Ik heb ook een tijd last gehad van lucht in m'n maag, maar toen kon ik ook niet boeren. Dan werd ik heel misselijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gehad. liet voorheen ook nooit boeren
Ik houd jullie in de gaten ...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zijn gewoon allemaal toevalligheden
alsik dit voorheen ook had had ik nooit zoveel cola gedronkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd last gehad van lucht in m'n maag, maar toen kon ik ook niet boeren. Dan werd ik heel misselijk.Is gelukkig vanzelf weer overgegaan. Zal wel stress zijn geweest.
ja maar ik ben beigequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de normale blanke.
Wel lekker koolhydraatbeperktquote:
Nubische berggeitenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je toch een beetje meer bij ons dan bij de Nubiėrs
Ik ook nu hoorquote:
Walvis vreten en ook nog afvallenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel lekker koolhydraatbeperkt
Wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvis vreten en ook nog afvallen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je toch een beetje meer bij ons dan bij de Nubiėrs
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele wereld wil toch een beetje meer wit, beschaafd en blank zijn?
Is goed Mengelequote:Op vrijdag 22 april 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele wereld wil toch een beetje meer wit, beschaafd en blank zijn?
Beigestanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |