Ah en Ballie probeert ook zo te worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Alles onder Aswan, waar de mensen lijken op leerachtige vriendelijk lachende mummies van de zon.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Alles onder Aswan, waar de mensen lijken op leerachtige vriendelijk lachende mummies van de zon.
Krijg je over niet al te lange tijd van die hete smetliezenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
k heb vandaag voor het eerst gevoeld hoe het is als de binnenkant van je dijbenen tegen elkaar wrijven als je loopt
is dat het volgende?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je over niet al te lange tijd van die hete smetliezen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-verwaarloosde.html
quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij weet exact waar ik woon en Buda is hier vaak in de buurt en hij waarschuwde met zijn maffia ondertoontje nog dat ik 'mijn auto beter in een andere straat kon parkeren'
dat probeer ik maar geloof dat dat er raar uit zietquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij wel, snel wat wijdbeenser gaan lopen dan maar.
Iewquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verkleefd littekenweefsel in haar knie, die hebben ze afgelopen dinsdag onder narcose doorgebogen zodat het afscheurde.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij wel, snel wat wijdbeenser gaan lopen dan maar.
Het was goedbedoeld meedenkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je had die opmerking niet moeten maken![]()
quote:
Yeps, dat is tot nu toe onder controle (maandelijkse check van haar keel) maar die heeft ook aangeboren mechanische problemen dus die heeft nu al een nieuwe heup en een nieuwe knie op jonge leeftijd, alleen is die knie gaan verkleven en kon ze die amper buigen dus doorgebroken, heeft ze wel een enorm risico mee genomen ivm de crematie van haar vader morgen en nu mag ze binnen anderhalve dag van de fentanyl af zien te komen, en dat is een aardig gevecht, ook tegen de tijd, eigenwijs mormel is het.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iew![]()
Is dit hetzelfde zusje dat een poosje geleden de gevreesde ziekte had?
Een elektrisch dekentje is dus wel een aanraderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |