Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt zo'n haat-liefde verhouding met dameszadels, zit zoveel verschil op wie erop fietst.
Kan je wel keihard zuipenquote:
Daar zat ik inderdaad aan te denken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?
Hoi foshquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is er "mis" mee dan ? 🤔 moet er zo'n gleuf in het zadel ofzo ?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
Zo'n gleuf in het zadel is wel onhandig. Dan zakken je ballen er doorheen en als je wil afstappen blijf je hangen
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
Zo'n gleuf in het zadel is wel onhandig. Dan zakken je ballen er doorheen en als je wil afstappen blijf je hangen
Ik wil geen nieuwe cavia's meerquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.
en wat kreeg ballie bij haar miljoenste "quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* proficiat, u heeft voor de duizendste keer dezelfde reactie gegeven op UitStraling, u mag een nieuwe cavia uitzoeken.
Ja dat zeg je nu maar als je in die ijsbergsla vragende lieve kraaloogjes kijkt gaan de hormonen toch opspelen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe cavia's meer
Zonnebankkuurtje van zes uur non-stop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en wat kreeg ballie bij haar miljoenste ""
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu maar als je in die ijsbergsla vragende lieve kraaloogjes kijkt gaan de hormonen toch opspelen.
Vier cavia's en een Brabantse leukerd?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee, ik heb hier thuis al 10 kraaloogjes
Hmm, heftig allemaal. Zit ze dan morgen in een rolstoel?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, dat is tot nu toe onder controle (maandelijkse check van haar keel) maar die heeft ook aangeboren mechanische problemen dus die heeft nu al een nieuwe heup en een nieuwe knie op jonge leeftijd, alleen is die knie gaan verkleven en kon ze die amper buigen dus doorgebroken, heeft ze wel een enorm risico mee genomen ivm de crematie van haar vader morgen en nu mag ze binnen anderhalve dag van de fentanyl af zien te komen, en dat is een aardig gevecht, ook tegen de tijd, eigenwijs mormel is het.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie serieus op tegen morgen, lange lange dag en ik hoop dat ik me een beetje sterk kan houden van kistje dicht om 10:30 tot aan diner met klassieke live muziek om 20:00, wat mij en mijn vader betreft had het ook rechtop in de sloot mogen zijn maar ik heb de vrouwelijke emotie en de drang tot decorum onderschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |