Doe je ook weinig tegenquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:39 schreef DeeBee het volgende:
Het probleem is dat die Ferrari gewoon 2x zo snel is
Das duidelijk idd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:39 schreef DeeBee het volgende:
Poepstart == winstquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen paniek. Verstappen is altijd al een wisselvallige starter geweest
Moest glimlachen, like gezetquote:
In tegenstelling tot zijn vader, die was juist een consistent snelle starter en daarna stabiel in het grind.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen paniek. Verstappen is altijd al een wisselvallige starter geweest
quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In tegenstelling tot zijn vader, die was juist een consistent snelle starter en daarna stabiel in het grind.
Verstappen maakte gewoon een fout.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:39 schreef DeeBee het volgende:
heb via youtube f1 live, een livetiming gevonden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Gratiesss? Ik vrees niet, of andere mensen moeten meer weten dan ik - ik had al eens rondgekeken voor het seizoen begon...
Ik heb nu een abo voor F1 TV Pro, en daar heb je ook toegang tot een andere app, Formula 1, de "ouderwetse Live Timing", de officiele van Formula 1 dus. Werkt erg fijn.
Zit met F1 TV Pro op de tablet of laptop, en Live Timing op foon, (of tablet) ernaast. Soms zelfs het (radio) commentaar van LT erbij aan - soms beetje lastig syncen, als de streams wat haperen.
tskquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tv kan weer uit, startopstelling is bekend.
Doe je toch nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:42 schreef Nattekat het volgende:
kdoeiquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:42 schreef Nattekat het volgende:
Enige manier om te protesteren tegen deze aanfluiting van een format is gewoon niet kijkenquote:
neequote:Op zaterdag 23 april 2022 16:44 schreef Donna het volgende:
Ik ben het even kwijt. Is er ook een podium na deze race?
Ja toch.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:44 schreef Donna het volgende:
Ik ben het even kwijt. Is er ook een podium na deze race?
Ik vind het best een ok formatquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enige manier om te protesteren tegen deze aanfluiting van een format is gewoon niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |