Het is geen TT van een Feyenoorder in elk geval. Niemand hier die momenteel nog aan plek 2 denkt, je zet ons voor schut met je kut TT.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo'n erge TT is het niet Scrummie.
@Sked @onlogisch (lol)quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:08 schreef fetX het volgende:
Waar tweede staat, moet derde komen te staan. Stop de tijd, ik zet geen jokers in.
@:ggmm
Ja zal wel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is geen TT van een Feyenoorder in elk geval. Niemand hier die momenteel nog aan plek 2 denkt, je zet ons voor schut met je kut TT.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kijken we PSV mensen? Tweede plek komt in zicht.
Wat een visionairquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Leer eens van je fouten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
neequote:Op zondag 24 april 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja sorry mensen. Zonder die rode kaart van Cambuur gisteren waren we nu allemaal aan het discussiëren over de mogelijkheid om nog tweede te worden. Zo dicht ligt het bij elkaar.
Op het moment van het nieuwe topic was het verschil virtueel nog 4 punten met een directe confrontatie tussen Feyenoord en PSV nog voor de boeg. Dan was het nog maar 1 puntje verschil geweest over 3 resterende potjes.quote:Op zondag 24 april 2022 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een enorme domme TT. Het verschil is minimaal 7 punten met nog 4 wedstrijden te gaan.
strontquote:Op zondag 24 april 2022 09:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op het moment van het nieuwe topic was het verschil virtueel nog 4 punten met een directe confrontatie tussen Feyenoord en PSV nog voor de boeg. Dan was het nog maar 1 puntje verschil geweest over 3 resterende potjes.
Maar goed, virtueel telt niet.
3-0 denk ik.quote:Op zondag 24 april 2022 11:39 schreef fetX het volgende:
Belangrijke pot vandaag want iedereen om ons heen heeft gewonnen. Hup Feyenoord
@Scrummiequote:Op zondag 24 april 2022 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb geen goed voorgevoel voor vandaag.
Ik heb er zin in, dus het gaat uitzonderlijk moeizaam worden en Sini en Trauner eraf met een blessure.quote:
Ik heb er ook wel een aardig gevoel over en dan gaat het meestal ontzettend moeizaam.quote:Op zondag 24 april 2022 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, dus het gaat uitzonderlijk moeizaam worden en Sini en Trauner eraf met een blessure.
Utrecht is rustig aan het toewerken naar de play offs, oprollen die hapquote:Op zondag 24 april 2022 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben maar een lastig eind programma zo.
Fortuna moet je ook van winnen maar Psv Go Ahead uit en Twente Thuis.”quote:Op zondag 24 april 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Utrecht is rustig aan het toewerken naar de play offs, oprollen die hap
Met 73 volgers kunnen we het eigenlijk niet serieus nemen. Maar goed, dacht deel het toch even.quote:
Dit is wel heel erg categorie koopjeshoek. Mag hopen dat er ook spelers op dat lijstje staan die 4-5 miljoen zouden kostenquote:
Zeg het maar niet te hard. Zometeen krijg je dat geleuter over die schulden weer.quote:Op zondag 24 april 2022 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg categorie koopjeshoek. Mag hopen dat er ook spelers op dat lijstje staan die 4-5 miljoen zouden kosten
Alweer zo lang geleden, er is ook nog altijd een finale tussen deze 2 ploegen die nooit gespeeld isquote:Op zondag 24 april 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een historische dag vandaag, 6 jaar geleden alweer.
[ twitter ]
Nog steeds een treurige zaak vind ik. Onder Feyenoorders werd er vrij luchtig op gereageerd destijds (ook omdat er de jaren daarvoor 5 prijzen waren behaald) maar ik zei toen al dat een club als Feyenoord niet elk jaar zo'n kans krijgt en dat het zomaar weer 8 jaar kan duren voor je een beker pakt.quote:Op zondag 24 april 2022 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alweer zo lang geleden, er is ook nog altijd een finale tussen deze 2 ploegen die nooit gespeeld is
quote:
Heeft Linssen wel vaker op 10 gespeeld?quote:Op zondag 24 april 2022 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Van alle opties vind ik dit toch wel de meest aparte.
Dat het kan zie je toch.quote:Op zondag 24 april 2022 13:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Leuk ook voor Bassett. Is de eerste en tweede keus op de positie geblesseerd, kiest de trainer alsnog voor Linssen. Dat kan toch niet joh.
#FreeBassett
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |