Had gewoon zo snel mogelijk weer moeten fietsen. DSM heeft de puntjes nodigquote:
Vorige week deed Niki het, dan kan Wout niet achterblijvenquote:Op zondag 24 april 2022 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je goede benen hebt, dan doe je dit niet
Mathieu deed het ook regelmatig, maar die had wel goede benenquote:Op zondag 24 april 2022 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorige week deed Niki het, dan kan Wout niet achterblijven
Wout zit anno 2022 in een andere league.quote:Op zondag 24 april 2022 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorige week deed Niki het, dan kan Wout niet achterblijven
quote:Op zondag 24 april 2022 15:53 schreef Aguero het volgende:
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
PHIL
Ben je uit je stoel opgestaan?quote:Op zondag 24 april 2022 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Hartslag 200 momenteel hier in huis.
Herhaling van Heel Holland Bakt aan het kijken?quote:Op zondag 24 april 2022 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Hartslag 200 momenteel hier in huis.
Het definitieve begin van het tijdperkquote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef Jason22 het volgende:
Dit wordt het meest indrukwekkende overwinning van het hele wielerjaar
Pogacar in de Strade?quote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef Jason22 het volgende:
Dit wordt het meest indrukwekkende overwinning van het hele wielerjaar
Is geen Belg. Zal een voetnoot worden in de samenvatting van het Wielerjaar op DE BELG.quote:
Genoeg slipstream voor R.Evquote:
Maar zijn er nog genoeg goede knechten?quote:Op zondag 24 april 2022 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees voor Evenepoel dat er te veel knechten in het peloton zitten.
Bagrijn heeft nog een mannetje of 4quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Maar zijn er nog genoeg goede knechten?
Waarom zou je dat doen met nog 30 man erbijquote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef Jason22 het volgende:
Wout kan maar beter zelf ook meehelpen, als hij geen genoegen met het podium neemt.
Dan win je ook nietquote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef Jason22 het volgende:
Wout kan maar beter zelf ook meehelpen, als hij geen genoegen met het podium neemt.
Wat een onzin, eerste keer dat je naar wielrennen kijkt?quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef Jason22 het volgende:
De fransoos die niks doet en vervolgens wint in een sprintje?quote:Op zondag 24 april 2022 16:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als dit nog fout gaat, dan kijk ik al uit naar de nieuwe PatLef.
Dat wel, maar mooi dat de Redoute bepalend is.quote:Op zondag 24 april 2022 16:17 schreef Mykonos het volgende:
Eén aanval gezien en dat was gelijk beslissend, beetje gelummel daarachter. Saaie editie weer.
Luik op zn Luikst.quote:Op zondag 24 april 2022 16:17 schreef Mykonos het volgende:
Eén aanval gezien en dat was gelijk beslissend, beetje gelummel daarachter. Saaie editie weer.
Dit is allang binnen, dit indekken past je niet.quote:Op zondag 24 april 2022 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Die kilometers gaan veel te langzaam omlaag.
Jij zegt wat ik denk.quote:Op zondag 24 april 2022 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk is dit ook gewoon dé kans voor Evenepoel. De grote kanonnen zijn er gewoon niet. Geen Pogacar, geen Roglic, geen Alaphilippe meer, ... Dit is de tegenstand die hij in de Ruta Del Sol en co ook op een hoopje rijdt in dergelijke ritten.
Da's waar, maar dan moet je die kans nog wel grijpen en dat doet hij met verve.quote:Op zondag 24 april 2022 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk is dit ook gewoon dé kans voor Evenepoel. De grote kanonnen zijn er gewoon niet. Geen Pogacar, geen Roglic, geen Alaphilippe meer, ... Dit is de tegenstand die hij in de Ruta Del Sol en co ook op een hoopje rijdt in dergelijke ritten.
Afstappen en net als Pol met de fiets over de streep lopen.quote:Op zondag 24 april 2022 16:20 schreef DeeBee het volgende:
Gaat hij een vingertje voor de mond doen op de finish?
Voor Van Aert is dit ook gewoon net te zwaar.quote:
Maar maarten en herbert zeggen altijd 1 minuut per 10kmquote:Op zondag 24 april 2022 16:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit is gewoon gewonnen spel. Die gaan echt geen 3 seconden per km meer dichtrijden ...
Die heeft ook PRB in de poten...dat is geen ideale voorbereiding.quote:Op zondag 24 april 2022 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor Van Aert is dit ook gewoon net te zwaar.
Maarten en Herbert hebben vrij vandaagquote:Op zondag 24 april 2022 16:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar maarten en herbert zeggen altijd 1 minuut per 10km
Naja heeft wel bergetappes in de Tour gewonnen. Maar iets als de RvV ligt hem wel beter ja.quote:Op zondag 24 april 2022 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor Van Aert is dit ook gewoon net te zwaar.
quote:Op zondag 24 april 2022 16:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel benieuwd wat Remco en Karl ingestudeerd hebben voor de finish
Denkt dielon anders overquote:Op zondag 24 april 2022 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft ook PRB in de poten...dat is geen ideale voorbereiding.
Dat was het al een half uur geleden.quote:
Op de Roche iets minder laf rijden had wel gescheeld.quote:Op zondag 24 april 2022 16:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat was het al een half uur geleden.
Als ze Joris vrij hadden gegeven wel, Joris is echt mensonterend slecht.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk naar de NOS, veel fijner commentaar als er een Belg vooraan rijdt.
Eurosport kabbelt ook leuk voort.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kijk naar de NOS, veel fijner commentaar als er een Belg vooraan rijdt.
Dit wil niet heel lekker lukken.quote:Op woensdag 18 juli 2018 22:08 schreef Aguero het volgende:
Ik mag Remco wel. Besluiten dat ik hem mag kan ik ook een hoop ergernis schelen in de toekomst.
Nu: Joris > Karlquote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Als ze Joris vrij hadden gegeven wel, Joris echt mensonterend slecht.
Gewoon een tipje voor iedereen die het Belgisch chauvinisme beu is.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Als ze Joris vrij hadden gegeven wel, Joris echt mensonterend slecht.
De komende jaren zijn we gedoemd, wanneer komt Sporza met nieuw talent?quote:
Nee hoor. Dit zullen WE nooit vergeten.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie aanval van Evenepoel, verder een wedstrijd om snel te vergeten.
quote:Op zondag 24 april 2022 16:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zullen WE nooit vergeten.
Mooi.quote:Op zondag 24 april 2022 16:34 schreef Szura het volgende:
Haha finishfoto met een idioot op de achtergrond
Er is zoiets als de playerquote:Op zondag 24 april 2022 16:33 schreef Szura het volgende:
[..]
De komende jaren zijn we gedoemd, wanneer komt Sporza met nieuw talent?
Niemand vindt deze act leuk.quote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een coureur, wat een mannetje. Remco rijdt geen koers, hij geeft een voorstelling. Eindelijk, we hebben hem.
Dit kon Koning Gilbert ook.quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef Aguero het volgende:
Ook nog in het Frans de pers te woord staan.![]()
Charmant jongen, elegantie
ein-de-loosquote:Op zondag 24 april 2022 16:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Karrel is al kilometers lang aan het klaarkomen
Ik vind de hertekende L-B-L in ieder geval beter te pruimen dan dat wanstaltige criterium rond Oudenaarde wat moet doorgaan voor de Ronde van Vlaanderen.quote:Op zondag 24 april 2022 16:41 schreef groenen het volgende:
Voor het eerst sinds ooit dat de beslissing op de Redoute valt. Heeft ook wel met de nieuwe finish te maken, wat een flop is dat.
Toen was LBL ook al doodsaai. Maar zo'n sprint met 15 man voor plek 2 is ook niks natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terug naar Cote de Saint-Nicolas gauw
LBL is sowieso minste van drie heuvelklassiekers als je het mij vraagtquote:Op zondag 24 april 2022 16:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Toen was LBL ook al doodsaai. Maar zo'n sprint met 15 man voor plek 2 is ook niks natuurlijk.
Eensquote:Op zondag 24 april 2022 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LBL is sowieso minste van drie heuvelklassiekers als je het mij vraagt
Dit meen je toch niet? Amstel is toch veel minder dan LBL.quote:Op zondag 24 april 2022 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie achter San Sebastian en Lombardijequote:Op zondag 24 april 2022 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet? Amstel is toch veel minder dan LBL.
De WP is natuurlijk nog saaier, maar daar weet je tenminste vooraf wat je krijgtquote:Op zondag 24 april 2022 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op zondag 24 april 2022 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds ze niet meer finishen op die mensonterende Cauberg is het een aantrekkelijke koers geworden.quote:Op zondag 24 april 2022 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld. Het is nu een 6, misschien incidenteel een 7, tegenover een structurele 4.quote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds ze niet meer finishen op die mensonterende Cauberg is het een aantrekkelijke koers geworden.
Nee achter WP en AGR (in willekeurige volgorde).quote:Op zondag 24 april 2022 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie achter San Sebastian en Lombardije
Mwah, kan nou niet echt zeggen dat de Amstel de afgelopen 2 jaar nou aantrekkelijker was dan Luik.quote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds ze niet meer finishen op die mensonterende Cauberg is het een aantrekkelijke koers geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |