Daar heb ik nog een leuke over.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan wordt er hogerop soms wéér anders over gedacht!
"Ach het is maar.... [insert reeksnaam]"
Was voor mij een verwarrende en frustrerende periode, maar ook ik zou het zo weer over willen doen, wel met de kennis van nu natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gister had ik het over puberen dat ik daar heel laat mee was.Die tijd wil ik nog wel een keertje overdoen.
Laten we maar gezellig het weekend in gaan.quote:
Nee. Wel heel interessant.quote:
Ja zware onderwerpen, schijt.....quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we maar gezellig het weekend in gaan.![]()
F1 kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
Die klote zonnepanelen laten plaatsen morgen!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
Ik ben ook zeer lief, maar als mensen ronduit debiel worden dan moet ik ze toch eventjes her opvoeden en soms moet dat met harde handquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je doet soms zo boze man
maar stiekem ben je zo lief
Lief klein konijntjequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer lief, maar als mensen ronduit debiel worden dan moet ik ze toch eventjes her opvoeden en soms moet dat met harde hand
Hakke, rammen, tanken, VLAMMEN!quote:
Maar wel tof.quote:
Bohquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel tof.
Alstu kerel.
[ afbeelding ]
Jij mag ook, wat wil u erbij drinken?quote:
Wijntje! Doe maar droge wittequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag ook, wat wil u erbij drinken?
Met een wit wijntje erbij?quote:
Dan maar alle kleuren neerzetten.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan maar alle kleuren neerzetten.
[ afbeelding ]
Kom maar even langs een flinke vrijpartij helpt hoorde ik van mijn parkiet.quote:
Kerel.quote:
En dat helpt ook tegen hoofdpijn toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar even langs een flinke vrijpartij helpt hoorde ik van mijn parkiet.
Het helpt tegen alles, behalve tegen zwangerschappen nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat helpt ook tegen hoofdpijn toch?![]()
Ach, kleine bijwerking.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het helpt tegen alles, behalve tegen zwangerschappen niet
Duran Duran.quote:
Basis kennis.quote:
Hoeveel kleine badeendjes zwemmen er tegenwoordig over de wereld zeeën?quote:
Shiz.quote:
Veel te weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel kleine badeendjes zwemmen er tegenwoordig over de wereld zeeën?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Beasts_of_the_Southern_Wildquote:
Hup hup, ga eens flink wiebelen jij!quote:
Ik moest even op een gepaste manier stoom afblazen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hup hup, ga eens flink wiebelen jij!
Lekkere nachtrust pakken, morgenvroeg goed ontbijt nuttigen, lekker douchen en dan de stad in en de juiste dame uitzoeken om eens een flink mee te wiebelen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even op een gepaste manier stoom afblazen.
Nu het weekend in.![]()
Even denken hoe ik moet gaan wiebelen.
Pleur op met je beschuitje, dat geeft zo'n troep in bed.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkere nachtrust pakken, morgenvroeg goed ontbijt nuttigen, lekker douchen en dan de stad in en de juiste dame uitzoeken om eens een flink mee te wiebelen.
En natuurlijk beschuitjes inslaan
Ik zei ook niks over de locatie waar je ze moet nuttigen, dat zit in jouw hoofd!quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pleur op met je beschuitje, dat geeft zo'n troep in bed.
Beschuitjesquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkere nachtrust pakken, morgenvroeg goed ontbijt nuttigen, lekker douchen en dan de stad in en de juiste dame uitzoeken om eens een flink mee te wiebelen.
En natuurlijk beschuitjes inslaan
Ohw ja maar...quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zei ook niks over de locatie waar je ze moet nuttigen, dat zit in jouw hoofd!
Altijd een hekel aan gehad.quote:
Vroegah met roosvicee en warme melkquote:
quote:
Morguh heren lekkerquote:
Vast welquote:Op zaterdag 23 april 2022 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen Dotteke. Eens kijken of er koffie is.
Hoe eet jij het liefst je beschuitjes?quote:
Met m'n handenquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe eet jij het liefst je beschuitjes?
Gefrituurd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morge schoonheid.quote:
Ik eet het gewoon met mijn mondquote:
Hey Mrslquote:
Gg!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen, op deze zonnige zaterdag.![]()
Goed plan, dank je kerel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Even met de koffiepot rond. En natuurlijk thee, voor de liefhebbers.
Bedankt!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Even met de koffiepot rond. En natuurlijk thee, voor de liefhebbers.
Heb net ontbijt op, misschien laterquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, koekjes vergeten. Iemand nog een koekje erbij?
Koekjes bij de koffie en thee is ook eigenlijk voor 's middags hè.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb net ontbijt op, misschien later
Ook in de ochtend somsquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koekjes bij de koffie en thee is ook eigenlijk voor 's middags hè.
Nee hoor, kan bij elk bakkiequote:Op zaterdag 23 april 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koekjes bij de koffie en thee is ook eigenlijk voor 's middags hè.
Mailyquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor, kan bij elk bakkie![]()
Tevens GM allen
Mogguh maily. Even weer nieuwe koffie zetten, het is op hier.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Tevens GM allen
Hey Haagsquote:
Lekker hoor, wat een verwennerijquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, koekjes vergeten. Iemand nog een koekje erbij?
Hey Mailyquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:25 schreef maily het volgende:
[..]
Tevens GM allen
Dat zijn wel lekkere koekjesquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
Gemberkoekjes, bokkepootjes, bitterkoekjes, koggetjes, kletsmajoors. Dat was het wel![]()
Staat genoteerd!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:47 schreef maily het volgende:
[..]
Gemberkoekjes, bokkepootjes, bitterkoekjes, koggetjes, kletsmajoors. Dat was het wel![]()
Trending op twitter?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat is #VierGeenKoningsdag nou weer voor achterlijk wappieverzinsel
Ik snap het wel, de koning gaat naar een mooi Bourgondische stad, veel Hollanders kunnen dat niet goed handelen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Wat is #VierGeenKoningsdag nou weer voor achterlijk wappieverzinsel
Van een bordjequote:Op zaterdag 23 april 2022 08:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat burgerlijk.quote:
Zelfs ik weet dat dat niet werkt.quote:
Je hebt ervaring?quote:
Ja ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sowieso ook de beschuitkruimels
Niet echt handig hèquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat dat niet werkt.
Ik heb er geen actieve herinnering aan, ik heb al jaren geen beschuitjes gegetenquote:
Het is ook wel de reden dat ik ze niet eet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen actieve herinnering aan, ik heb al jaren geen beschuitjes gegeten
De ware nog niet langsgekomen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er geen actieve herinnering aan, ik heb al jaren geen beschuitjes gegeten
Met zo'n grote snavel heb je extra veul kruimels natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook wel de reden dat ik ze niet eet.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n grote snavel heb je extra veul kruimels natuurlijk.
Ik ben al ruim 30 jaar getrouwd.....met dezelfde man, ook nog eensquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 30 jaar getrouwd.....met dezelfde man, ook nog eens
Dat hoor je steeds minderquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 30 jaar getrouwd.....met dezelfde man, ook nog eens
Middag aloa.quote:
Jawel, maar ik kan beter geen gluten eten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Nog nooit zei hij "met jou wil ik wel een beschuitje eten"?
Dat was ik alweer bijna vergeten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan beter geen gluten eten.
Dan is de sfeer meteen weg hoor
Glutenvrije beschuit een optie?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan beter geen gluten eten.
Dan is de sfeer meteen weg hoor
Veel mensen vinden het bijzonder jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoor je steeds minder![]()
Ik ruim 20 jaar.
Moest jij dat onthouden dan?!quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was ik alweer bijna vergeten.
Om me heen zijn er veel die dat niet gehaald hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mensen vinden het bijzonder ja
Maar jij bent ook al aardig op weg.
Ik vind niet alle glutenvrije producten lekker, en het is niet zo dat ik beschuitjes mis, dus dan ga ik geen 3 euro betalen voor een rol beschuitquote:
quote:
De glutenvrije?quote:
Dan moet je er wel erg veel zin in hebben.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je er wel erg veel zin in hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |