Echt wel. Hamilton niet echt.quote:
Een vakantie kun je niet bolkenquote:
quote:
En blijft voorlopig toch dicht...quote:Op zondag 24 april 2022 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vakantie kun je niet bolken
Dat doen de klm medewerkers wel voor je
Dan maar naar Harnsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zondag 24 april 2022 15:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar naar Harns
Wie is Harns?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Fries voor Harlingenquote:
Moest je in en uitchecken of hoefde dat niet ?quote:Op zondag 24 april 2022 15:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nevermind. Ik heb het al op ns.nl gevonden.
In bij ns, uit bij ns en in bij R netquote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest je in en uitchecken of hoefde dat niet ?
En het is er echt heerlijk, ik ben er af en toequote:
Ok.. R net is dat in Belgie?quote:Op zondag 24 april 2022 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In bij ns, uit bij ns en in bij R net
Lekker uitwaaienquote:Op zondag 24 april 2022 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
En het is er echt heerlijk, ik ben er af en toe
[ afbeelding ]
Even de pier op en af, strandje bekijken en dan door het stadje ergens uit etenquote:
Misschien maar eens een keer een bezoekje brengen daarquote:Op zondag 24 april 2022 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Even de pier op en af, strandje bekijken en dan door het stadje ergens uit eten
Hij was echt wel baas .quote:
Ik maak zo een chocokoffie, wat had jij?quote:
Ravigottesaus?quote:
Zie mijn post boven jequote:Op zondag 24 april 2022 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak zo een chocokoffie, wat had jij?
Zie mijn post daaronderquote:
Dan misschien nu maar bakken en op eten?quote:Op zondag 24 april 2022 18:17 schreef drakin het volgende:
goffer, mijn biefstuk lekt en die was voor morgen bedoeld. Ik heb zo'n hekel aan de koelkastbakken onder de rode saus wat uit vlees lekt
Ik had nog kip wat op moet vandaag. Die kreeg ik eerder niet op. Alles stel ik nu dus een dagje uitquote:Op zondag 24 april 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien nu maar bakken en op eten?
Had nog een pastasausje in de vrierzerquote:Op zondag 24 april 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij al over uit wat je gaat eten?
Oh dan maar even wat keukenpapier onder bakje van de biefstuk doenquote:Op zondag 24 april 2022 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nog kip wat op moet vandaag. Die kreeg ik eerder niet op. Alles stel ik nu dus een dagje uit
Deze zat in plastic zakje, niet in een bakje.quote:Op zondag 24 april 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan maar even wat keukenpapier onder bakje van de biefstuk doen
Dat duurt wel erg langquote:
Ja dat vond ik ook welquote:
Komt dat eten dan wel?quote:Op zondag 24 april 2022 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook welEn toen hing ze op.
Daar ga ik wel vanuitquote:
Gewoon een tussendoortje nemenquote:Op zondag 24 april 2022 18:33 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Wauw, dan moet je niet serieuze honger hebben.
Ik heb nog wel een kippenpootje over voor je andersquote:Op zondag 24 april 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuitMaar heb er ook nog niet voor betaald dus zie wel.
Thuis kan toch iets pakken,als je trekt hebt en je moet nog lang op je eten wachtenquote:
Dan wacht je maarquote:Op zondag 24 april 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Als ik honger heb moet ik sowieso wel eten, want als ik te lang wacht dan is mijn honger verdwenen
Dat heb ik inderdaad ook.quote:Op zondag 24 april 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Als ik honger heb moet ik sowieso wel eten, want als ik te lang wacht dan is mijn honger verdwenen
Of ik krijg hoofdpijn, nou dan wil je sws geen eten meer hebbenquote:
Neem een aspirientje als tussendoortjequote:Op zondag 24 april 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ik krijg hoofdpijn, nou dan wil je sws geen eten meer hebben
Dan maar hopen dat ze niet verliezen.quote:Op zondag 24 april 2022 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
weer spel vanavond nr 4
als ze verliren is vorbij
Sunsyquote:
Zoekplaatje voor gevorderdenquote:
Dat is vlakbij waar Sunsy woontquote:
Hebben ze bijna allemaal....quote:Op zondag 24 april 2022 19:53 schreef engine het volgende:
Ik vraag mij heel erg af waarom sinisterra een sport bh draagt
Om zijn telefoon en geld in te stoppenquote:Op zondag 24 april 2022 19:53 schreef engine het volgende:
Ik vraag mij heel erg af waarom sinisterra een sport bh draagt
Deze herken je dan wel, dat is de poort naar mijn toekomstige huisjequote:Op zondag 24 april 2022 20:04 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Deze herken ik niet.Maar dan kan ik je bijna ruiken inderdaad.
Jaa!! Nu ken ik het. Echt een pracht huis, nodig je me dan wel uit voor een bakkie?quote:Op zondag 24 april 2022 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze herken je dan wel, dat is de poort naar mijn toekomstige huisje
[ afbeelding ]
Zie een Groningse vlagquote:Op zondag 24 april 2022 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze herken je dan wel, dat is de poort naar mijn toekomstige huisje
[ afbeelding ]
Ja hoor, op mijn commerciële terras natuurlijk 😉quote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jaa!! Nu ken ik het. Echt een pracht huis, nodig je me dan wel uit voor een bakkie?
Ik word een overloperquote:
Naar de overkant.quote:
Ik ben al geweest.quote:
Ik neem er zo één, ik ben het hele weekend druk geweest en niet eens alles kunnen doen wat ik wou doen.quote:
Dat ie mag smakenquote:Op zondag 24 april 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem er zo één, ik ben het hele weekend druk geweest en niet eens alles kunnen doen wat ik wou doen.
Komt goed, even relaxed het weekend afsluiten voordat de week begint.quote:
Heb het ervoor over.quote:Op zondag 24 april 2022 21:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, op mijn commerciële terras natuurlijk 😉
Ja ik had moeten schrijven ik fietstquote:
Dat huisje is niet goedkoop in onderhoud, maar ik kan vast wel een speciaal 40+ feestje regelen dan.quote:Op zondag 24 april 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
Maar wij krijgen vast gratis koffie en/of bier
Je had word zonder t moeten schrijven vooralquote:
schrijfen en nadenken ging nied tegelijk op dad momendquote:Op zondag 24 april 2022 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had word zonder t moeten schrijven vooral
Maar had ik gelijk?quote:Op zondag 24 april 2022 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
schrijfen en nadenken ging nied tegelijk op dad momend
Mark lijdde avquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Mark lijdde av
Stond Huis te Wedde op de kaart
Wel een mooie bestemming.Vakantieplek voor kinderen die het thuis even minder hebben.quote:
Als je dan toch het huisje koopt, dan ga je toch met de gemeente gewoon even onderhandelen om een stukje grond erbij te krijgen? Kan best.quote:
Kinderen?quote:Op zondag 24 april 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een mooie bestemming.Vakantieplek voor kinderen die het thuis even minder hebben.
Ik dacht dat er nog een stuk bij hoorde toen ik het bekeek, helaas was dat niet waarquote:Op zondag 24 april 2022 22:51 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Als je dan toch het huisje koopt, dan ga je toch met de gemeente gewoon even onderhandelen om een stukje grond erbij te krijgen? Kan best.
Och tuurlijk wel, je kan ze vast wel overtuigen met je vriendelijkheid.quote:Op zondag 24 april 2022 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog een stuk bij hoorde toen ik het bekeek, helaas was dat niet waar![]()
Maar het moet eerst ook maar te koop staan en mijn zeer lage bod ook geaccepteerd
Anders jou mee als back-up. Vriendelijkheid genoeg danquote:Op zondag 24 april 2022 22:54 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Och tuurlijk wel, je kan ze vast wel overtuigen met je vriendelijkheid.
Die gaan maar ergens anders naartoequote:
Ja hoor, heb er alle vertrouwen in.quote:Op zondag 24 april 2022 22:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Anders jou mee als back-up. Vriendelijkheid genoeg dan
Mijn wat o chipsquote:Op zondag 24 april 2022 22:54 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Och tuurlijk wel, je kan ze vast wel overtuigen met je vriendelijkheid.
Als dat geen gezellige vakantie wordt.quote:
Ga je mee danquote:Op zondag 24 april 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als dat geen gezellige vakantie wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Was mijn bedankje overgekomen?quote:Op zondag 24 april 2022 22:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Anders jou mee als back-up. Vriendelijkheid genoeg dan
quote:Op zondag 24 april 2022 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je mee dan
Tuurlijk, met jou durf ik alles aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Zo smooth.quote:Op zondag 24 april 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tuurlijk, met jou durf ik alles aan.
Jep. Bedankt voor je bedankje. En nogmaals bedanktquote:
Daar wordt ik wel steeds beter in.quote:
Alles okee.Blij dat er mensen zijn die reactie gaven.quote:Op zondag 24 april 2022 23:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep. Bedankt voor je bedankje. En nogmaals bedankt![]()
Alles oke? En met je slangenvrouw ook?
Nu je taalgebruik nogquote:Op zondag 24 april 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar wordt ik wel steeds beter in.
En hij zegt dat hij het van mij leert.quote:
Lul.quote:
Hij past zich aan mij aanquote:
Geef nooit op!quote:Op zondag 24 april 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
* drakin kijkt verder op de huizen en burchtenmarkt
Slaap lekker Sunsy.quote:Op zondag 24 april 2022 23:07 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Geef nooit op!![]()
Ik wens jullie nog een fijne avond, ik ga lekker douchen en dan eens kijken of mijn bed nog steeds kan vinden.![]()
Vrij normaal. Het kan te gek. Als jij met Sjoef een dag later nog niet terug zou zijn op het forum, was het Mayhem geworden op Fok! De plannen/couppoging van Shii waren al door 83 fokkertjes goedgekeurd.quote:Op zondag 24 april 2022 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles okee.Blij dat er mensen zijn die reactie gaven.
Naakt douchen?quote:Op zondag 24 april 2022 23:07 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Geef nooit op!![]()
Ik wens jullie nog een fijne avond, ik ga lekker douchen en dan eens kijken of mijn bed nog steeds kan vinden.![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 24 april 2022 23:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee joh, de rest van je missers laat ik gaan.. Maar "ik wordt" kan echt niet
Dat was ook zeker mooi om te lezen.En dat doet je goed ook.We waren geen geen wedstrijdje aan het doen maar echt een eerrbetoon aan het voeren.quote:Op zondag 24 april 2022 23:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vrij normaal. Het kan te gek. Als jij met Sjoef een dag later nog niet terug zou zijn op het forum, was het Mayhem geworden op Fok! De plannen/couppoging van Shii waren al door 83 fokkertjes goedgekeurd.
Doe jij dat nooitquote:
Ik niet, dan moet ik mijn kleren weer apart wassen.quote:
In het lavet.quote:
Ga je nu een horecabedrijf uitbaten op bovengenoemde plek/foto? Begreep het niet helemaal..quote:
Johan.quote:
Ja, ik begreep ook niet hoe dat anders te interpreteren viel.quote:Op zondag 24 april 2022 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ook zeker mooi om te lezen.En dat doet je goed ook.We waren geen geen wedstrijdje aan het doen maar echt een eerrbetoon aan het voeren.
Jij zal wel zo'n onuitspreekbare Friese naam hebben.quote:
Sommige familieleden zeggen Jehannes.quote:Op zondag 24 april 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zal wel zo'n onuitspreekbare Friese naam hebben.
Helaas niet, maar ik zou dat plekje natuurlijk wel graag willen. En dan kan er altijd nog wat leuks van gemaakt wordenquote:Op zondag 24 april 2022 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga je nu een horecabedrijf uitbaten op bovengenoemde plek/foto? Begreep het niet helemaal..
"Ik verrek het jullie een bakkie te schenken"quote:
Hou Jehasses zal je wel bedoelen.quote:Op zondag 24 april 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige familieleden zeggen Jehannes.
Ga je het wel proberen?quote:Op zondag 24 april 2022 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ik zou dat plekje natuurlijk wel graag willen. En dan kan er altijd nog wat leuks van gemaakt worden
Friesland verlaten zal best moeilijk zijnquote:
Freaks like me drink tea
Als zoiets ooit te koop komt en ik centjes heb, jazekerquote:
Couppoging.quote:Op zondag 24 april 2022 23:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vrij normaal. Het kan te gek. Als jij met Sjoef een dag later nog niet terug zou zijn op het forum, was het Mayhem geworden op Fok! De plannen/couppoging van Shii waren al door 83 fokkertjes goedgekeurd.
Die van Soul is iets kleiner.quote:Op zondag 24 april 2022 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Ik verrek het jullie een bakkie te schenken"
Zag nu net in de onderste balk v fok! (de fotootjes v frontpage) toepasselijke pic. Vroeg net naar je 'slangenmens' dus plaats 'm effuh
[ afbeelding ]
Boeren zijn hetquote:Op zondag 24 april 2022 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige familieleden zeggen Jehannes.
quote:Op zondag 24 april 2022 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Friesland verlaten zal best moeilijk zijn
Per schaats wel. Verder zou ik er heeeel rap uitfietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, gein, kom er graag. Heb een orthopeed in Grunn voor kniegedoe en terug op de motor pak ik graag effe wat random wat dorpen om te gluren en te buurten en een bakkie te doen.love & heet
Hier ziet u één van de gevaarlijkste schepsels op aarde, om haar nek heeft ze een slang.quote:Op zondag 24 april 2022 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Ik verrek het jullie een bakkie te schenken"
Zag nu net in de onderste balk v fok! (de fotootjes v frontpage) toepasselijke pic. Vroeg net naar je 'slangenmens' dus plaats 'm effuh
[ afbeelding ]
En groot fan van Caroline.quote:
Hoiquote:
De hoerrrrrquote:Op zondag 24 april 2022 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ziet u één van de gevaarlijkste schepsels op aarde. om haar nek heeft ze een slang.
Aj kniegedoe, das niet fijnquote:Op zondag 24 april 2022 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Per schaats wel. Verder zou ik er heeeel rap uitfietsen![]()
Nee, gein, kom er graag. Heb een orthopeed in Grunn voor kniegedoe en terug op de motor pak ik graag effe wat random wat dorpen om te gluren en te buurten en een bakkie te doen.
Echt wel! Jaren een vriendin uit Friesland gehad, dus vaak geweest. Prachtige provincie.quote:Op zondag 24 april 2022 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Aj kniegedoe, das niet fijn
Zijn mooie plekjes te vinden in het noorden.
Hoi.quote:Op zondag 24 april 2022 23:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi![]()
Goed dat jij het deed by the way. Al was het een opstandige user geweest was het effect ook minder geweest, denk ik.
Doutzen?quote:Op zondag 24 april 2022 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt wel! Jaren een vriendin uit Friesland gehad, dus vaak geweest. Prachtige provincie.
Ben je nu al wel 'ns klaar met douchen! Vier minuten max.quote:Op zondag 24 april 2022 23:07 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Geef nooit op!![]()
Ik heb nu een Drentse.quote:Op zondag 24 april 2022 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, mooier. En liever, maar dat kan snel
Jaren zo'n bord hier in de wc gehad, uiteindelijk weggedonderd. Goed terecht gekomen zie ikquote:
Die van Henk?quote:Op zondag 24 april 2022 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, mooier. En liever, maar dat kan snel
Ingrid![]()
Goed gedaan! En dankbare 'slachtoffers'. Da's ook mooiquote:Op zondag 24 april 2022 23:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik ben soms wat impulsief wanneer ik iets onrechtvaardig vind en vind dat ik er dan wat van moet zeggen. En ik kan soms ook opstandig zijn hoor.
Zeker mooi plekje hierquote:Op zondag 24 april 2022 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt wel! Jaren een vriendin uit Friesland gehad, dus vaak geweest. Prachtige provincie.
Is import.quote:
Of ze is een Drenthquote:
Jij dacht: er liggen veel te weinig verkeersborden in de Barneveldse sloten.quote:Op zondag 24 april 2022 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaren zo'n bord hier in de wc gehad, uiteindelijk weggedonderd. Goed terecht gekomen zie ik
Drents.quote:
Dat deed je snel.quote:
Schattig, zo met die jona gold wangen. Maar is ze echt je scharrel, of heb je die pic 'geleend'?quote:
We zijn nu ongeveer 12 jaar samen.quote:Op zondag 24 april 2022 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Schattig, zo met die jona gold wangen. Maar is ze echt je scharrel, of heb je die pic 'geleend'?
Bijna goedquote:Op zondag 24 april 2022 23:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben je bij haar op de koffie geweest en zo ja: moest je betalen?
Je hebt een toffe aan haar.quote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn nu ongeveer 12 jaar samen.
Nee man, je neemt me in het ootje. die deerne op die pic was hooguit 18quote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan nog genoeg bijquote:Op zondag 24 april 2022 23:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij dacht: er liggen veel te weinig verkeersborden in de Barneveldse sloten.
Mijn liefste.quote:
Was dat 'r echt, die foto? Effe serieus nuquote:Op zondag 24 april 2022 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan mijn winkel zo binnenlopen hierquote:Op zondag 24 april 2022 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alleen betalen en bij het poortje opdrinken
Maar ik wil niets uit je winkeltjequote:Op zondag 24 april 2022 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan mijn winkel zo binnenlopen hier
Grappig, ik ben 3 mei weer in Grunn. Via de afsluitdijk.quote:Op zondag 24 april 2022 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan mijn winkel zo binnenlopen hier
Toen ik haar leerde kennen welquote:Op zondag 24 april 2022 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee man, je neemt me in het ootje. die deerne op die pic was hooguit 18
Ja ik ga daar toch niet over liegen.quote:Op zondag 24 april 2022 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Was dat 'r echt, die foto? Effe serieus nu
Leuk ding om te zien! doe je goed. Alleen dat modden deed ze wat minderquote:
Neehee, maar ik zag onderin de foto iets staan van "Face time", dus dacht dat je de pic misschien van internet plukte.quote:Op zondag 24 april 2022 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja ik ga daar toch niet over liegen.
Daar heb ik ook een slecht verhaal over.quote:
Over zijn ex?quote:Op zondag 24 april 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een slecht verhaal over.
Je kent dr ?quote:Op zondag 24 april 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een slecht verhaal over.
@Soulravenquote:Op zondag 24 april 2022 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neehee, maar ik zag onderin de foto iets staan van "Face time", dus dacht dat je de pic misschien van internet plukte.
Anyhow, schattig om te zien..
Mezelf, ik had een neukpopje die kwam alleen langs voor sex .En was ook 17 of zo.quote:
Goed toch.quote:Op maandag 25 april 2022 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mezelf, ik had een neukpopje die kwam alleen langs voor sex .En was ook 17 of zo.
Ik zie wel iets anders uit.quote:
I know. Maar toen ik die pic zag dacht ik gelijk aan jou. Toch wel apart dat je op basis van iemands teksten een beeldvorming krijgt..quote:
Toen mijn tondeuse stopte.quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 00:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
I know. Maar toen ik die pic zag dacht ik gelijk aan jou. Toch wel apart dat je op basis van iemands teksten een beeldvorming krijgt..
Ik ken dat, je krijgt een beeldvorming van iemand en als je ze ontmoet dan blijkt dat beeld o zo niet te kloppen.quote:Op maandag 25 april 2022 00:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
I know. Maar toen ik die pic zag dacht ik gelijk aan jou. Toch wel apart dat je op basis van iemands teksten een beeldvorming krijgt..
Ik heb lang haar en een baardje.quote:Op maandag 25 april 2022 00:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jou stel ik voor als een heks die op haar bezemsteel op mijn balkon land voor een bezoekje.quote:
*even wegquote:
Hoi, haha. jij postte toen ook mee, zag ik zojuist. Keek net in die s.c. om die foto 'op te halen', na aardig wat zoekpogingen overigens.quote:
En ben jij die grote in je UI?quote:
Ik las LULquote:
Nee joh, die lillekerd ies Sly. Maar dat weet jij wel.quote:
Maar dat stond er niet.quote:
Klopt, dat dan weer wel.quote:
Raar, dacht dat ik al gepost had.. Anyhow, da's die echte Sly.quote:
Ik vind je juist een mooie man.quote:Op maandag 25 april 2022 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Raar, dacht dat ik al gepost had.. Anyhow, da's die echte Sly.
Vaker boze berichten in dm en pm gekregen van kwaaie dames omdat ze nog een akkefietje hadden met geld, een ban of ander persoonlijk leed. Of me 'gewoon' een vuile megool vonden en dat even kwamen melden.
Oh, vergat te melden dat het dan misstanden van Sly's forum betrof..
Nu staat die post er welnever mind
![]()
Arme mario.quote:Op maandag 25 april 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Jammer dat ze weer hebben verloren ... Sterkte
Heb je dit ook persoonlijk gemeld aan al die dames? Misschien zit mijn dochter er wel tussenquote:Op maandag 25 april 2022 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Raar, dacht dat ik al gepost had.. Anyhow, da's die echte Sly.
Vaker boze berichten in dm en pm gekregen van kwaaie dames omdat ze nog een akkefietje hadden met geld, een ban of ander persoonlijk leed. Of me 'gewoon' een vuile megool vonden en dat even kwamen melden.
Oh, vergat te melden dat het dan misstanden van Sly's forum betrof..
Nu staat die post er welnever mind
![]()
Spoor jij wel?quote:Op maandag 25 april 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Heb je dit ook persoonlijk gemeld aan al die dames? Misschien zit mijn dochter er wel tussenEn je verschuilen achter je forumpje, schaam je. En ja, ik kwam daar ook en man wat was je een mannetje. *burp.
Ik snap ook niet dat je nu denkt even hier langs te kunnen komen zonder ander account. Onbegrijpelijkl, maar je zal je wel kapot lachen.
Duidelijk niet blijkt.quote:
Ok, alsof jij ook maar iets weet.quote:
Mijn mening is van niet.quote:
Ook jij weet niet allesquote:
Zeg maar Gijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |