Daar heb ik nog een leuke over.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan wordt er hogerop soms wéér anders over gedacht!
"Ach het is maar.... [insert reeksnaam]"
Was voor mij een verwarrende en frustrerende periode, maar ook ik zou het zo weer over willen doen, wel met de kennis van nu natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gister had ik het over puberen dat ik daar heel laat mee was.Die tijd wil ik nog wel een keertje overdoen.
Laten we maar gezellig het weekend in gaan.quote:
Nee. Wel heel interessant.quote:
Ja zware onderwerpen, schijt.....quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we maar gezellig het weekend in gaan.![]()
F1 kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
Die klote zonnepanelen laten plaatsen morgen!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
Ik ben ook zeer lief, maar als mensen ronduit debiel worden dan moet ik ze toch eventjes her opvoeden en soms moet dat met harde handquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je doet soms zo boze man
maar stiekem ben je zo lief
Lief klein konijntjequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer lief, maar als mensen ronduit debiel worden dan moet ik ze toch eventjes her opvoeden en soms moet dat met harde hand
Hakke, rammen, tanken, VLAMMEN!quote:
Maar wel tof.quote:
Bohquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel tof.
Alstu kerel.
[ afbeelding ]
Jij mag ook, wat wil u erbij drinken?quote:
Wijntje! Doe maar droge wittequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag ook, wat wil u erbij drinken?
Met een wit wijntje erbij?quote:
Dan maar alle kleuren neerzetten.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan maar alle kleuren neerzetten.
[ afbeelding ]
Kom maar even langs een flinke vrijpartij helpt hoorde ik van mijn parkiet.quote:
Kerel.quote:
En dat helpt ook tegen hoofdpijn toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar even langs een flinke vrijpartij helpt hoorde ik van mijn parkiet.
Het helpt tegen alles, behalve tegen zwangerschappen nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat helpt ook tegen hoofdpijn toch?![]()
Ach, kleine bijwerking.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het helpt tegen alles, behalve tegen zwangerschappen niet
Duran Duran.quote:
Basis kennis.quote:
Hoeveel kleine badeendjes zwemmen er tegenwoordig over de wereld zeeën?quote:
Shiz.quote:
Veel te weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel kleine badeendjes zwemmen er tegenwoordig over de wereld zeeën?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Beasts_of_the_Southern_Wildquote:
Hup hup, ga eens flink wiebelen jij!quote:
Ik moest even op een gepaste manier stoom afblazen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hup hup, ga eens flink wiebelen jij!
Lekkere nachtrust pakken, morgenvroeg goed ontbijt nuttigen, lekker douchen en dan de stad in en de juiste dame uitzoeken om eens een flink mee te wiebelen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even op een gepaste manier stoom afblazen.
Nu het weekend in.![]()
Even denken hoe ik moet gaan wiebelen.
Pleur op met je beschuitje, dat geeft zo'n troep in bed.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkere nachtrust pakken, morgenvroeg goed ontbijt nuttigen, lekker douchen en dan de stad in en de juiste dame uitzoeken om eens een flink mee te wiebelen.
En natuurlijk beschuitjes inslaan
Ik zei ook niks over de locatie waar je ze moet nuttigen, dat zit in jouw hoofd!quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op met je beschuitje, dat geeft zo'n troep in bed.
Beschuitjesquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkere nachtrust pakken, morgenvroeg goed ontbijt nuttigen, lekker douchen en dan de stad in en de juiste dame uitzoeken om eens een flink mee te wiebelen.
En natuurlijk beschuitjes inslaan
Ohw ja maar...quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei ook niks over de locatie waar je ze moet nuttigen, dat zit in jouw hoofd!
Altijd een hekel aan gehad.quote:
Vroegah met roosvicee en warme melkquote:
quote:
Morguh heren lekkerquote:
Vast welquote:Op zaterdag 23 april 2022 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen Dotteke. Eens kijken of er koffie is.
Hoe eet jij het liefst je beschuitjes?quote:
Met m'n handenquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe eet jij het liefst je beschuitjes?
Gefrituurd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morge schoonheid.quote:
Ik eet het gewoon met mijn mondquote:
Hey Mrslquote:
Gg!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen, op deze zonnige zaterdag.![]()
Goed plan, dank je kerel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Even met de koffiepot rond. En natuurlijk thee, voor de liefhebbers.
Bedankt!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Even met de koffiepot rond. En natuurlijk thee, voor de liefhebbers.
Heb net ontbijt op, misschien laterquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, koekjes vergeten. Iemand nog een koekje erbij?
Koekjes bij de koffie en thee is ook eigenlijk voor 's middags hè.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb net ontbijt op, misschien later
Ook in de ochtend somsquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koekjes bij de koffie en thee is ook eigenlijk voor 's middags hè.
Nee hoor, kan bij elk bakkiequote:Op zaterdag 23 april 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koekjes bij de koffie en thee is ook eigenlijk voor 's middags hè.
Mailyquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor, kan bij elk bakkie![]()
Tevens GM allen
Mogguh maily. Even weer nieuwe koffie zetten, het is op hier.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Tevens GM allen
Hey Haagsquote:
Lekker hoor, wat een verwennerijquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, koekjes vergeten. Iemand nog een koekje erbij?
Hey Mailyquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Tevens GM allen
Dat zijn wel lekkere koekjesquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
Gemberkoekjes, bokkepootjes, bitterkoekjes, koggetjes, kletsmajoors. Dat was het wel![]()
Staat genoteerd!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
Gemberkoekjes, bokkepootjes, bitterkoekjes, koggetjes, kletsmajoors. Dat was het wel![]()
Trending op twitter?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat is #VierGeenKoningsdag nou weer voor achterlijk wappieverzinsel
Ik snap het wel, de koning gaat naar een mooi Bourgondische stad, veel Hollanders kunnen dat niet goed handelen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat is #VierGeenKoningsdag nou weer voor achterlijk wappieverzinsel
Van een bordjequote:Op zaterdag 23 april 2022 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat burgerlijk.quote:
Zelfs ik weet dat dat niet werkt.quote:
Je hebt ervaring?quote:
Ja ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sowieso ook de beschuitkruimels
Niet echt handig hèquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat dat niet werkt.
Ik heb er geen actieve herinnering aan, ik heb al jaren geen beschuitjes gegetenquote:
Het is ook wel de reden dat ik ze niet eet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen actieve herinnering aan, ik heb al jaren geen beschuitjes gegeten
De ware nog niet langsgekomen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen actieve herinnering aan, ik heb al jaren geen beschuitjes gegeten
Met zo'n grote snavel heb je extra veul kruimels natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel de reden dat ik ze niet eet.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n grote snavel heb je extra veul kruimels natuurlijk.
Ik ben al ruim 30 jaar getrouwd.....met dezelfde man, ook nog eensquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 30 jaar getrouwd.....met dezelfde man, ook nog eens
Dat hoor je steeds minderquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 30 jaar getrouwd.....met dezelfde man, ook nog eens
Middag aloa.quote:
Jawel, maar ik kan beter geen gluten eten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Nog nooit zei hij "met jou wil ik wel een beschuitje eten"?
Dat was ik alweer bijna vergeten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan beter geen gluten eten.
Dan is de sfeer meteen weg hoor
Glutenvrije beschuit een optie?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan beter geen gluten eten.
Dan is de sfeer meteen weg hoor
Veel mensen vinden het bijzonder jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoor je steeds minder![]()
Ik ruim 20 jaar.
Moest jij dat onthouden dan?!quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was ik alweer bijna vergeten.
Om me heen zijn er veel die dat niet gehaald hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het bijzonder ja
Maar jij bent ook al aardig op weg.
Ik vind niet alle glutenvrije producten lekker, en het is niet zo dat ik beschuitjes mis, dus dan ga ik geen 3 euro betalen voor een rol beschuitquote:
quote:
De glutenvrije?quote:
Dan moet je er wel erg veel zin in hebben.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je er wel erg veel zin in hebben.
Avond schoonheid.quote:
Leuke dag gehad?quote:
Bohquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker Belgische friet met een dikke klodder mayo en een dikke frikadel voor maar 4 euro gaat er hier zo naar binnen
Lekker smikkelenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker Belgische friet met een dikke klodder mayo en een dikke frikadel voor maar 4 euro gaat er hier zo naar binnen
Meestal rond deze tijd.quote:
Dan heb je de volgende dag wat om terug te lezen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als ik op bed lig dan wordt het vaak druk
Dat wel weer idd, soms doe ik dat welquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je de volgende dag wat om terug te lezen.
Dat doe ik ook alleen als er een aanleiding is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wel weer idd, soms doe ik dat wel
Soms mis net weer een leuk gesprek of een discussiequote:Op zaterdag 23 april 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook alleen als er een aanleiding is.
Ik alleen als er weer wat is voorgevallen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms mis net weer een leuk gesprek of een discussie
Avond.quote:
Kan ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik alleen als er weer wat is voorgevallen.
[..]
Avond.
SBEquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik alleen als er weer wat is voorgevallen.
[..]
Avond.
Alleen maar om te controleren of ze lief voor jou zijn geweest.quote:
Als ze dan niet zijn krijgen ze met de slipperquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen maar om te controleren of ze lief voor jou zijn geweest.
Ze dufen ook niet, niemand wil de woede van SBE over zich heen krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ze dan niet zijn krijgen ze met de slipper
Haha. nu niet gaan overdrijven héquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze dufen ook niet, niemand wil de woede van SBE over zich heen krijgen.
Iedereen is toch lief tegen je?quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha. nu niet gaan overdrijven hé![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen is toch lief tegen je?
Dan overdrijf ik toch niet.quote:
Daar heb ik nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
Dat komt omdat MrsL ook gewoon lief is
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat van gemerkt.
Snel voordat je bier lauw wordt.quote:
Sneupke.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar issie weer
de man
the one
the only
FF![]()
![]()
![]()
Maatje.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel voordat je bier lauw wordt.
Ik bedoelde meer de woede van SBE over zich heen krijgenquote:
Jullie ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
Dat komt omdat MrsL ook gewoon lief is
Nja zeg flapdrolquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit wat van gemerkt.
MrsL.quote:
Jij zou mijn koosnaampje niet vertellen, dat had je beloofd.quote:
Nu weet iedereen het.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zou mijn koosnaampje niet vertellen, dat had je beloofd.
Nee hoor, alleen degene die teruglezen.quote:
ik heb niet teruggelezenquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen degene die teruglezen.
Maar jij kan heel goed geheimpjes bewaren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet teruggelezen
en ik weet het
Als ik dat wil wel jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij kan heel goed geheimpjes bewaren.
Verzin ik wel een nieuwe schatjepatatjequote:Op zaterdag 23 april 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zou mijn koosnaampje niet vertellen, dat had je beloofd.
Jij bent veel te lief om dat niet te willen.quote:
zo lief ben ik niet SBEquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief om dat niet te willen.
Zou voorzichtig zijn hoor......quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief om dat niet te willen.
Dan ben ik de juiste mens badeend. Tegen mij ben je altijd lief.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo lief ben ik niet SBE
voor de juiste mensen wel
maar echt niet voor iedereen
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ben ik de juiste mens badeend. Tegen mij ben je altijd lief.
BOOSTER, ik miste je al.quote:
Al een laptop gescoord?quote:
Heer BOOSTER.quote:
SBE, vriendquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
BOOSTER, ik miste je al.![]()
Alles weer goed in het thuisfront?
Met lichtjes.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt toch wel een MSI aangeraden?
Als het goed is wel, wordt geregeldquote:
Met mij lijkt alles redelijk goed te gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
SBE, vriend![]()
Jazeker, 2 weken meivakantie dus eindelijk eens even rust in de tent! Hoest met u?
Fijn! Dat was overigens geen subtiele grap over de vogelgriep/kippenhoest. Ik zeg altijd 'hoest' haha.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met mij lijkt alles redelijk goed te gaan.
Je hebt mij weer laten lachen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Fijn! Dat was overigens geen subtiele grap over de vogelgriep/kippenhoest. Ik zeg altijd 'hoest' haha.
Tsja.Laten we het daar maar niet over hebben.quote:
Dat moet je toch eens opnemen. Ik MOET een keer weten hoe een lachende badeend klinkt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt mij weer laten lachen.
Principessa.quote:
Maanlampje.quote:
Kwakahahaaa.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat moet je toch eens opnemen. Ik MOET een keer weten hoe een lachende badeend klinkt.
Ohjee, ok. Hoop dat alles goed is met je in ieder geval.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja.Laten we het daar maar niet over hebben.
Sneller dan verwacht dit keer.quote:
Moonlampje = liefste lampje.quote:
eehh nu heb ik beeldquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een heel ander soort handeling in bad, maar ik kan me vergissen.
ik ben me van geen kwaad bewustquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er nog een paar van me tegoed....
Aaawhquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moonlampje = liefste lampje.
De vraag is meer 'hoe doet ie dat?'quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben me van geen kwaad bewust
maar een kwakkende badeend is toch wel een heel slecht beeld
dat gaatje aan de onderkantquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
De vraag is meer 'hoe doet ie dat?'
Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
De vraag is meer 'hoe doet ie dat?'
eh jawelquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.
Helaas zorgt Greys er altijd wel voor dat je er toch achterkomt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.
kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Helaas zorgt Greys er altijd wel voor dat je er toch achterkomt.
Dat zeggen alle vrouwen.quote:
ben gewoon van nature nieuwsgierigquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zeker wel, maar je vindt het veel te leuk
Wil je het live meemaken? Ik stuur je wel een dm met mijn adres.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben gewoon van nature nieuwsgierig
ik ben dan weer geen voyeurquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je het live meemaken? Ik stuur je wel een dm met mijn adres.
Meer een doener.quote:
Ik denk dat we het maar over iets anders moeten gaan hebben.quote:
Treintjes?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar over iets anders moeten gaan hebben.
Shit ja.quote:
Dat zijn niet altijd de verkeerde.quote:
FF weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn niet altijd de verkeerde.
Ik ook, denk ik.quote:
Is het geen marter? Want dan ben je fucked.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
man3 loopt er hier net een dikke rat onder de auto door
(was even buiten)
Misschien was het wel een fokmodje.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het geen marter? Want dan ben je fucked.
die lopen hier ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het geen marter? Want dan ben je fucked.
ik ga in vervolg zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien was het wel een fokmodje.
Lijkt me een prima TT.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga in vervolg zeggen
damnnnn wat een dikke marter is dat![]()
![]()
Ik zou het wel willen doen maar ik laat graag taken door anderen uitvoeren.quote:
ik ben er nog evenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen doen maar ik laat graag taken door anderen uitvoeren.
Stoute B00STER.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er nog even
@:B00ster is hem ook al weer gesmeerd
Nee hoor, ik ben ondertussen bezigquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben er nog even
@:B00ster is hem ook al weer gesmeerd
likken is likenquote:
oeh weet nog een goede TTquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Volplempen heb ik gisteren iets te vaak gelezen.
Ik doe liever aan volpompen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
Volplempen heb ik gisteren iets te vaak gelezen.
je fietsband?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe liever aan volpompen.
You go girl.quote:
goed verhaalquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
likken is liken
sorry was niet heel duidelijk![]()
Wat anders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |