8-1 voor P1-P8.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef THEFXR het volgende:
wat is de punt verdeling van deze sprint race?
in het begin. Maar... het werd uiteindelijk beterquote:
Medaille?quote:
Geweldige marketingstrategie ditquote:
Het is anders dan anders. Da's eng.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef Sodemieters het volgende:
Kom jongens, hoe kunnen er nou mensen zijn die de sprints niet leuk vinden?
Die momenten heb ik dan gemist, daarnaast mogen ze zo onderhand wel stoppen met het continue uitleggen van elementaire dingen, mensen die 14 euro per maand betalen hebben echt wel een basiskennis van F1.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef Donna het volgende:
Viaplay commentaar was prima te hachelen. Ze waren zelfs zo nu en dan even stil.
De formule is 9 punten minus finishplekquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef THEFXR het volgende:
wat is de punt verdeling van deze sprint race?
Dat gebeurde bij Ziggo ook gewoon? Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die momenten heb ik dan gemist, daarnaast mogen ze zo onderhand wel stoppen met het continue uitleggen van elementaire dingen, mensen die 14 euro per maand betalen hebben echt wel een basiskennis van F1.
Ach, die komen altijd even stieren als Max niet op 1 ligt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Zelden zo'n berg aan nonsens gelezen als in dit F1 topic vandaag..... Wat een 'kenners' hier.
Banden van Leclerc waren op.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een inhaalmanoeuvre weer _0_
Ik ben een n00b en heb slechts de laatste 4 rondes gezien.. Maar hoe kan het nou dat Red Bull ineens zoveel sneller was? Of lijkt dat zo?
iets met - officiele - kunstmatige extra snelheid door DRS (open achtervleugel ) als je binnen 1.0 secs van je voorganger ligtquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ben een n00b en heb slechts de laatste 4 rondes gezien.. Maar hoe kan het nou dat Red Bull ineens zoveel sneller was? Of lijkt dat zo?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Banden van Leclerc waren op.
Alsof je naar schaatsen kijkt op Eurosport. Commentatoren komen over of ze er niet al te veel verstand van hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef Zipportal het volgende:
Hoe was het commentaar van Viaplay? #dtv
Ik denk inters.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef MoreDakka het volgende:
Gezien de behoorlijke drop-off van de softs denk ik dat iedereen morgen op medium start
De RB lijkt het een stukje beter te doen op de hogesnelheidsbanen. Het langzamere spul is waar Ferrari de zaken erg goed voor elkaar heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef Parafernalia het volgende:
trollolololquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom is Lewis ineens zo slecht dit seizoen?
Heeft hij te weinig getraind in de winter?
Of is het de ouderdom?
Het is de Mercedes, niet Lewisquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Of is het de ouderdom?
Ik zie het verschil met andere seizoenen niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Of is het de ouderdom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |