Ik weet wel dat na Blaf, S10, Suus en Freek de Holiday Rap zelfs nog een verademing is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:39 schreef Tussle266 het volgende:
Weet iemand van jullie hoe laat de lucht morgen weer open gaat?
Ik ben wel echt fan van Suus en Freek. Ik hoop dat als ik ooit dement word, ik dan ook zulke leuke liedjes kan maken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik weet wel dat na Blaf, S10, Suus en Freek de Holiday Rap zelfs nog een verademing is.
Hoezo?quote:
Het is een idioot slechte plaat die hier alleen staat omdat Maxi is overleden en het is dan ook nog eens misschien wel het meest luie werk van Maxi in heel zijn loopbaan.quote:
Jamaar het gaat hier natuurlijk om Thijsquote:Op dinsdag 25 april 2023 15:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is een idioot slechte plaat die hier alleen staat omdat Maxi is overleden en het is dan ook nog eens misschien wel het meest luie werk van Maxi in heel zijn loopbaan.
Minder belachelijk dan die Van Halen noteringen miquote:
Dat is ook raar inderdaad. Volgend jaar kan je ook op U2 stemmen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Minder belachelijk dan die Van Halen noteringen mi
Broes heeft ook NLse roots, misschien is daar ook wel plaats voorquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook raar inderdaad. Volgend jaar kan je ook op U2 stemmen.
In principe een mooi nummer, maar muzikaal en qua productie zo erg gejat van Nikita dat ik er toch altijd wat tegen had.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:21 schreef livelink het volgende:
Stemplaatgenot Kadanz.
Vorig jaar stemde ik op Intimiteit; dit jaar daarom maar op Dagen dat ik je Vergeet.
Zó ver zullen ze toch niet gaan?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:52 schreef Tussle266 het volgende:
Dan kunnen we Van Halen volgend jaar ook wel op de keuzelijst zetten.
Van Leer?quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar het gaat hier natuurlijk om Thijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |