Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt zo'n haat-liefde verhouding met dameszadels, zit zoveel verschil op wie erop fietst.
Kan je wel keihard zuipenquote:
Daar zat ik inderdaad aan te denken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?
Hoi foshquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
Zo'n gleuf in het zadel is wel onhandig. Dan zakken je ballen er doorheen en als je wil afstappen blijf je hangen
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
Zo'n gleuf in het zadel is wel onhandig. Dan zakken je ballen er doorheen en als je wil afstappen blijf je hangen
Ik wil geen nieuwe cavia's meerquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.
en wat kreeg ballie bij haar miljoenste "quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.
Ja dat zeg je nu maar als je in die ijsbergsla vragende lieve kraaloogjes kijkt gaan de hormonen toch opspelen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe cavia's meer
Zonnebankkuurtje van zes uur non-stop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en wat kreeg ballie bij haar miljoenste ""
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu maar als je in die ijsbergsla vragende lieve kraaloogjes kijkt gaan de hormonen toch opspelen.
Vier cavia's en een Brabantse leukerd?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee, ik heb hier thuis al 10 kraaloogjes
Hmm, heftig allemaal. Zit ze dan morgen in een rolstoel?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, dat is tot nu toe onder controle (maandelijkse check van haar keel) maar die heeft ook aangeboren mechanische problemen dus die heeft nu al een nieuwe heup en een nieuwe knie op jonge leeftijd, alleen is die knie gaan verkleven en kon ze die amper buigen dus doorgebroken, heeft ze wel een enorm risico mee genomen ivm de crematie van haar vader morgen en nu mag ze binnen anderhalve dag van de fentanyl af zien te komen, en dat is een aardig gevecht, ook tegen de tijd, eigenwijs mormel is het.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie serieus op tegen morgen, lange lange dag en ik hoop dat ik me een beetje sterk kan houden van kistje dicht om 10:30 tot aan diner met klassieke live muziek om 20:00, wat mij en mijn vader betreft had het ook rechtop in de sloot mogen zijn maar ik heb de vrouwelijke emotie en de drang tot decorum onderschat.
ik ga meestal niet naakt op dat zadel zittenquote:
Meestal?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga meestal niet naakt op dat zadel zitten
Ja dat moet haast wel maar dat is zo'n Boudica maal duizend dus die regelt wel wat.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, heftig allemaal. Zit ze dan morgen in een rolstoel?
Nee maar ik wil wel een beetje verstaanbaar zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hoeft je niet groot te houden, toch?
Ik heb mijn vader vandaag ook in noodtempo door dat ziekenhuis gesjeesdquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel maar dat is zo'n Boudica maal duizend dus die regelt wel wat.
Gaat je lukken. Jij vindt die kracht welquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar ik wil wel een beetje verstaanbaar zijn
Laatste keer dat ik met mijn moeder in het ziekenhuis was had ik haar in een rolstoel gezet en op een gegeven moment riep ze uit "als je godverdomme nou niet normaal doet met die stoel kots ik je compleet onder halve gek dat je er bent"quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader vandaag ook in noodtempo door dat ziekenhuis gesjeesd
Knopje om, dat gaat wel lukken, zat te twijfelen om het moment te gebruiken om te huilen en te rouwen maar pak het moment wel om sterk te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat je lukken. Jij vindt die kracht wel![]()
Ik heb tijdens mijn moeders uitvaart eigenlijk niet zo heel veel last gehad van dat soort dingen. Eigenlijk meer in de aanloop naar haar sterven
Mijn vader zat ook te piepenquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik met mijn moeder in het ziekenhuis was had ik haar in een rolstoel gezet en op een gegeven moment riep ze uit "als je godverdomme nou niet normaal doet met die stoel kots ik je compleet onder halve gek dat je er bent"
Dikzakquote:
Ik ook niet. Maar dan vallen ze met broek en al er doorquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga meestal niet naakt op dat zadel zitten
Mja, ik kan niet huilen tussen al die nieuwsgierige buurvrouwen en ander volk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knopje om, dat gaat wel lukken, zat te twijfelen om het moment te gebruiken om te huilen en te rouwen maar pak het moment wel om sterk te zijn.
Doet me denken aan een maat van me, die moest onverwachts zijn oma ophalen uit het ziekenhuis die daar vrij lang gelegen had, hij haast haast haast druk druk, dat oude omaatje al piepen en toen moest hij een noodstop maken en toen klapte ze met haar gezicht tegen het dashboard aanquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader zat ook te piepenEn in de auto ook maar dat was meer omdat ik de ruitenwissers aan wilde zetten en toen de automatische versnelling in neutraal zette
Deze tip heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet huilen tussen al die nieuwsgierige buurvrouwen en ander volk.Dat houd ik dan liever voor mezelf.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een maat van me, die moest onverwachts zijn oma ophalen uit het ziekenhuis die daar vrij lang gelegen had, hij haast haast haast druk druk, dat oude omaatje al piepen en toen moest hij een noodstop maken en toen klapte ze met haar gezicht tegen het dashboard aan![]()
Hij vol schaamte weer terug naar dat ziekenhuis
Wassenaarse Slagquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Kijkduin. Kun je die auto vaak nog redelijk kwijt.
Bergen aan Zee vind ik wel wat hebben eigenlijk, voor de rest vind ik de Hollandse kust snel stinken naar beige voorvocht.quote:
Ja, Bergen is ook mooi, maar verder wegquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bergen aan Zee vind ik wel wat hebben eigenlijk, voor de rest vind ik de Hollandse snel kust stinken naar beige voorvocht.
Dankjewel nog, prima tip, ik ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Bergen is ook mooi, maar verder weg
Zet ‘m op morgen!quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dankjewel nog, prima tip, ik ben er klaar voor.
schuld van caviabezittersquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zelfs voor NS Flex Basis, wat gratis is, moet je 10 euro administratiekosten betalen.
Wat is dit nou weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |