Lag je te pitten?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme wat ben ik blij dat ik even de tijd checkte
Nee, op zaterdag naar kwalificatie kijken zit niet in mijn systeem.quote:
Godzijdank* bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme wat ben ik blij dat ik even de tijd checkte
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, op zaterdag naar kwalificatie kijken zit niet in mijn systeem.
Freitagquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet wakkerquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zit wel in je systeem.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, het vuur is uit en de schijf kan niet meer ontploffenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:07 schreef Rianne84 het volgende:
Wtf rij ff lekker door met je ontploffende auto
Nee maar nu moeten die Italianen wel heel veel vegen en dat doen ze doorgaans heel vlug...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, het vuur is uit en de schijf kan niet meer ontploffen
Als je in de fik staat altijd blijven rijdenquote:
Sky noemt het een blessing dat ie terug in de pits is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:07 schreef Rianne84 het volgende:
Wtf rij ff lekker door met je ontploffende auto
Kijk sowieso nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:06 schreef Zipportal het volgende:
Dagjesvolk @:Wereldgozer kijkt alleen de kwali's.
MELDEN NU METEEN.
Italië hčquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die zooi zal toch wel opgeruimd kunnen zijn
Zo heet is ze helemaal nietquote:
Maakt voor de tijd in de kwalificatie niet uit want de klok staat stil.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee maar nu moeten die Italianen wel heel veel vegen en dat doen ze doorgaans heel vlug...
Tis geen hork hoor, maar ze kijkt zo "leeg"quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Kom op zeg F1TV, daar betaal ik niet voor.
Viaplay doet het primaquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Kom op zeg F1TV, daar betaal ik niet voor.
Die van mij hield er net dus mee op.quote:
Viaplay heeft (hier) nog niet anders gedaan dan prima werkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag ook een godswonder heten voor de verandering.
Er is zelfs een stream zonder commentaar (voor de zeikers)quote:
ik heb gp radio aanquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is zelfs een stream zonder commentaar (voor de zeikers)
En van crystal meth nog meer zie hairydaddy4fun.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op een peerd rijden val je 22 kg af.
Helemaal niet, doet het altijd goedquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag ook een godswonder heten voor de verandering.
Kost tijd om de banden op temperatuur te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:24 schreef TagForce het volgende:
Max 2 vliegende ronden achter elkaar... huh?
Falen.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon goed uitgerekend door ham
wat een geweldenaar dat je zo kan rekenen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Larbalestierweetalles.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat is je probleemquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Fok! Forum feliciteert L. Hamilton-Larbalestier met zijn kwalificatie voor Q2
Hij is gewoon blij voor Hamilcunt Lgbtqiaa+quote:
Huhwat?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Naja, F1TV heeft nu die andere Coronel aan het woord
Ja stuiter vloeistof natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgens mij is het probleem gewoon de verkeerde benzine die fia in de autoos van mercedes stopt
50% frituurvet?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgens mij is het probleem gewoon de verkeerde benzine die fia in de autoos van mercedes stopt
Ik snap hem nietquote:
die gasten spammen allebei of alleen Tom?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Tim Coronel volgt mij op Twitter, geen idee waarom, ik tweet hooguit 5 keer per jaar.
FTFY!quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Volgens mij is het probleem gewoon de verkeerde benzine die fiaPetronas in de autoos van mercedes stopt
Tim ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gasten spammen allebei of alleen Tom?
Oh. Rosberg moet af en toe wat komen zeiveren op F1TV. Die vent is bijna net zo vervelend en oninteressant als Coronel imo.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Maar ik heb GP Radio aan, dus krijg het ook niet mee.
te koop bij de Lidl toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
HelaDat heeft Sjakie toch maar goed geregeld.
De auto en Charles?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:43 schreef Johannes788 het volgende:
Wel het voordeel voor Max, heeft maar 2 concurrenten dit jaar
3, zijn eigen auto ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:43 schreef Johannes788 het volgende:
Wel het voordeel voor Max, heeft maar 2 concurrenten dit jaar
Is al tijden uit zijn comfort zone om Leclerc bij te houden.quote:
Dagjesvolked.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat de uitslag van deze kwali voor beide races was
Uitslag sprint is toch de grid voor zondag?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Jij bent afquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Mwa, het seizoen is nog jong en Mercedes is een top team. Die krijgen die auto nog wel aan de praat. Dan is elk puntje nu essentieel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Die deden toch al niet mee voor het kampioenschap.
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Uitslag sprint is toch de grid voor zondag?
Ik heb een eeuwige teringhekel aan dit format dus het interessert me ook vrij weinig.quote:
Gewoon betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een eeuwige teringhekel aan dit format dus het interessert me ook vrij weinig.
Je moeder heeft zo'n grote fles glijmiddel staan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb je zeker wel vaker last van
Heeft wel wat, vind ik.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een eeuwige teringhekel aan dit format dus het interessert me ook vrij weinig.
Ik geloof best dat er nog veel snelheid te unlocken is in dat ding, maar als dat heel veel was dan hadden we daar al wel meer van gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, het seizoen is nog jong en Mercedes is een top team. Die krijgen die auto nog wel aan de praat. Dan is elk puntje nu essentieel.
Toevallig acht jaar de snelste auto gehad betekent niet dat ze in juni ineens weer domineren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa, het seizoen is nog jong en Mercedes is een top team. Die krijgen die auto nog wel aan de praat. Dan is elk puntje nu essentieel.
Denk dat het meevalt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat de bak ok is. Al was het een redelijk klapje
Ik zag het idd.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs zonder regen zou top-10 moeilijk worden.
NOBER NOBER NOBER.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Toevallig acht jaar de snelste auto gehad betekent niet dat ze in juni ineens weer domineren.
Dat gaat Ferrari grondig onderzoeken net zoals in Monaco.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat de bak ok is. Al was het een redelijk klapje
Zeker niet, maar het is ook echt niet onmogelijk. Zeker als er al 2 of 3 om het kampioenschap knokken en punten van elkaar afpakken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Toevallig acht jaar de snelste auto gehad betekent niet dat ze in juni ineens weer domineren.
Ze hebben al over een B-spec auto gesproken. Als het probleem gevonden en daarmee opgelost is zouden ze daar best wel eens races mee kunnen gaan winnen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er nog veel snelheid te unlocken is in dat ding, maar als dat heel veel was dan hadden we daar al wel meer van gezien.
Seconde structureel is gewoon teveel, ook geen idee waar het idee vandaan komt dat Mercedes dat opeens magisch zou kunnen fixen, enkel op basis van het hebben van de beste auto met de oude regels?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeker niet, maar het is ook echt niet onmogelijk. Zeker als er al 2 of 3 om het kampioenschap knokken en punten van elkaar afpakken.
Comomeer is ook genieten met een mistralquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
Geen reclame voor vakantieland Italie dit weer...dat deed Zandvoort beter
Vaker naar Bahrein, Abu Dhabi, Saoedi-Arabië en meer van die hele mensenrechtenvriendelijke landen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
Geen reclame voor vakantieland Italie dit weer...dat deed Zandvoort beter
En het is Djķquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag de volgende varianten gehoord![]()
Djuhooh
Djuhauw
Zhjuhauw
Zau
Zoe
Als het hobbelen zorgt voor onbetrouwbaar remmen en een kut-afstelling om er nog een beetje omheen te kunnen rijden heb je die seconde zo te pakken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Seconde structureel is gewoon teveel, ook geen idee waar het idee vandaan komt dat Mercedes dat opeens magisch zou kunnen fixen, enkel op basis van het hebben van de beste auto met de oude regels?
De Chineesquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Djuhooh
Djuhauw
Zhjuhauw
Zau
Zoe
Waarom zou dat gebeuren?quote:
Jawel, maar als dat een eindje in het seizoen is moeten ze meteen heel veel races achter elkaar gaan winnen om de puntjes nu nog belangrijk te laten zijn voor het WK. Het is een heel goed team maar ze hebben het gewoon fout gehad met de nieuwe auto en dan kunnen ze dat waarschijnlijk beter herstellen dan enig ander team zou kunnen, maar ze hebben geen recht op de snelste auto of zo, dat volgt niet automatisch uit het beste team.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze hebben al over een B-spec auto gesproken. Als het probleem gevonden en daarmee opgelost is zouden ze daar best wel eens races mee kunnen gaan winnen.
https://nl.trustpilot.com/review/viaplay.nlquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:53 schreef DKUp het volgende:
Dit moet gaan gebeuren op een natte baan.
In de zeik liggen
Kletsnatte baan
VIAPLAY
Niks mis meequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sainz de nieuwe Barrichello/Massa bij Ferrari.
ZaZoequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
[..]
Djuhooh
Djuhauw
Zhjuhauw
Zau
Zoe
Mee eens en ik zeg ook helemaal niet dat het een zekerheidje is of zo.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, maar als dat een eindje in het seizoen is moeten ze meteen heel veel races achter elkaar gaan winnen om de puntjes nu nog belangrijk te laten zijn voor het WK. Het is een heel goed team maar ze hebben het gewoon fout gehad met de nieuwe auto en dan kunnen ze dat waarschijnlijk beter herstellen dan enig ander team zou kunnen, maar ze hebben geen recht op de snelste auto of zo, dat volgt niet automatisch uit het beste team.
Als je hun opgespoten aangelegde stranden ziet ga je bijna twijfelen aan je keuze voor Curacao of Thailand...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vaker naar Bahrein, Abu Dhabi, Saoedi-Arabië en meer van die hele mensenrechtenvriendelijke landen.
Omdat Sainz' auto stuk is en de snelste 10 werkende auto's doorgaan naar Q3? Ik ken de regels op dit punt niet.quote:
Nee, de tijden die zijn gezet gelden. Dat betekent dat Sainz als 10e start.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat Sainz' auto stuk is en de snelste 10 werkende auto's doorgaan naar Q3? Ik ken de regels op dit punt niet.
Djķ is niet echt heel moeilijk uit te spreken anders...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Snap niet waarom we niet gewoon Zou kunnen zeggen. Iedereen loopt de hele tijd spastisch te doen met de meest vreemde uitspraken.
Nee de snelste 10 gekwalificeerde autos. Sainz heb een tijd staan die geldig is. Met die regen nu gaat ie zeker naar Q3 en dan finisht hij 10equote:Op vrijdag 22 april 2022 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat Sainz' auto stuk is en de snelste 10 werkende auto's doorgaan naar Q3? Ik ken de regels op dit punt niet.
Russel staat 11e dus zou er buiten vallen, Sainz heeft zijn tijd gezet en die blijft gewoon staan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We moeten Djuhooh zeggen, maar ze snappen er niks van en maken er maar Show en Zjuhauw vanquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Snap niet waarom we niet gewoon Zou kunnen zeggen. Iedereen loopt de hele tijd spastisch te doen met de meest vreemde uitspraken.
Nee, Djķ.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
We moeten Djuhooh zeggen, maar ze snappen er niks van en maken er maar Show en Zjuhauw van
quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:57 schreef Nober het volgende:
Kwalificatie dadelijk achter de safety car?
Is ook wel logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee de snelste 10 gekwalificeerde autos. Sainz heb een tijd staan die geldig is. Met die regen nu gaat ie zeker naar Q3 en dan finisht hij 10e
Misschien moet iemand het even gaan vragen aan de Chinees in de lokale friettent.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nummer 32 - Gordonquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
We moeten Djuhooh zeggen, maar ze snappen er niks van en maken er maar Show en Zjuhauw van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |