Het is geen TT van een Feyenoorder in elk geval. Niemand hier die momenteel nog aan plek 2 denkt, je zet ons voor schut met je kut TT.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n erge TT is het niet Scrummie.
@Sked @onlogisch (lol)quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:08 schreef fetX het volgende:
Waar tweede staat, moet derde komen te staan. Stop de tijd, ik zet geen jokers in.
@:ggmm
Ja zal wel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is geen TT van een Feyenoorder in elk geval. Niemand hier die momenteel nog aan plek 2 denkt, je zet ons voor schut met je kut TT.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kijken we PSV mensen? Tweede plek komt in zicht.
Wat een visionairquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Leer eens van je fouten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
neequote:Op zondag 24 april 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja sorry mensen. Zonder die rode kaart van Cambuur gisteren waren we nu allemaal aan het discussiëren over de mogelijkheid om nog tweede te worden. Zo dicht ligt het bij elkaar.
Op het moment van het nieuwe topic was het verschil virtueel nog 4 punten met een directe confrontatie tussen Feyenoord en PSV nog voor de boeg. Dan was het nog maar 1 puntje verschil geweest over 3 resterende potjes.quote:Op zondag 24 april 2022 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een enorme domme TT. Het verschil is minimaal 7 punten met nog 4 wedstrijden te gaan.
strontquote:Op zondag 24 april 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op het moment van het nieuwe topic was het verschil virtueel nog 4 punten met een directe confrontatie tussen Feyenoord en PSV nog voor de boeg. Dan was het nog maar 1 puntje verschil geweest over 3 resterende potjes.
Maar goed, virtueel telt niet.
3-0 denk ik.quote:Op zondag 24 april 2022 11:39 schreef fetX het volgende:
Belangrijke pot vandaag want iedereen om ons heen heeft gewonnen. Hup Feyenoord
@Scrummiequote:Op zondag 24 april 2022 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb geen goed voorgevoel voor vandaag.
Ik heb er zin in, dus het gaat uitzonderlijk moeizaam worden en Sini en Trauner eraf met een blessure.quote:
Ik heb er ook wel een aardig gevoel over en dan gaat het meestal ontzettend moeizaam.quote:Op zondag 24 april 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, dus het gaat uitzonderlijk moeizaam worden en Sini en Trauner eraf met een blessure.
Utrecht is rustig aan het toewerken naar de play offs, oprollen die hapquote:Op zondag 24 april 2022 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben maar een lastig eind programma zo.
Fortuna moet je ook van winnen maar Psv Go Ahead uit en Twente Thuis.”quote:Op zondag 24 april 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Utrecht is rustig aan het toewerken naar de play offs, oprollen die hap
Met 73 volgers kunnen we het eigenlijk niet serieus nemen. Maar goed, dacht deel het toch even.quote:
Dit is wel heel erg categorie koopjeshoek. Mag hopen dat er ook spelers op dat lijstje staan die 4-5 miljoen zouden kostenquote:
Zeg het maar niet te hard. Zometeen krijg je dat geleuter over die schulden weer.quote:Op zondag 24 april 2022 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg categorie koopjeshoek. Mag hopen dat er ook spelers op dat lijstje staan die 4-5 miljoen zouden kosten
Alweer zo lang geleden, er is ook nog altijd een finale tussen deze 2 ploegen die nooit gespeeld isquote:Op zondag 24 april 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een historische dag vandaag, 6 jaar geleden alweer.
[ twitter ]
Nog steeds een treurige zaak vind ik. Onder Feyenoorders werd er vrij luchtig op gereageerd destijds (ook omdat er de jaren daarvoor 5 prijzen waren behaald) maar ik zei toen al dat een club als Feyenoord niet elk jaar zo'n kans krijgt en dat het zomaar weer 8 jaar kan duren voor je een beker pakt.quote:Op zondag 24 april 2022 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alweer zo lang geleden, er is ook nog altijd een finale tussen deze 2 ploegen die nooit gespeeld is
quote:
Heeft Linssen wel vaker op 10 gespeeld?quote:Op zondag 24 april 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Van alle opties vind ik dit toch wel de meest aparte.
Dat het kan zie je toch.quote:Op zondag 24 april 2022 13:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Leuk ook voor Bassett. Is de eerste en tweede keus op de positie geblesseerd, kiest de trainer alsnog voor Linssen. Dat kan toch niet joh.
#FreeBassett
Hmmm, 4-2-2-2 met Linssen als schaduwspits?quote:Op zondag 24 april 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Of wat Caland zegt, Sini op 10.quote:Op zondag 24 april 2022 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmmm, 4-2-2-2 met Linssen als schaduwspits?
Geheel mee eens, een finale moet je altijd spelenquote:Op zondag 24 april 2022 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nog steeds een treurige zaak vind ik. Onder Feyenoorders werd er vrij luchtig op gereageerd destijds (ook omdat er de jaren daarvoor 5 prijzen waren behaald) maar ik zei toen al dat een club als Feyenoord niet elk jaar zo'n kans krijgt en dat het zomaar weer 8 jaar kan duren voor je een beker pakt.
Voor Utrecht was het natuurlijk al helemaal een drama, laatste prijs dateerd uit 2004. Onbegrijpelijke beslissing van de KNVB.
Tweede spits die op 10 speelt inderdaad. Zo gek is het niet.quote:Op zondag 24 april 2022 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmmm, 4-2-2-2 met Linssen als schaduwspits?
Dank.quote:Op zondag 24 april 2022 13:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geheel mee eens, een finale moet je altijd spelen
Ja leuk dat ie in eerste instantie voor volgend seizoen is gehaald, maar hij is beter dan wat er nu op het veld staat. Zelfde verhaal bij Walemark, laat die gasten gewoon spelen joh.quote:Op zondag 24 april 2022 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat het kan zie je toch.
Basset was in eerste instantie voor volgend seizoen.
Verder is het ook niet mijn oplossing maar dat overdreven gezeik gaat mij dan weer te ver.
Ik geef het door.quote:Op zondag 24 april 2022 13:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja leuk dat ie in eerste instantie voor volgend seizoen is gehaald, maar hij is beter dan wat er nu op het veld staat. Zelfde verhaal bij Walemark, laat die gasten gewoon spelen joh.
Cojocaru en Jansen zijn ?quote:Op zondag 24 april 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
En Ladan een jonge spits die gehaald is voor onder de 21 lees ik net.quote:
Til speelt ook bijna als schaduwspits natuurlijk, maar dan heb je wel het risico dat je overlopen wordt op het middenveld. Gelukkig hebben we GeertGod die voor een mannetje extra op het middenveld kan zorgen.quote:Op zondag 24 april 2022 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tweede spits die op 10 speelt inderdaad. Zo gek is het niet.
Het wordt bijna donker.quote:Op zondag 24 april 2022 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is wel heerlijk toeven in de Kuip in een vak die niet in de volle zon zit
Waarom staan de stadionlampen eigenlijk aan?
Eneco is sponsorquote:Op zondag 24 april 2022 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is wel heerlijk toeven in de Kuip in een vak die niet in de volle zon zit
Waarom staan de stadionlampen eigenlijk aan?
In dat wedstrijdje voor Oekraïne was ie wel goed vond ikquote:Op zondag 24 april 2022 14:14 schreef bbuddybb het volgende:
Volgt iemand hier de trainingen? Kan die Amerikaan er uberhaupt wat van?
Niks nieuwsquote:Op zondag 24 april 2022 14:21 schreef RvLaak het volgende:
?? Hoor ik het goed op Rijnmond dat ajax interesse zou hebben in Slot?
Arne is Nederlands Kaal en presteert goed logisch dan.quote:Op zondag 24 april 2022 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor mij welMaar goed, ik hou het voetbalnieuws ook totaal niet bij
Dat sws.quote:Op zondag 24 april 2022 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Arne is Nederlands Kaal en presteert goed logisch dan.
Dat is iets wat al wekenlang in de media geroepen wordt, maar er is helemaal niets wat daar ook daadwerkelijk op wijst joh. Die gaan voor Schreuder.quote:Op zondag 24 april 2022 14:21 schreef RvLaak het volgende:
?? Hoor ik het goed op Rijnmond dat ajax interesse zou hebben in Slot?
Mooiquote:Op zondag 24 april 2022 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is iets wat al wekenlang in de media geroepen wordt, maar er is helemaal niets wat daar ook daadwerkelijk op wijst joh. Die gaan voor Schreuder.
Het nieuwe stadion gaat trouwens ook niet doorquote:Op zondag 24 april 2022 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor mij welMaar goed, ik hou het voetbalnieuws ook totaal niet bij
Dat was gisteren gewoon in het hoernaal op R1. Die had ik dan weer wél meegekregen, maar had zo idd nieuw nieuws kunnen zijn voor mijquote:Op zondag 24 april 2022 14:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het nieuwe stadion gaat trouwens ook niet door
Komt wel goed gok ik zo. Til speelde ook als een natte krant de laatste tijd, misschien heb je nog wel meer aan Linssen zo.quote:Op zondag 24 april 2022 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Til speelt ook bijna als schaduwspits natuurlijk, maar dan heb je wel het risico dat je overlopen wordt op het middenveld. Gelukkig hebben we GeertGod die voor een mannetje extra op het middenveld kan zorgen.
Hij heeft hem ook nog eens van mij gejat.quote:Op zondag 24 april 2022 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Woordgrapjes met spelers namen vind ik wat Fer gaan, eerlijk gezegd.
Ik vond de versie van Queen live beter eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 april 2022 14:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Bedoel je Ricky Nelson ? (van Hello Mary Lou)
Waarom Til je daar zo zwaar aan ?quote:Op zondag 24 april 2022 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Woordgrapjes met spelers namen vind ik wat Fer gaan, eerlijk gezegd.
Het mag niet van de Kerk...quote:Op zondag 24 april 2022 14:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waarom Til je daar zo zwaar aan ?
Je hebt niks gemist, laten we het zo zeggen.quote:Op zondag 24 april 2022 15:03 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik kom net thuis. TV aan. Hoe spelen we tot dusver?
Het is wel echt heel matig vandaag. Er gaan toch niet weer punten worden verspeeld tegen een linkerrijtje-club?quote:Op zondag 24 april 2022 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, laten we het zo zeggen.
Utrecht is ook matig, ik gok op 1-0 vandaag.quote:Op zondag 24 april 2022 15:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is wel echt heel matig vandaag. Er gaan toch niet weer punten worden verspeeld tegen een linkerrijtje-club?
Hoop het. Maar voor donderdag is er veel meer nodig. Hopelijk wat slechter weer en betere sfeer.quote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Utrecht is ook matig, ik gok op 1-0 vandaag.
Dat kan maar dan nemen ze de schuldenlast over. Dus dan sta je in 1 keer 25 miljoen in de schuld.quote:Op zondag 24 april 2022 15:07 schreef Document1 het volgende:
Ik zal wel uitgelachen worden maar ik vroeg me af of Feyenoord zelf de kuip kan kopen?
En dat dan bovenop de 20 milli van Goldman Sachs. Had dat geld daarvoor gebruikt dan.quote:Op zondag 24 april 2022 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat kan maar dan nemen ze de schuldenlast over. Dus dan sta je in 1 keer 25 miljoen in de schuld.
De sfeer gaat wel goed komen donderdag.quote:Op zondag 24 april 2022 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoop het. Maar voor donderdag is er veel meer nodig. Hopelijk wat slechter weer en betere sfeer.
Als opvolger van Kökcü? Denk dat ie niet goedkoop isquote:Op zondag 24 april 2022 15:22 schreef aTypisch het volgende:
zou die timber haalbaar zijn deze zomer?
quote:Op zondag 24 april 2022 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laat alsjeblieft Bassett eens vrij Slot.
Wat een droevig argument om voor Linssen boven Bassett te kiezen.quote:''Er zijn heel veel mogelijkheden om voor te kiezen'', begint Slot zijn verhaal in gesprek met ESPN. ''Een aantal viel ook af, omdat ik het elftal zo veel mogelijk hetzelfde wil houden. Patrik Wålemark viel vrijdag op de training nog geblesseerd uit. Hij kon gisteren pas voor het eerst meetrainen. Dan blijft er nog een jongen als Cole Bassett over, maar Bryan is een speler die veel wedstrijdritme heeft en er ook goed inzit.''
Ik vind het wel een logisch argument eigenlijk, de eerste vijf minuten vandaag dacht ik ook nog wel dat het kon werken, Dessers en Linssen combineren niet slecht. Maar Linssen wordt iedere keer zo makkelijk van de bal gezet en dan ontstaat er wel een gat.quote:Op zondag 24 april 2022 15:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Wat een droevig argument om voor Linssen boven Bassett te kiezen.
Eerste eigen doelpunt van het seizoen.quote:
waar heb je het overquote:Op zondag 24 april 2022 15:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eerste eigen doelpunt van het seizoen.
PSV troep.quote:Op zondag 24 april 2022 15:39 schreef Pistolero het volgende:
Er glijden wel al de hele wedstrijd non-stop spelers uit trouwens, broddelwerken van Beltman.
die zit met zijn hoofd al bij zijn andere clubquote:Op zondag 24 april 2022 15:39 schreef Pistolero het volgende:
Er glijden wel al de hele wedstrijd non-stop spelers uit trouwens, broddelwerken van Beltman.
Wat ik zeg. Tot nu toe had Feyenoord nog geen eigen doelpunten mee gehad. Alleen Feyenoordspelers die zelf scoorden.quote:
de zon schijnt in de kuipquote:Op zondag 24 april 2022 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Tot nu toe had Feyenoord nog geen eigen doelpunten mee gehad. Alleen Feyenoordspelers die zelf scoorden.
Ook wel een gebrek aan kwaliteit. Scoren al 2 seizoenen nauwelijks.quote:Op zondag 24 april 2022 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe Utrecht hun aanvallen iedere keer uitspeelt is ook wel bedroevend. Gelukkig gaat Fraser daar een geoliede aanvalsmachine van maken
Nog 2 weken en dan is de Ramadan weer voorbij.quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 24 april 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nog 2 weken en dan is de Ramadan weer voorbij.
het is vandaag 24 aprilquote:Op zondag 24 april 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nog 2 weken en dan is de Ramadan weer voorbij.
Schei toch uit.quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel een geweldige aanval moet ik zeggen.
Precies, heel lullige tegengoal. Alhoewel we het ook over onszelf afroepen door voorin zo dramatisch af te werken. Dat Slot niet wisselt slaat nergens op.quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Senesi dekte slecht, maar het is nu duidelijk waarom
onzinquote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel een geweldige aanval moet ik zeggen.
U vraagt...quote:Op zondag 24 april 2022 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wissel nou alsjeblieft eens Linssen of Nelson, slaat helemaal nergens op wat die doen.
Dat die midget blijft staan helpt echter niet. Die obsessie om hem maar te blijven opstellen kost ons echt de nodige wedstrijden.quote:
zijn weinig andere opties nu op die plekquote:Op zondag 24 april 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat die midget blijft staan helpt echter niet. Die obsessie om hem maar te blijven opstellen kost ons echt de nodige wedstrijden.
Terecht, helaas. Gewoon een overtreding, moet Dessers ook niet doen. Anders had Blom 'm wel afgekeurdquote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nee dit ga je niet menen. Uitgerekend Nijhuis.
Wacht daar dan gewoon op. Als je zo snel bent kan de VAR niks meer beslissen.quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terecht, helaas. Gewoon een overtreding, moet Dessers ook niet doen. Anders had Blom 'm wel afgekeurd
Tweede herhaling leek het een lichte overtreding. Maar het irritante is dat Nijhuis dit soort momenten nooit affluit.quote:Op zondag 24 april 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wacht daar dan gewoon op. Als je zo snel bent kan de VAR niks meer beslissen.
En het was überhaupt geen overtreding, gewoon een duel
quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Dessers doet hier ook niks, wat een aansteller.
Joh, dan waren de reacties 1 op 1 hetzelfde, maar dan tegen Blom.quote:Op zondag 24 april 2022 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wacht daar dan gewoon op. Als je zo snel bent kan de VAR niks meer beslissen.
En het was überhaupt geen overtreding, gewoon een duel
Die gozert van utreg.quote:
Ik moet hem straks nog even terugkijken, tweede herhaling leek wel wat te zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Joh, dan waren de reacties 1 op 1 hetzelfde, maar dan tegen Blom.
Dat betwijfel ik, maar dat is alsnog beter dan dat de scheids dat in z'n eentje beslistquote:Op zondag 24 april 2022 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Joh, dan waren de reacties 1 op 1 hetzelfde, maar dan tegen Blom.
poepquote:Op zondag 24 april 2022 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik moet hem straks nog even terugkijken, tweede herhaling leek wel wat te zijn.
Overigens zou Nijhuis bij een VAR-moment naar de kant zijn geroepen. En had hij waarschijnlijk gezegd dat het niets was.
hij is dessers blijkbaar zatquote:Op zondag 24 april 2022 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar dat is alsnog beter dan dat de scheids dat in z'n eentje beslist
Blijkbaar de schuld van Nijhuis als je hem zo zietquote:Op zondag 24 april 2022 16:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dessers speelt verder wel gruwelijk slecht.
Nogmaals: Ik moet hem even terugkijken. Mij leek het een lichte overtreding waar ook weleens niet voor gefloten wordt.quote:Op zondag 24 april 2022 16:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar de schuld van Nijhuis als je hem zo ziet
Doelde meer op z'n gejank en gemekker richting Nijhuis...quote:Op zondag 24 april 2022 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nogmaals: Ik moet hem even terugkijken. Mij leek het een lichte overtreding waar ook weleens niet voor gefloten wordt.
Ja daar word je wel moe van ja.quote:Op zondag 24 april 2022 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doelde meer op z'n gejank en gemekker richting Nijhuis...
quote:
Ja, Dessers moet een keer z'n muil houden en gewoon doorgaan.quote:Op zondag 24 april 2022 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doelde meer op z'n gejank en gemekker richting Nijhuis...
Omdat Feyenoord, heb je meer reden nodig?quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef fetX het volgende:
Pffff. Volledig verdiend natuurlijk, maar waarom maak je het jezelf nou weer zo moeilijk. Voor die 1-1 had je allang op 2/3-0 kunnen staan.
Ga ik niet vanuit eigenlijk. Hamstring is meestal wel een week of 6.quote:Op zondag 24 april 2022 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja daar leek het al op. Dan moeten we blij zijn als ie nog kan spelen dit seizoen
De finale haalt hij nog wel.quote:Op zondag 24 april 2022 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit eigenlijk. Hamstring is meestal wel een week of 6.
Als het meezit 4 weken, dan zou hij de Conference League finale nog kunnen halen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit eigenlijk. Hamstring is meestal wel een week of 6.
Precies, Pedersen speelt ook al een tijdje helemaal niet goed, en je vraagt nu wel erg veel van je resterende verdedigers. Zeker bij Malacia heb ik het idee dat er al iets teveel gevraagd van hem werd dit seizoen, ik denk dat Slot toch iets meer moet gaan rouleren volgend jaar.quote:Op zondag 24 april 2022 17:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En zwaar kut dat Senesi geblesseerd is zeg, met Geert heb je een prima vervanger, maar je mist nu wel je sterkere doorschuivende schakel naar het middenveld.
Dan heb je Kökcü vast ook horen zeggen dat hij ondanks de ramadan geen verschil voelt met normaal.quote:Op zondag 24 april 2022 17:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Net bij ESPN zei Slot dat hij verwacht dat Senesi er donderdag gewoon bij is.
Veel stress dus voor niets in het topic.
quote:Op zondag 24 april 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, dus het gaat uitzonderlijk moeizaam worden en Sini en Trauner eraf met een blessure.
quote:Op zondag 24 april 2022 12:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een aardig gevoel over en dan gaat het meestal ontzettend moeizaam.
Sorry vrienden
Kennersquote:Op zondag 24 april 2022 17:20 schreef Scrummie het volgende:
Zoals verwacht uitermate moeizaam. Niet teveel over nadenken verder, op naar donderdag.
Ik verwacht er helemaal niks van!quote:Op zondag 24 april 2022 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt er verdomme maar weinig zin in tegen Marseille mag ik hopen
pak je witte de with dan ook mee na de wedstrijd of gewoon meteen naar huis?quote:Op zondag 24 april 2022 17:27 schreef leeroy het volgende:
Was niet best mannen, weertje was wel weer genieten.
Ja en Slot dat hij dat anders zag en dat Kokcu er wel last van heeft.quote:Op zondag 24 april 2022 17:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan heb je Kökcü vast ook horen zeggen dat hij ondanks de ramadan geen verschil voelt met normaal.
Karim el Ahmadi vond hem de beste van het veld lol.quote:Op zondag 24 april 2022 17:32 schreef fetX het volgende:
Vandaag vond ik Kokcu in elk geval abominabel.
Die corners en vrije trappen ook
Meer mensen vonden Kökçü geweldig spelenquote:Op zondag 24 april 2022 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karim el Ahmadi vond hem de beste van het veld lol.
Die ambieert zeker een carrière als rapporteur voor de Telegraaf
Het zou vooral fijn zijn als Twente zijn kop stoot aan Heracles.quote:Op zondag 24 april 2022 17:52 schreef fetX het volgende:
Na Marseille winnen van Fortuna en dan hoef je alleen maar van Twente te winnen om 3e te worden
Ik vond hem ook niet slecht hoor. Had wel die kans op 2-0 mogen maken in die 1-op-1. Dat ie kutcorners nam vind ik verder niet zo relevant voor z'n algehele spel.quote:Op zondag 24 april 2022 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karim el Ahmadi vond hem de beste van het veld lol.
Die ambieert zeker een carrière als rapporteur voor de Telegraaf
Maar zijn passing was vandaag ook niet goed. Vond het een van zijn mindere wedstrijden eigenlijk.quote:Op zondag 24 april 2022 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet slecht hoor. Had wel die kans op 2-0 mogen maken in die 1-op-1. Dat ie kutcorners nam vind ik verder niet zo relevant voor z'n algehele spel.
Zekers, is om de hoek dus zo thuis.quote:Op zondag 24 april 2022 17:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pak je witte de with dan ook mee na de wedstrijd of gewoon meteen naar huis?
Die waren weer zoals vanouds, dat afronden ook man man man.quote:Op zondag 24 april 2022 17:32 schreef fetX het volgende:
Vandaag vond ik Kokcu in elk geval abominabel.
Die corners en vrije trappen ook
Ik vond hem ook goed spelen, kon continu het spel verleggen met heerlijke passes, bijvoorbeeld crossballen op Sinisterra.quote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Meer mensen vonden Kökçü geweldig spelen
https://m.fcupdate.nl/voe(...)late-zege-feyenoord/
Hij was wat ongelukkig in de eindfase, maar was verder wel een vd betere aan onze zijde vond ik. Maar ik ben sowieso fan.quote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Meer mensen vonden Kökçü geweldig spelen
https://m.fcupdate.nl/voe(...)late-zege-feyenoord/
Die vrije schietkans die 3 meter naast hobbelde was echt treurigquote:Op zondag 24 april 2022 18:25 schreef leeroy het volgende:
[..]
Die waren weer zoals vanouds, dat afronden ook man man man.
Ja kansloos, volgens mij wilde hij die eerste kans het te mooi doen door de keeper te poorten. Dat schot wat Janssen blokkeerde was wel okayquote:Op zondag 24 april 2022 18:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die vrije schietkans die 3 meter naast hobbelde was echt treurig
Als Dessers niet continu loopt te janken heeft hij de schijn ook niet tegen.quote:Op zondag 24 april 2022 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat doelpunt van dessers was 100 procent gewoon een doelpunt
die nijhuis is echt een debiel
Ja het is echt een uitstekend seizoen. Jammer dat je de laatste jaren bijna 80 punten nodig hebt voor een tweede plek. 10 jaar geleden werd je met 76 punten makkelijk kampioen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
64 punten uit 30 is wel prima overigens, uitgezonderd het kampioensjaar gaat het in puntenaantal waarschijnlijk wel één van de beste seizoenen worden in lange tijd.
iedere speler loopt te janken tegenwoordigquote:Op zondag 24 april 2022 19:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als Dessers niet continu loopt te janken heeft hij de schijn ook niet tegen.
Beste verdediging van de Eredivisie!quote:Op zondag 24 april 2022 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner en Senesi waren overigens beide weer ijzersterk.
Beste verdedingsduo van de Eredivisie
Daar ben ik het niet mee eens, dan had Ié er in moeten staanquote:Op zondag 24 april 2022 23:01 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Beste verdediging van de Eredivisie!
Denk dat dat financieel niet haalbaar is.quote:Op maandag 25 april 2022 00:29 schreef leeroy het volgende:
Als Orkun weggaat Timber halen als vervanger?
1 van de beste doelpunten van de laatste jarenquote:
timber mot wegblijvenquote:Op maandag 25 april 2022 00:29 schreef leeroy het volgende:
Als Orkun weggaat Timber halen als vervanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |