Ik spreek je nog wel als je een keer aan het kauwen bent en vraagt wat er voor vleesje er in je eten zitquote:
gatverquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je een keer aan het kauwen bent en vraagt wat er voor vleesje er in je eten zit
Cola is dus de drank van de duivelquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
oke3 slokken cola en het is alweer borrelfeest
Borrelbal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Ga je weer Buda inhuren om een aanslag te plegenquote:
Staan er dadelijk 16450 opgewonden zwerfhonden te sniffen aan je deurtje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
ik weet van nietsquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je weer Buda inhuren om een aanslag te plegen
Hell noquote:
Word je er ook misselijk van?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Wat heeft je zusje dan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loon naar werken, vervelend hè zo'n ziekenhuis?, mijn zusje mocht eigenlijk nog niet naar huis vanmorgen, duurde drie minuten voordat ze aan strompelde
Noordkaap, bij de Hemelpoortquote:
Hmm, maar dat is toch redelijk normaal bij cola?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar gelijk opgeblazen gevoelen burperig
Jij weet exact waar ik woon en Buda is hier vaak in de buurt en hij waarschuwde met zijn maffia ondertoontje nog dat ik 'mijn auto beter in een andere straat kon parkeren'quote:
dat heb ik nooit gehad. liet voorheen ook nooit boerenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, maar dat is toch redelijk normaal bij cola?
dat zijn gewoon allemaal toevallighedenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij weet exact waar ik woon en Buda is hier vaak in de buurt en hij waarschuwde met zijn maffia ondertoontje nog dat ik 'mijn auto beter in een andere straat kon parkeren'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |