Zou hij boer zijn van beroep?quote:Op zondag 24 april 2022 21:02 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een beperking heeft. Ik denk dat hij heel erg verlegen is, in een heel klein leventje heeft, zijn zussen altijd veel geregeld hebben, en hij communicatief gewoon niet sterk is.
Ik versta hem prima... en als fries zou jij dat ook moeten kunnen!quote:Op zondag 24 april 2022 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Als je alleen luistert naar Evert, zonder naar de ondertiteling te kijken, dan is het niet te volgen wat die man zegt. Knap van die dames!
Die springt er met een aanloopje bovenop.quote:Op zondag 24 april 2022 21:00 schreef InstortendeSter het volgende:
Sow je zag Karlijn haast uitglijden onderweg naar binnen, Jouke moest haar overeind houden.
Poh stond daar nu net half in beeld een 612?quote:
Beetje duur spul maar beter dan New Holland etc etcquote:Op zondag 24 april 2022 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Poh stond daar nu net half in beeld een 612?
Nee die vent heeft nooit een vrouw gehad. Je hebt hier te maken met een maagd van in de 50.quote:Op zondag 24 april 2022 21:02 schreef PzKpfw het volgende:
Ik denk dat Evert voornamelijk zo ongemakkelijk overkomt vanwege die camera's.
Kort en bondig.quote:Op zondag 24 april 2022 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Woorden kunnen niet beschrijven hoe mooi je bent, maar wel een cijfer, een 8.
Kookkunsten 6-quote:Op zondag 24 april 2022 21:05 schreef RamboDirk het volgende:
Nu mag Annette aan Hans punten uitdelen.
quote:Op zondag 24 april 2022 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Woorden kunnen niet beschrijven hoe mooi je bent, maar wel een cijfer, een 8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |