Echt wel. Hamilton niet echt.quote:
Een vakantie kun je niet bolkenquote:
quote:
En blijft voorlopig toch dicht...quote:Op zondag 24 april 2022 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vakantie kun je niet bolken
Dat doen de klm medewerkers wel voor je
Dan maar naar Harnsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 24 april 2022 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar naar Harns
Wie is Harns?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Fries voor Harlingenquote:
Moest je in en uitchecken of hoefde dat niet ?quote:Op zondag 24 april 2022 15:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nevermind. Ik heb het al op ns.nl gevonden.
In bij ns, uit bij ns en in bij R netquote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest je in en uitchecken of hoefde dat niet ?
En het is er echt heerlijk, ik ben er af en toequote:
Ok.. R net is dat in Belgie?quote:Op zondag 24 april 2022 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In bij ns, uit bij ns en in bij R net
Lekker uitwaaienquote:Op zondag 24 april 2022 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
En het is er echt heerlijk, ik ben er af en toe
[ afbeelding ]
Even de pier op en af, strandje bekijken en dan door het stadje ergens uit etenquote:
Misschien maar eens een keer een bezoekje brengen daarquote:Op zondag 24 april 2022 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Even de pier op en af, strandje bekijken en dan door het stadje ergens uit eten
Hij was echt wel baas .quote:
Ik maak zo een chocokoffie, wat had jij?quote:
Ravigottesaus?quote:
Zie mijn post boven jequote:Op zondag 24 april 2022 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak zo een chocokoffie, wat had jij?
Zie mijn post daaronderquote:
Dan misschien nu maar bakken en op eten?quote:Op zondag 24 april 2022 18:17 schreef drakin het volgende:
goffer, mijn biefstuk lekt en die was voor morgen bedoeld. Ik heb zo'n hekel aan de koelkastbakken onder de rode saus wat uit vlees lekt
Ik had nog kip wat op moet vandaag. Die kreeg ik eerder niet op. Alles stel ik nu dus een dagje uitquote:Op zondag 24 april 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien nu maar bakken en op eten?
Had nog een pastasausje in de vrierzerquote:Op zondag 24 april 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij al over uit wat je gaat eten?
Oh dan maar even wat keukenpapier onder bakje van de biefstuk doenquote:Op zondag 24 april 2022 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nog kip wat op moet vandaag. Die kreeg ik eerder niet op. Alles stel ik nu dus een dagje uit
Deze zat in plastic zakje, niet in een bakje.quote:Op zondag 24 april 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan maar even wat keukenpapier onder bakje van de biefstuk doen
Dat duurt wel erg langquote:
Ja dat vond ik ook welquote:
Komt dat eten dan wel?quote:Op zondag 24 april 2022 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook welEn toen hing ze op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |