Hey Potquote:
Prima dag gehadquote:Op woensdag 27 april 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Luizenmoeder kijkenALs ik het red met energie. EN anders YouTube.
Hebben jullie een fijne koningsdag?
Ik heb gewoon gewerkt, en stap zo in de auto om te tennissen. Het is gewoon een normale woensdag voor mij.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij mij ookquote:Op woensdag 27 april 2022 19:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt, en stap zo in de auto om te tennissen. Het is gewoon een normale woensdag voor mij.
Avond Cremetjequote:
Geen Koningsdag hier. En ook een goedenavond lieverdquote:Op woensdag 27 april 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Fijne avond Monkquote:Op woensdag 27 april 2022 19:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt, en stap zo in de auto om te tennissen. Het is gewoon een normale woensdag voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier wel geslaagdGoede vangst. Ik ben ook gek op lezen en dan inderdaad gewoon uit een boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Luizenmoeder al gekeken...vond het een vermakelijke film, al miste ik wel Anton (de directeur)quote:Op woensdag 27 april 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Avond Poppeltje, goed gewerktquote:Op woensdag 27 april 2022 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb vandaag de witte muren van de woonkamer gesausd. Was wel weer toe aan een fris laagje verf.
Avond praadjequote:
Haha, ja als je uit je comfortzone gaat kan dat best veel energie kosten. Lekker bankhangen dusquote:Op woensdag 27 april 2022 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadje; eigenlijk is dit veel intensiever dan gewoon werk. Ik lig/hang nu als een oude man op de bank.
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier wel geslaagdDat (bovenste) boek van Midas klinkt wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |