Daar heb ik nog een leuke over.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan wordt er hogerop soms wéér anders over gedacht!
"Ach het is maar.... [insert reeksnaam]"
Was voor mij een verwarrende en frustrerende periode, maar ook ik zou het zo weer over willen doen, wel met de kennis van nu natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gister had ik het over puberen dat ik daar heel laat mee was.Die tijd wil ik nog wel een keertje overdoen.
Laten we maar gezellig het weekend in gaan.quote:
Nee. Wel heel interessant.quote:
Ja zware onderwerpen, schijt.....quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we maar gezellig het weekend in gaan.![]()
F1 kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
Die klote zonnepanelen laten plaatsen morgen!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
Ik ben ook zeer lief, maar als mensen ronduit debiel worden dan moet ik ze toch eventjes her opvoeden en soms moet dat met harde handquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je doet soms zo boze man
maar stiekem ben je zo lief
Lief klein konijntjequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer lief, maar als mensen ronduit debiel worden dan moet ik ze toch eventjes her opvoeden en soms moet dat met harde hand
Hakke, rammen, tanken, VLAMMEN!quote:
Maar wel tof.quote:
Bohquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel tof.
Alstu kerel.
[ afbeelding ]
Jij mag ook, wat wil u erbij drinken?quote:
Wijntje! Doe maar droge wittequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag ook, wat wil u erbij drinken?
Met een wit wijntje erbij?quote:
Dan maar alle kleuren neerzetten.quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan maar alle kleuren neerzetten.
[ afbeelding ]
Kom maar even langs een flinke vrijpartij helpt hoorde ik van mijn parkiet.quote:
Kerel.quote:
En dat helpt ook tegen hoofdpijn toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar even langs een flinke vrijpartij helpt hoorde ik van mijn parkiet.
Het helpt tegen alles, behalve tegen zwangerschappen nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat helpt ook tegen hoofdpijn toch?![]()
Ach, kleine bijwerking.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het helpt tegen alles, behalve tegen zwangerschappen niet
Duran Duran.quote:
Basis kennis.quote:
Hoeveel kleine badeendjes zwemmen er tegenwoordig over de wereld zeeën?quote:
Shiz.quote:
Veel te weinig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel kleine badeendjes zwemmen er tegenwoordig over de wereld zeeën?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Beasts_of_the_Southern_Wildquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |