Als kok moet hij dat toch gewoon weten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Staat er niet een recept op die zak? En anders wel op internet?
Ohh zijn die buizen daarvoor?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Metselt hij nu een losse kabel in? Zonder buis?
Zitten hier aannemers? Even wegkijken mensen voor je een hartverzakking krijgt!
Misschien nog geen internetquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:58 schreef Stepperoller het volgende:
Deze mensen Googlen blijkbaar niet eens even over hoe bepaalde klussen aan te pakken
Ik grijp altijd naar mn telefoon als ik iets moet doen. Ik google al als ik een ei moet koken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:58 schreef Stepperoller het volgende:
Deze mensen Googlen blijkbaar niet eens even over hoe bepaalde klussen aan te pakken
Waarschijnlijk weten ze niet dt ze dat gewoon in het NLs kunnen Googelenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:58 schreef Stepperoller het volgende:
YouTube is je beste vriend idd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik grijp altijd naar mn telefoon als ik iets moet doen. Ik google al als ik een ei moet koken.
Jawel, kwam een whatsapp gesprek binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |