quote:
Jullie hebben geen idee hoe toepasselijk dit is voor mijquote:
Chuf?? Dakenniequote:
Hoiquote:
Is het weer zover?quote:
Weet ik veel, is het echt zo dan.quote:
Hooligansquote:
De Ultra's van FOKquote:
Alleen of het nou een positieve ontwikkeling is ..........quote:
Snap hem ook niet, maar zo kruimelt het koekje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen of het nou een positieve ontwikkeling is ..........
Nee dat zeker niet. Lekker users die nog actief zijn wegjagen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen of het nou een positieve ontwikkeling is ..........
Alleen gaat dat koekje wel steeds kleiner worden zo ....quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Snap hem ook niet, maar zo kruimelt het koekje.
Uhuhquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
Misschien zelf aangevraagd ivm een leven.
@murp weer ongesteld waarschijnlijk.quote:
Murp is okayquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
@:murp weer ongesteld waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
@:murp weer ongesteld waarschijnlijk.
You go, girlquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die Murph mort hier maar eens komen dan praat ik er wel even mee
Vertelquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben geen idee hoe toepasselijk dit is voor mij
Ja te belachelijk voor woorden echtquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als dat door het Jan Rot topic in MUZ komt, dan vind ik dat echt belachelijk.
Hoiquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja te belachelijk voor woorden echt
Helloquote:
Hoiquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die Murph mort hier maar eens komen dan praat ik er wel even mee
Ze luisterde niet naar de moderatie.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom ban je mijn chat vrienden !!!!!
Het zijn vrouwenquote:
/carequote:Op zaterdag 23 april 2022 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat een irritante Ui heb je ik krijg er bijna epelepsie van
Is opzettelijkquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan schuim je meer dan een glas bierquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die bans in MUZ heeft uitgedeeld maar dat is echt belachelijk.
Dat is de reden toch niet joh, gek?quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:16 schreef -Shii- het volgende:
Ban even lekker die trouwe users die gewoon uit respect voor Jan Rot YT-filmpjes in het MUZ-topic posten. Waar gaat dit nog over?
Welke reden dan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is de reden toch niet joh, gek?
Snap ook totaal niet wat daar nou respectloos aan moest zijnquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:16 schreef -Shii- het volgende:
Ban even lekker die trouwe users die gewoon uit respect voor Jan Rot YT-filmpjes in het MUZ-topic posten. Waar gaat dit nog over?
Erg rot allemaal.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt mijn chat vrienden geband daar ben ik een beetje boos over
quote:
Vertel?quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is de reden toch niet joh, gek?
Wordt niet besproken, snap ik wel, maar deze snap ik ook niet. Braafste jongetjes van de klas, misscien daarom?quote:
Wat zit je nou te vragen joh, ik weet het niet. Ben geen mod of wat dan ook, ook geen kloon van een mod.quote:
Van wie ben je wel een kloon dan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat zit je nou te vragen joh, ik weet het niet. Ben geen mod of wat dan ook, ook geen kloon van een mod.
Hou dan gewoon je rotsmoel, aandachtshoer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat zit je nou te vragen joh, ik weet het niet. Ben geen mod of wat dan ook, ook geen kloon van een mod.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je rotsmoel, aandachtshoer.
Nou nouquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je rotsmoel, aandachtshoer.
Wat zit jij te lachen danquote:
Welja, allemaal showquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje lachen
Dat is in jouw geval wel goed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje lachen
Heb je hem ook, pfffquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:31 schreef sly-nl het volgende:
Sjoef bannen... En dan nog om wat liedjes ook.![]()
Mad masturbator
Moet je met een korrel nemenquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En ruzie zoeken met forum admins
Lach je uit, hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh mijn god, het gefrustreerde kloontje
Ik Lach me rot maar ik vind die bans zo jammer van mensen die ik erg magquote:
Ja ik ook hoor, vind vooral fresh een topperquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik Lach me rot maar ik vind die bans zo jammer van mensen die ik erg mag
Precies dat, en dan ook nog om de sufste en belachelijkste reden everquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik Lach me rot maar ik vind die bans zo jammer van mensen die ik erg mag
Daarom zoek ik ook ruzie met die forum admins ze komen maar en bannen intreseerd mij niksquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, vind vooral fresh een topper
Soms kan en mag men alles zeggen en dan opns een vakantie waarvan je denktquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat, en dan ook nog om de sufste en belachelijkste reden ever
Het gaat toch ook gewoon nergens meer overquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Soms kan en mag men alles zeggen en dan opns een vakantie waarvan je denkt
Geen ruzie, maar confrontatiequote:Op zaterdag 23 april 2022 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daarom zoek ik ook ruzie met die forum admins ze komen maar en bannen intreseerd mij niks
Discussiequote:
Beetje uitdagenquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja dat ook, ik dol gewoon.ruzie en confrontatie zelfde
Ja, daar kan jij ook niks aan doen verderquote:
Ze weet waar je huis woontquote:
Dat is leuk gewoon een beetje kloten met elkaar maar deze chat proberen we niet te trollen wat mij betreftquote:
Oh, is Murp een man?quote:
Welk topic? Zo belangrijk ben je niet.quote:
Murp gaat met de treinquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Welk topic? Zo belangrijk ben je niet.
Weet ik veelquote:
Mooie jambers aflevering zou dat zijn jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Des avond in een rokje bans uitdelen
Ik zeg maar niks meer, straks ik ook vakantiequote:Op zaterdag 23 april 2022 01:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooie jambers aflevering zou dat zijn ja![]()
![]()
Laat het gaan johquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kan iemand Murph hier heen lokken dan kunnen we even praten
Golden oldiesquote:
Is het de energie waard? Doen dan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het is wel grappig
Hoe oud ben je dan?quote:
Ojee boze shiiquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou in dit geval laat ik het niet gaan.
Leef je uitquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou in dit geval laat ik het niet gaan.
quote:
Heb al in FB gepost. Je kan wel alles slikken, maar af en toe je mening geven moet kunnen toch?quote:
Tuurlijk wel, mening mag altijdquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Heb al in FB gepost. Je kan wel alles slikken, maar af en toe je mening geven moet kunnen toch?
Ouwe lul, *skipquote:
Okquote:
43quote:
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Heb al in FB gepost. Je kan wel alles slikken, maar af en toe je mening geven moet kunnen toch?
Lolquote:
In een andere sc ging het eerder over aantrekkelijke charismatische oudere mannen ...val jij daar onder ?quote:
Ik of jijquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja hoor, in welke hoek moet je liggen?
Wie weet, ben wel de eeuwige vrijgezelquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In een andere sc ging het eerder over aantrekkelijke charismatische oudere mannen ...val jij daar onder ?![]()
Je houdt liever kippen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wie weet, ben wel de eeuwige vrijgezel
Ik ben 42 blauwe ogen blond haar en ik kan goed neukenquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In een andere sc ging het eerder over aantrekkelijke charismatische oudere mannen ...val jij daar onder ?![]()
Ja ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben 42 blauwe ogen blond haar en ik kan goed neuken
Goed gesprek! Lekker kort!quote:
Logisch toch ookquote:
56 1.95 bij mij kan een vrouw helemaal in mij klimmenquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was 10 jaar geleden alquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Da's wel een mooie lengte jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
56 1.95 bij mij kan een vrouw helemaal in mij klimmen
Dan maar in een kut hangen jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zeker weten, hangt er niet voor lul
That's what she said zekerquote:
Daarom zit je hierquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lekker hoor, kom lul te kort soms, leve het vrijgezellen leven
Je bent jong oud , en je wil wat hč?quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Lekker hoor, kom lul te kort soms, leve het vrijgezellen leven
Zo is het ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je bent jong oud , en je wil wat hč?groot gelijk
In mijn "wildere" jaren had ik er ook ooit 3 in 24 uur, maar wel afzonderlijk van elkaar danquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gister niet, had er 3 op visitealtijd lachen met mij
Ook lekkerquote:
Zozo, jij luste er wel pap van? En nu?quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In mijn "wildere" jaren had ik er ook ooit 3 in 24 uur, maar wel afzonderlijk van elkaar dan
Ja iddquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Zozo, jij luste er wel pap van? En nu?
Gelijk heb je, is ook lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja iddnog steeds wel, maar niet meer zo losgeslagen als toen
Ja duhquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:39 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gelijk heb je, is ook lekkerals ze iets verzinnen wat lekkerder is blijf ik het er evengoed bij doen
Zit nu in een exclusief ietsquote:
Nicequote:Op zaterdag 23 april 2022 01:41 schreef sly-nl het volgende:
Jo Sjoef! @:sjoefZo weer toffe baloncesto in den NBA: Hawks-Heat. Paar minuutjes begint het.
Ff een liedje voor Fritsfruit en Sjoef:
YT-jesquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:41 schreef sly-nl het volgende:
Jo Sjoef! @:sjoefZo weer toffe baloncesto in den NBA: Hawks-Heat. Paar minuutjes begint het.
Ff een liedje voor Fritsfruit en Sjoef:
Blijft een van m'n favorieten.quote:
quote:
GA ik ff luisterenquote:
Bent u een Vampier ?quote:
I wishquote:
GA ik ff luisterenquote:
Best goedquote:
Ik vind het wel wat hebben, beetje mannelijke versie van de stijl van Lana del Reyquote:
Uhm....ok...quote:
Aha! Nuff saidquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2022 02:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, beetje mannelijke versie van de stijl van Lana del Rey
Te vroeg weggenomenquote:
Trustenquote:
Trusten!quote:
Awwquote:
Ja zeker laters !quote:
Oeh nice!!!!! Ben jaloers !quote:
Ja lekker nummer hč?quote:
Samequote:Op zaterdag 23 april 2022 05:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zekers, ik dacht te slapen maar wakkers
quote:
En tis weekendquote:Op zaterdag 23 april 2022 05:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Samemaar heb dat wel vaker, soms slaap ik goed, soms ben ik nachten wakker, misschien heeft te maken met mn ADD, maar whatever
Ook dat ja, dus boeienquote:
Wist je dat jij op Kate Bush Lijkt? Zat te denken en kon het eerst niet thuis brengen, en na 2x kijken zag ik het.quote:
Da's de tweede keer in mn leven dat ik dat hoor van iemandquote:Op zaterdag 23 april 2022 05:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wist je dat jij op Kate Bush Lijkt? Zat te denken en kon het eerst niet thuis brengen, en na 2x kijken zag ik het.
Ben half Schots, misschien dat het daaraan ligtquote:Op zaterdag 23 april 2022 05:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wist je dat jij op Kate Bush Lijkt? Zat te denken en kon het eerst niet thuis brengen, en na 2x kijken zag ik het.
Heb dat vaak met gezichten, denk ik op wie lijkt die nou. Ga ik zoeken. Maar ik ben wegquote:Op zaterdag 23 april 2022 05:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's de tweede keer in mn leven dat ik dat hoor van iemand![]()
niet slecht iig 😉 hahaha
Oh jeequote:Op zaterdag 23 april 2022 05:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben getraind om tegen vampieren te vechten
Kan hij ons mooi beschermen tegen die bloedzuigersquote:
Vampieren moeten hier niet komen klotenquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hij ons mooi beschermen tegen die bloedzuigers
Die komen meestal in de nacht, dus nu geen last vanquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vampieren moeten hier niet komen kloten
Vampieren zijn best leuk maar ze moeten mij niet lastig vallen daar heb ik allemaal geen tijd voorquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komen meestal in de nacht, dus nu geen last van
Ik ga straks een lezing houdenquote:
Terug lezen ook niet gedaan hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:22 schreef Domnivoor het volgende:
Zo, de nachtploeg heeft overuren gedraaid![]()
Ga ik teruglezen? Nu even niet.
En goedemorgen ☕️
Veel succes straks!quote:
Dank je welquote:
Success!quote:
Hier is het lekker zonnig ☀️quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all
Is het bij jullie ook zo triest grijzig buiten
Succes vandaag @:Domnivoor
Lekker zonnig hier!quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all
Is het bij jullie ook zo triest grijzig buiten
Succes vandaag @:Domnivoor
Hij probeert hier door te breken maar lukt nog niet zo bestquote:
Altijd lekkerquote:
MOrguh Sunsyquote:
Ik ga zo even bij voetbal kijken en vanmiddag weet ik nog nietquote:
Hoe is het met je puzzel?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga zo even bij voetbal kijken en vanmiddag weet ik nog niet
Kom gezellig bij mij op bezoek.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga zo even bij voetbal kijken en vanmiddag weet ik nog niet
Dat is een flinke wandeling danquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom gezellig bij mij op bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |