Van de bovenkant gemeten is ie 12cm, van de onderkant 28cm.quote:Op zondag 24 april 2022 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zal wel aftekenen zo'n grote ronde buik
Echt… leukerd die Karlijnquote:Op zondag 24 april 2022 20:55 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zou die blonde ook kiezen, echt een snoepje. Respect als hij met zijn looks zo'n chick weet te schaken.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, lekker![]()
Hans doet er vast wat mayonaise op (al is een beetje mayo best lekker op de rosbief)
Jij bent toch geen boerenlul?quote:Op zondag 24 april 2022 20:57 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook voor mij gesettled voor mij. Wonderen zijn de wereld niet uit
Ik moet hier nog altijd zo hard om lachenquote:Op zondag 24 april 2022 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.
Je mag ook best zeggen dat jezelf nobel crisisopvang aanbiedt. Je bent een held.quote:Op zondag 24 april 2022 20:57 schreef densmee het volgende:
Iemand het telefoonnummer van Lotte? Ik vraag dit voor een vriend
Dat uiteraard, je kunt alleen maar helpen in deze omstandighedenquote:Op zondag 24 april 2022 20:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Je mag ook best zeggen dat jezelf nobel crisisopvang aanbiedt. Je bent een held.
Neuken in de stal!quote:Op zondag 24 april 2022 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Dat wordt een weekendje haar alle hoeken van de kamer laten zien.
Ik denk niet dat hij een beperking heeft. Ik denk dat hij heel erg verlegen is, in een heel klein leventje heeft, zijn zussen altijd veel geregeld hebben, en hij communicatief gewoon niet sterk is.quote:Op zondag 24 april 2022 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Deze dames projecteren allerlei prachtige diepe eigenschappen op Evert die helemaal niet bestaan. Die man heeft gewoon een beperking.
Zo droog als witte wijn!quote:Op zondag 24 april 2022 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Zet Evert maar bij de straat. Chemokar neemt hem graag mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |