nog maar weinig van
Ehmm. Ik woon in castricum vriend. Niet in de buurt van de zaanbocht.quote:Op zondag 24 april 2022 22:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij jou zit slager ra, die is goed hoor. Zit net na de zaanbocht
[..]
Dat klopt
quote:Op zondag 24 april 2022 22:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij jou zit slager ra, die is goed hoor. Zit net na de zaanbocht
Yep daar haal ik regelmatig Paardenworst en -biefstuk. Ook runder vlees. c.a. twee maanden geleden samen met @DJMO daar o.a. paardenvlees gehaald.quote:Op zondag 24 april 2022 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehmm. Ik woon in castricum vriend. Niet in de buurt van de zaanbocht.
He Rob, wij halen daar ook vaak nog. Is een goeiequote:Op zondag 24 april 2022 23:05 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Yep daar haal ik regelmatig Paardenworst en -biefstuk. Ook runder vlees. c.a. twee maanden geleden samen met @:DJMO daar o.a. paardenvlees gehaald.
Hehe, dat snap ikquote:Op zondag 24 april 2022 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehmm. Ik woon in castricum vriend. Niet in de buurt van de zaanbocht.
Trustquote:Op zondag 24 april 2022 23:11 schreef PLY het volgende:
Morgenvroeg gaat de wekkerrrrr. Fijne avond/nacht nog
En dus bedtijdquote:
BIERquote:
idd kratje = 20 bierquote:
is dat goed?quote:
In mijn optiek zeker wel.quote:
wantquote:
ja dat zei je 1 sec eerderquote:
ik heb het niet op extreem rechts.quote:
le pen is toch niet extreem rechts maar gewoon wilders rechtsquote:Op maandag 25 april 2022 03:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik heb het niet op extreem rechts.
zal ik jou es onderbrakenquote:
thxquote:
@Paul jij weer bezigquote:Op maandag 25 april 2022 05:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bijna zelf al gedaan, katurtjuuuhhh. En weer![]()
Morguh Maanquote:
Cool, die heb ik leren kennen door het spelletje LIfe is Strangequote:
quote:
Wil je mij iets zeggen?quote:
Ik jou? nee hoezo?quote:
Goedemorgen Dot.quote:Op maandag 25 april 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik jou? nee hoezo?
Of toch wel
Morguh FF
Lekker geslapen?quote:
Je bent net brandweerman Sam. De held van de dagquote:
Beetje kort.quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 08:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent net brandweerman Sam. De held van de dag
O, nog steeds geen goed slaap ritme dusquote:
quote:
Netjes hoor.quote:
4 uurtjes.quote:Op maandag 25 april 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, nog steeds geen goed slaap ritme dus
ja wie wel hequote:Op maandag 25 april 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, nog steeds geen goed slaap ritme dus
Das weinig, zoiets slaap ik ook, vaak nog minderquote:
IK ga wel op tijd naar bed, maar slaap niet lang door.quote:
Hey Charz, alles goed?quote:Op maandag 25 april 2022 10:11 schreef Charz het volgende:
Goedemorgen, long time ago..
Waar is dat domme spel gebleven?
is wel lekker rustig in de nacht wakker zijnquote:Op maandag 25 april 2022 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga wel op tijd naar bed, maar slaap niet lang door.
IK zit gelukkig niet de hele nacht op.
NOu ik slaap liever in de nacht, ik zou jou momenteel weer bijna dag en nacht hier zitten.quote:Op maandag 25 april 2022 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is wel lekker rustig in de nacht wakker zijn
Mooi zo, ja hoor hier ook alles goedquote:
Met Maanvis is het wel leuk hoor.quote:Op maandag 25 april 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ik slaap liever in de nacht, ik zou jou momenteel weer bijna dag en nacht hier zitten.
Dat lijkt mij niet gezond, neem aan dat jij ook liever lekker slaapt
Hey jijquote:
Ik slaap toch liever in de nachtquote:Op maandag 25 april 2022 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Maanvis is het wel leuk hoor.
dat valt wel mee, ik slaap vroeg in de avond vaak en word in de nacht wakker net als jijquote:Op maandag 25 april 2022 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ik slaap liever in de nacht, ik zou jou momenteel weer bijna dag en nacht hier zitten.
Dat lijkt mij niet gezond, neem aan dat jij ook liever lekker slaapt
Och je kunt bij de AH en Jumbo gewoon spullen jattne hoor, zolang zij hun medewerkers als stront behandelen vind ik het niet erg als er wat spullen verdwijnenquote:Op maandag 25 april 2022 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)had-tranen-zijn-ogen
Peppa Pig bedankt je voor je keuzequote:Op maandag 25 april 2022 11:19 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Gebakken champignons, ei en kaas. Weer eens wat anders dan spek.
Hey Paulquote:
Dat is eng. Ik zat net ook in de trein.quote:
wat vind je van train simulator 2022?quote:Op maandag 25 april 2022 13:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is eng. Ik zat net ook in de trein.
Ik wil een dts simulatorquote:Op maandag 25 april 2022 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat vind je van train simulator 2022?
b0lkquote:
Mooi spelletjequote:Op maandag 25 april 2022 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Speel ik niet, ken ik niet.quote:Op maandag 25 april 2022 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik heb gisteren een ritje gedaan van den bosch naar utreg centraal. was leuk man.quote:
had een stukje doorgereden naar Den Dolder, dan kan je naar @Paul zwaaienquote:Op maandag 25 april 2022 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik heb gisteren een ritje gedaan van den bosch naar utreg centraal. was leuk man.
Ik dacht dat die in parnassia zat?quote:Op maandag 25 april 2022 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had een stukje doorgereden naar Den Dolder, dan kan je naar @:Paul zwaaien
Voor welk platform is dat spel en wat kost het?quote:Op maandag 25 april 2022 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik heb gisteren een ritje gedaan van den bosch naar utreg centraal. was leuk man.
https://nieuws.ns.nl/bus-(...)hertogenbosch--tiel/quote:Op maandag 25 april 2022 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leonie heeft wel een ideaal hoofd voor op een pasfoto, zo vierkantquote:Op maandag 25 april 2022 13:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://nieuws.ns.nl/bus-(...)hertogenbosch--tiel/
alweur?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Lekker ik doe er een met je mee. Had niet eens door dat het al zo laat is.quote:
watte?quote:Op maandag 25 april 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ik doe er een met je mee. Had niet eens door dat het al zo laat is.
Ben bezig punten te verzamelen voor de prestatie afspraken. Heb je nog tips
Prestatieafspraken, Wurstjuh weet wel wat ik bedoelquote:
lekker verzamelen alsof je op dts bentquote:Op maandag 25 april 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ik doe er een met je mee. Had niet eens door dat het al zo laat is.
Ben bezig punten te verzamelen voor de prestatie afspraken. Heb je nog tips
ja tussen wie en wie hequote:Op maandag 25 april 2022 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prestatieafspraken, Wurstjuh weet wel wat ik bedoel![]()
https://www.rijksoverheid(...)uurders-en-gemeenten
Maar dan andersquote:Op maandag 25 april 2022 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker verzamelen alsof je op dts bent
Staat er bij lieverdquote:
geef dan hier ff antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 25 april 2022 14:18 schreef Paul het volgende:
Gelukkig maak ik ONZ FB nu goed schoon van onzin
ja hooooooooooooo zo snel ben ik nietquote:Op maandag 25 april 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat er bij lieverd
Woningcorporaties, gemeenten en huurdersorganisaties
?quote:Op maandag 25 april 2022 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geef dan hier ff antwoord op mijn vraag
Waar we moeten slowchatten met de modjes nu dat niet meer in FB magquote:
Ja dat hadden we vorig jaar al in de prestatie afspraken staan.quote:Op maandag 25 april 2022 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Verhuurderheffing wordt afgeschaft, dus nu moet er voor corporaties meer ruimte zijn om hun woningvoorraad te verduurzamen en bij te bouwen
dat kan hier met @SwJ @murp @Surveillance-Fiets @dud0r @Flippiee @Plompzakker @Erasmus @Nattekat @R-woud93 @onlogisch @Drizzt_DoUrden @Dottekequote:Op maandag 25 april 2022 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar we moeten slowchatten met de modjes nu dat niet meer in FB mag
Was dat maar zo feest, ons advies was 1,5 % ipv 2,3% maar helaasquote:Op maandag 25 april 2022 14:19 schreef Maanvis het volgende:
Ik ga 2,3% meer huur betalen.
kan jij regelen dat dat weg gaat
En misschien ook werken aan leefbaarheid.quote:Op maandag 25 april 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hadden we vorig jaar al in de prestatie afspraken staan.
Ook meer sociale huur en meer woningen voor jongeren en starters
thx! Dan is het nu het officiele slowchat modjes topique!!!quote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Paul het volgende:
[..]
dat kan hier met @:swj @:murp @:surveillance-fiets @:dud0r @:flippiee @:plompzakker @:erasmus @:nattekat @:r-woud93 @:onlogisch @:drizzt_doUrden @:dotteke
Er zijn zoveel SC waar mods zittenquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Paul het volgende:
[..]
dat kan hier met @:swj @:murp @:surveillance-fiets @:dud0r @:flippiee @:plompzakker @:erasmus @:nattekat @:r-woud93 @:onlogisch @:drizzt_doUrden @:dotteke
pffff en ik woon in een junkenbuurtquote:Op maandag 25 april 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat maar zo feest, ons advies was 1,5 % ipv 2,3% maar helaas
Maar dat is per coöperatie verschillend, ken er ook die doen 0% of een die doet 1,8 %
maar in welke SC zitten de ekte bazenquote:
LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2019-2020 & 2022quote:Op maandag 25 april 2022 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar in welke SC zitten de ekte bazen
Ja dat topic loopt best welquote:Op maandag 25 april 2022 14:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
LIF / De Nijmeegse Vierdaagse 2019-2020 & 2022
Zit er ook al in, leefbare wijkenquote:Op maandag 25 april 2022 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En misschien ook werken aan leefbaarheid.
De admins zie ik niet vaak postenquote:Op maandag 25 april 2022 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar in welke SC zitten de ekte bazen
Topic gestart in 2019quote:
Misschien kan het topic ook mee lopen met de 4 daagsequote:Op maandag 25 april 2022 14:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begint nu wel een beetje te lopen
Gek he, met twee afgelaste edities, dat het niet liep.quote:
ja meid ik kom hier sinds 2003 hequote:Op maandag 25 april 2022 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De admins zie ik niet vaak posten
De FA'S zijn daar waar ze nodig zijn
Verder zijn alle mods gelijk
Oh ik dacht dat het een topique van @Lucille wasquote:Op maandag 25 april 2022 14:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gek he, met twee afgelaste edities, dat het niet liep.
Je vraagt dus naar de bekende weg kerelquote:
vroeger mocht je wel gewoon in ONZ FB slowchattenquote:Op maandag 25 april 2022 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vraagt dus naar de bekende weg kerel
Even in mijn papieren gekekenquote:
dan is het geowon een gebakken eiquote:
Wist jij dan meer van die gast die was doodgevonden in Egmondquote:Op maandag 25 april 2022 15:03 schreef DJMO het volgende:
Ik dacht dat ik in kwetsbaar duingebied aan hé wandelen was. Waarom komen er dan ineens drie auto's langs? Dat waternet hier rondrijdt begrijp ik nog wel, maar gewone personenwagens?
Nee, heb er wel over gelezen, maar weet er verder niets vanafquote:Op maandag 25 april 2022 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wist jij dan meer van die gast die was doodgevonden in Egmond
Nou daar viel wel ff een bomquote:
oh mijn ouders waren toen in egmond vroegen wat er aan d ehand wasquote:Op maandag 25 april 2022 15:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, heb er wel over gelezen, maar weet er verder niets vanaf
ik krijg altijd de shuld van allesquote:Op maandag 25 april 2022 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vroeger mocht je wel gewoon in ONZ FB slowchatten
sinds @:paul modereert mag het niet meer
Dat doorstromen hebben we ook besproken dat gaat er ook in komen.quote:Op maandag 25 april 2022 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even in mijn papieren gekeken:
Doorstroming stimuleren, zoals alleenstaande ouderen die in een te groot huis wonen.
Ook meer middensegment. Nu is er een groot gat tussen dure huur van de vrije sector en sociale huur.
Flexibele woonvormen voor jongeren en ouderen
Bouwen voor doelgroepen
?quote:
Hennie vrienten, volg jij geen nws?quote:
"Hij was een geweldige, liefhebbende vader en echtgenoot; een wijze, erudiete man met vlijmscherp gevoel voor humor en taal""quote:
Klopt. Mocht hem ook wel.quote:Op maandag 25 april 2022 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Hij was een geweldige, liefhebbende vader en echtgenoot; een wijze, erudiete man met vlijmscherp gevoel voor humor en taal""
das wel erg... jij gaat gewoon schilderenquote:
pi pa poetinquote:
Anders zit ik toch maar thuis, nu ff fam helpen. Had week vrij, maar baas belde of ik woensdagweer kwam werken.quote:Op maandag 25 april 2022 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
das wel erg... jij gaat gewoon schilderen
Die baas die baast maarquote:Op maandag 25 april 2022 15:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Anders zit ik toch maar thuis, nu ff fam helpen. Had week vrij, maar baas belde of ik woensdagweer kwam werken.
Succesquote:
euh ik ben nog aan het werkquote:Op maandag 25 april 2022 15:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is goed voor me hoor, dus ik voor hunmoet jij niet slapen? Nou houdoe wanne.
tu du vent aufmachenquote:Op maandag 25 april 2022 16:16 schreef Paul het volgende:
Had een half uur geleden nog niet door dat Henny was overleden
O dacht dat je vakantie hadquote:
Hey Mario, hoe gaat het, lang niet meer gezienquote:
IK ben er zelf ook niet veel meer en zo wel dan ook vaak eldersquote:
Is ook weinig aan zonder dts. Kom in juni wel weer terugquote:Op maandag 25 april 2022 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben er zelf ook niet veel meer en zo wel dan ook vaak elders
Nou doei danquote:Op maandag 25 april 2022 18:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Is ook weinig aan zonder dts. Kom in juni wel weer terug
Klopt ook wel maar toch jammerquote:Op maandag 25 april 2022 18:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Echt lekker door kletsen gaat nergens zowat, SC duurt mij te langdoei
Nice!quote:
Ply!quote:
FOK! Wat een weer: zon en stapelwolkenquote:
ajax is nog lang geen champignon en je eet al 2x per dag champignonsquote:
sorry die kut FOK! bezig...heidstherapie zorgt voor misquotesquote:
Had ik al door. Je browser bleef hangen door dat je een YT posttequote:Op maandag 25 april 2022 20:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sorry die kut FOK! bezig...heidstherapie zorgt voor misquotes
Nicrquote:Op maandag 25 april 2022 19:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
FOK! Wat een weer: zon en stapelwolken
Ik was vandaag in de AWLD , check de video bij het weerbericht
Ik had m'n veiligheidsjack aan ja.quote:Op maandag 25 april 2022 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NicrBen benieuwd hoe dat gaat tijdens de neuktijd
Enne, had je toen geel aan of..?
ok wel bijzonder dan dat herten daar niet van afschrikkenquote:
Ze schrokken pas toen ze me (echt) zagen. Normaal als ik lopend film hoor je de wind wel tekeer gaan, of mijn voetstappen, dan loop ik ook veel sneller. Toen ik dit groepje zag hield ik echt pas op de plaats en ben heel voorzichtig dichterbij geschuifeld.quote:Op maandag 25 april 2022 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ok wel bijzonder dan dat herten daar niet van afschrikken
Interessant om te wetenquote:Op maandag 25 april 2022 21:02 schreef Maanvis het volgende:
" Gevoeligheid van kleur
Bij het grofwild hebben Herten slechts twee soorten kegeltjes (Kleurzicht):
Gevoelig voor korte golven: max. gevoeligheid bij 497 nm
Gevoelig voor midden golven: max. gevoeligheid bij 540 nm
Vanwege dit kunnen dieren geen kleuren zoals oranje of rood zien. "
ja heel gevoelig voor licht zijn zequote:Op maandag 25 april 2022 21:08 schreef DJMO het volgende:
Maar ik denk dat de reflectiestrepen op zich wel flitsen in hun blikveld hoor.
Ik meen uit m'n hoofd dat ik dat ooit van @qltel heb geleerd. Als je wil wandelen in het bos waar (wilde) dieren leven, kun je er beter voor kiezen om zo zichtbaar mogelijk te zijn en ook niet te stil te zijn. Op die manier schrikken de dieren niet van je en zoeken ze een veilig heenkomen, zodat jij veilig door kunt lopen. Als je onzichtbaar bent en je duikt ineens voor zo'n beest op heb je kans dat het onvoorspelbaar reageert met alle nadelige gevolgen voor jezelf van dien.quote:
ja ze hebben een hele instruction manual voor die koeien hier in de maashorstquote:Op maandag 25 april 2022 21:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik meen uit m'n hoofd dat ik dat ooit van @:qltel heb geleerd. Als je wil wandelen in het bos waar (wilde) dieren leven, kun je er beter voor kiezen om zo zichtbaar mogelijk te zijn en ook niet te stil te zijn. Op die manier schrikken de dieren niet van je en zoeken ze een veilig heenkomen, zodat jij veilig door kunt lopen. Als je onzichtbaar bent en je duikt ineens voor zo'n beest op heb je kans dat het onvoorspelbaar reageert met alle nadelige gevolgen voor jezelf van dien.
Zonder geklikt te hebben. Dat riedeltje ken ik uit m'n hoofd: houdt tenminste 25 meter afstand, doorkruis geen kuddes, heb geduld en keer om en ga terug als het niet anders kan..quote:Op maandag 25 april 2022 21:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ze hebben een hele instruction manual voor die koeien hier in de maashorst
50mquote:Op maandag 25 april 2022 21:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder geklikt te hebben. Dat riedeltje ken ik uit m'n hoofd: houdt tenminste 25 meter afstand, doorkruis geen kuddes, heb geduld en keer om en ga terug als het niet anders kan..
Dan hebben ze daar een ruimere marge. In de meeste gebieden waar ik kom is het 25 meter.quote:
deze beesten zijn gevaarlijkquote:Op maandag 25 april 2022 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar een ruimere marge. In de meeste gebieden waar ik kom is het 25 meter.
Ik betwijfel of ze veel gevaarlijker zijn dan bv op de Utrechtse Heuvelrug.quote:
Dts vond ik ook niets meer aan. Mis het ook niet.quote:Op maandag 25 april 2022 18:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Is ook weinig aan zonder dts. Kom in juni wel weer terug
als het dezdelde beesten zijn niet natuurlijk maar er zijn wat ' incidentjes' geweedt met dezequote:Op maandag 25 april 2022 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze veel gevaarlijker zijn dan bv op de Utrechtse Heuvelrug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |