Ik hou er altijd zo van als landen met iets authentieks komenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:03 schreef sportfreak het volgende:
Gewoon een echt Spaans nummer ondanks dat er dit jaar geen taalregel was
Dat hebben wij voor het laatst gedaan in 2010quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou er altijd zo van als landen met iets authentieks komen
Jij ook al! Beterschapquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaalgesproken wel, maar ik ben ziek. Warme thee is wel een goed idee
Huuu truequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat hebben wij voor het laatst gedaan in 2010
NailQueen heeft eindelijk haar kroonquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
@:NailQueen ik zie nu trouwens pas dat doordat je de host bent van de video, jij ook daadwerkelijk een kroontje daar bij je naam hebt
Dat was ook al zo'n groot succesquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
Zij deed later nog mee met Mata Hari trouwens
* geeft een kopje theequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaalgesproken wel, maar ik ben ziek. Warme thee is wel een goed idee
Een beetje wel ja, maar heb er niet zo op gelet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor bij bepaalde stukjes af en toe l'oiseau et l'enfant, of hoor ik dat verkeerd?
Dit weet ik door de onderstaande video. Toevallig vandaag geuploadquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Geniet van deze intro van 41 seconden
Bouzouki.quote:
Balalaika is Russisch geloof ik. Ik denk dan eerder aan een Bouzoukiquote:
Hava nagilaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze deun bij deze postcard komt me bekend voor
Hava Nagila, Hebreews volksliedjequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze deun bij deze postcard komt me bekend voor
HOE KUN JE?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wist niet dat ik ook dingen uit de playlist kan verwijderen, dus heb ik per ongeluk Say Na Na verwijderd. Oepsie.
BILL HOE KUN JEquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wist niet dat ik ook dingen uit de playlist kan verwijderen, dus heb ik per ongeluk Say Na Na verwijderd. Oepsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |