Ja maar daar moet je zelf voor dokken want eigen terrein.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op je oprit is wel heel erg. En dan boos zijn als ze weggesleept worden zeker
Ja tenzij je de politie inschakelt ervoor en die het laat doen. Anders moet je dat inderdaad zelf betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je zelf voor dokken want eigen terrein.
vind ik ookquote:
Dan maar op de fiets gaanquote:
Nee hier komt de politie ook niet als er weer een blinde heeft geparkeerd op het terrein.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja tenzij je de politie inschakelt ervoor en die het laat doen. Anders moet je dat inderdaad zelf betalen.
Oh dacht dat ze daarvoor nog wel kwamen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hier komt de politie ook niet als er weer een blinde heeft geparkeerd op het terrein.
Moet er niet aan denken.quote:
totaal niet random of zoquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt zo'n haat-liefde verhouding met dameszadels, zit zoveel verschil op wie erop fietst.
Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt zo'n haat-liefde verhouding met dameszadels, zit zoveel verschil op wie erop fietst.
Kan je wel keihard zuipenquote:
Daar zat ik inderdaad aan te denken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?
Hoi foshquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
Zo'n gleuf in het zadel is wel onhandig. Dan zakken je ballen er doorheen en als je wil afstappen blijf je hangen
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
Zo'n gleuf in het zadel is wel onhandig. Dan zakken je ballen er doorheen en als je wil afstappen blijf je hangen
Ik wil geen nieuwe cavia's meerquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.
en wat kreeg ballie bij haar miljoenste "quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.
Ja dat zeg je nu maar als je in die ijsbergsla vragende lieve kraaloogjes kijkt gaan de hormonen toch opspelen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe cavia's meer
Zonnebankkuurtje van zes uur non-stop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en wat kreeg ballie bij haar miljoenste ""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |