Ik heb het aangezet.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:34 schreef Nine. het volgende:
De Luizenmoeder (de film) is nu op NPO3, kijkers?
Ik ken ook nog wel speeltuintjes die een likje verf kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb vandaag de witte muren van de woonkamer gesausd. Was wel weer toe aan een fris laagje verf.
Ik geloof dat @ChildoftheStars ging kijken. Voor de rest weet ik het niet. Veel plezier in ieder geval.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:34 schreef Nine. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:45 schreef Nine. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Van_Poppel op 27-04-2022 21:25:11 ]
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ken ook nog wel speeltuintjes die een likje verf kunnen gebruiken.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan de foto helaas niet meer vinden.
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:51 schreef Felagund het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:23 schreef Nine. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Heb zelfs nog nooit een aflevering van de serie op tv gezienquote:Op woensdag 27 april 2022 20:34 schreef Nine. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |