SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf vooral jammer dat wat oudere muziek van Partner of The Shoes (vorig jaar wel) uit mijn stemlijst het niet hebben gehaald. Met Pastorale (6 naar 43), Het Dorp (7 naar 34) of Testament (27 naar 66) gaat bijna alles uit de jaren 60 sterk bergafwaarts.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Als je al speciaal voor 'Spraakwater' gaat luisteren, dan moet het inderdaad wel een heel slechte lijst zijn...quote:Op maandag 24 april 2023 10:52 schreef Tussle266 het volgende:
Eerste uur voor Spraakwater geluisterd. De rest kunnen ze me doen.
Verder verbaast het me wel dat het zo goed mogelijk blijkt om deze lijst zo veel slechter te maken in een jaar tijd...
Uit volle borst meegezongen.quote:Op maandag 24 april 2023 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je al speciaal voor 'Spraakwater' gaat luisteren, dan moet het inderdaad wel een heel slechte lijst zijn...
Nog altijd liever Simon de Vakkenvuller dan de Simon van Nick. Toch wel aardig en divers lijstje. Ook al een paar stemplaatjes voorbij horen komen de afgelopen uren:)quote:Op maandag 24 april 2023 11:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie dat Slimme Schemer (de echte) ook zijn intrede heeft gedaan. Volgend jaar Vakkenvuller en in 2025 geen lijst meer.
De grote drie konden alleen maar dromen van volzinnen als 'een vak voor de kaas'.quote:Op maandag 24 april 2023 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog altijd liever Simon de Vakkenvuller dan de Simon van Nick. Toch wel aardig en divers lijstje. Ook al een paar stemplaatjes voorbij horen komen de afgelopen uren:)
Nick had beter alleen kunnen blijven zingen ja, daar waren die liedjes leuker door geweest.quote:Op maandag 24 april 2023 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nog altijd liever Simon de Vakkenvuller dan de Simon van Nick. Toch wel aardig en divers lijstje. Ook al een paar stemplaatjes voorbij horen komen de afgelopen uren:)
quote:Op maandag 24 april 2023 09:59 schreef Cassa95 het volgende:
Dat Heb Jij Gedaan zakt idd van 107 naar 174. In de top 10 staan wel:Opvallend dat Laat Me hier boven Pastorale staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf vooral jammer dat wat oudere muziek van Partner of The Shoes (vorig jaar wel) uit mijn stemlijst het niet hebben gehaald. Met Pastorale (6 naar 43), Het Dorp (7 naar 34) of Testament (27 naar 66) gaat bijna alles uit de jaren 60 sterk bergafwaarts.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is wel lekker dat dat hele oeuvre van Vera Danny er blijkbaar als een achtbaan doorheen wordt gejaagd op de eerste halve dag. Misschien is er nog hoop voor week 53.quote:Op maandag 24 april 2023 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Paar uurtjes aanstaan, maar ben nu al Earring, Doe Maar en Danny Vera-moe.
edit: en Kane
Vorig jaar nog op 50 dus. Pittige val.quote:Op maandag 24 april 2023 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook opvallend dat Verdronken vlinder er niet in staat
quote:Op maandag 24 april 2023 09:59 schreef Cassa95 het volgende:
Dat Heb Jij Gedaan zakt idd van 107 naar 174. In de top 10 staan wel:Ik denk dat Hero met Toen ik je zag ook in de top 10 staat. Hij staat niet in de lijst, terwijl het vorig jaar op nummer 75 stond en ik door de film juist een boost zou verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf vooral jammer dat wat oudere muziek van Partner of The Shoes (vorig jaar wel) uit mijn stemlijst het niet hebben gehaald. Met Pastorale (6 naar 43), Het Dorp (7 naar 34) of Testament (27 naar 66) gaat bijna alles uit de jaren 60 sterk bergafwaarts.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik denk dat de notering waar staat: Guus Meeuwis - Toen Ik Je Zag (115) een fout is en Hero moet zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Hero met Toen ik je zag ook in de top 10 staat. Hij staat niet in de lijst, terwijl het vorig jaar op nummer 75 stond en ik door de film juist een boost zou verwachten.
Ja, zou kunnen. Maar wel een rare fout dan.quote:Op maandag 24 april 2023 17:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik denk dat de notering waar staat: Guus Meeuwis - Toen Ik Je Zag (115) een fout is en Hero moet zijn.
Ik weet wel dat na Blaf, S10, Suus en Freek de Holiday Rap zelfs nog een verademing is.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:39 schreef Tussle266 het volgende:
Weet iemand van jullie hoe laat de lucht morgen weer open gaat?
Ik ben wel echt fan van Suus en Freek. Ik hoop dat als ik ooit dement word, ik dan ook zulke leuke liedjes kan maken.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik weet wel dat na Blaf, S10, Suus en Freek de Holiday Rap zelfs nog een verademing is.
Hoezo?quote:
Het is een idioot slechte plaat die hier alleen staat omdat Maxi is overleden en het is dan ook nog eens misschien wel het meest luie werk van Maxi in heel zijn loopbaan.quote:
Jamaar het gaat hier natuurlijk om Thijsquote:Op dinsdag 25 april 2023 15:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is een idioot slechte plaat die hier alleen staat omdat Maxi is overleden en het is dan ook nog eens misschien wel het meest luie werk van Maxi in heel zijn loopbaan.
Minder belachelijk dan die Van Halen noteringen miquote:
Dat is ook raar inderdaad. Volgend jaar kan je ook op U2 stemmen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Minder belachelijk dan die Van Halen noteringen mi
Broes heeft ook NLse roots, misschien is daar ook wel plaats voorquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook raar inderdaad. Volgend jaar kan je ook op U2 stemmen.
In principe een mooi nummer, maar muzikaal en qua productie zo erg gejat van Nikita dat ik er toch altijd wat tegen had.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:21 schreef livelink het volgende:
Stemplaatgenot Kadanz.
Vorig jaar stemde ik op Intimiteit; dit jaar daarom maar op Dagen dat ik je Vergeet.
Zó ver zullen ze toch niet gaan?quote:Op woensdag 26 april 2023 13:52 schreef Tussle266 het volgende:
Dan kunnen we Van Halen volgend jaar ook wel op de keuzelijst zetten.
Van Leer?quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jamaar het gaat hier natuurlijk om Thijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |