Beetje laat voor een dodenbonus voor The King, vind je niet?quote:Op maandag 22 april 2024 16:19 schreef Tussle266 het volgende:
Vorig jaar kreeg Maxi Jazz een dodenbonus in deze lijst. De onbezorgde jaren 2023, toen dat allemaal gewoon nog kon.
Staat Eddie Ouwens in de lijst?quote:Op maandag 22 april 2024 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje laat voor een dodenbonus voor The King, vind je niet?
King, Falco, Maxi, voor mij voelt die gedachtegang heel natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2024 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje laat voor een dodenbonus voor The King, vind je niet?
Dit nietszeggende nummer heeft niets te zoeken in deze lijst nee. De 2 door jou aangegeven opties zijn meer dan genoeg wat 2 Unlimited betreft.quote:Op maandag 22 april 2024 16:45 schreef Tussle266 het volgende:
Kijk over 2U is natuurlijk sowieso van alles te zeggen, maar waarom worden juist deze nummers gekozen? Dat gejengel van hedenochtend en deze bedoel ik dan. Get Ready en No Limit snap ik nog wel.
Dat is de charme van deze lijst hè, dat er geen goede platen in staan.quote:Op maandag 22 april 2024 16:49 schreef Chiappucci het volgende:
Waar zit ik in hemelsnaam naar te luisteren?
Alleen jammer dat ze sindsdien alleen nog maar formulepop aan de lopende band maken.quote:Op maandag 22 april 2024 16:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo tof dat Rondé is opgepikt door het grote publiek
Ik hoor niet zoveel verschil tussen hun nieuwere en oudere werk hoor. De teksten waren nooit extreem diepgaand, maar de melodieën buitengewoon catchy. En zo is het nu nog steeds.quote:Op maandag 22 april 2024 16:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze sindsdien alleen nog maar formulepop aan de lopende band maken.
Naturally and Why Do You Care vond ik nog wel leuk en authentiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |