Jij bent ook zoek naar stadions waar ze geen coke gebruiken?quote:Op maandag 25 april 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
Heerenveen was een jaar of 7 geleden echt een leuke wedstrijd om naartoe te gaan. Helaas hebben die nu ook een groepje Bauke's die van cocaine houden.
Jij bent net zo'n ransaap als @Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 25 april 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ben eigenlijk wel enigszins onder de indruk. Lunch ze allemaal!
wijzijnvoetbal.nl is dood. @tong80quote:Op maandag 25 april 2022 12:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten ja laatste bezoek: 4404 dagen, 20 uur geleden.
Daar heeft hij al jaren een ban (lol)quote:Op maandag 25 april 2022 13:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
wijzijnvoetbal.nl is dood. @:tong80
is daar 'even' unbanned geweest maar de deksel ging al snel weer op de pot.quote:
Lekker fokken op je vakantie laatste bezoek: 2 uur, 57 minuten geleden.quote:Op maandag 25 april 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch is met vakantie (zie Twitter)
Ik moest enorm lachen om die foto, met zijn spijkerbroek en rare schoenen op zo'n strandbedje terwijl iedereen daar in zwembroek ligt.quote:Op maandag 25 april 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch is met vakantie (zie Twitter)
Dit doet mij denken aan @Mkrabbyquote:Op maandag 25 april 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft vast ook zo'n zonnebril op:
[ afbeelding ]
Vergeet niet bij al je getroll te vermelden dat je namens @Scrummie spreektquote:Op maandag 25 april 2022 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hey ik ben niet meer geblokkeerd door ZKA.
Dit lijkt mij zeer onverstandig.quote:Op maandag 25 april 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet bij al je getroll te vermelden dat je namens @:scrummie spreekt
Ik laat @Scrummie met rust.quote:Op maandag 25 april 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet bij al je getroll te vermelden dat je namens @:scrummie spreekt
Top, houd ons op de hoogte!quote:Op maandag 25 april 2022 13:52 schreef aTypisch het volgende:
twitter gaat waarschijnlijk akkoord met het bod van elon musk
einde bericht
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.quote:Op maandag 25 april 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest enorm lachen om die foto, met zijn spijkerbroek en rare schoenen op zo'n strandbedje terwijl iedereen daar in zwembroek ligt.
Gelukkig klikte ik even op het linkje voordat ik op je post reageerde.quote:Op maandag 25 april 2022 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar staan ze wel een beetje voor schud mee.
Henry?quote:Op maandag 25 april 2022 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar staan ze wel een beetje voor schud mee.
Tegen Slavia liet de gast naast mij zijn mobieltje in de pisbak vallen. Moest ie hem er vervolgens uitvissen. Dat was wel even lachenquote:Op maandag 25 april 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ben eigenlijk wel enigszins onder de indruk. Lunch ze allemaal!
Vrijdag iets laten leveren. Zakelijk. Terugmelding dat het adres onbekend is. Dat sloeg nergens op. Dus opnieuw aangeboden en zou vanmorgen geleverd worden. Kijk ik rond 11 uur staat er ineens dat het verhinderd is en met 1 à 2 werkdagen geleverd gaat worden.quote:Op maandag 25 april 2022 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
UPS vandaag een kwartier te vroeg, ik twijfelde nog maar heb hem niet laten wachten
Blijkbaar had hij iets belangrijkers aan zijn hoofd dan jouw pakketje bezorgenquote:Op maandag 25 april 2022 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vrijdag iets laten leveren. Zakelijk. Terugmelding dat het adres onbekend is. Dat sloeg nergens op. Dus opnieuw aangeboden en zou vanmorgen geleverd worden. Kijk ik rond 11 uur staat er ineens dat het verhinderd is en met 1 à 2 werkdagen geleverd gaat worden.
Foto gezien. @onlogisch blijft toch een erg vreemd figuur.quote:Op maandag 25 april 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest enorm lachen om die foto, met zijn spijkerbroek en rare schoenen op zo'n strandbedje terwijl iedereen daar in zwembroek ligt.
Ik ga mijn middelvinger opsteken naar de eerstvolgende DHL bus die ik zie. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 25 april 2022 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar had hij iets belangrijkers aan zijn hoofd dan jouw pakketje bezorgen
Dat gaat wel heel ver gelijk.quote:Op maandag 25 april 2022 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga mijn middelvinger opsteken naar de eerstvolgende DHL bus die ik zie. Dat zal ze leren.
Mag best weten dat ik volle bak ik de stress zit.quote:Op maandag 25 april 2022 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver gelijk.
Met een positieve instelling bereik je misschien wel veel meer.
Sterkte makkerquote:Op maandag 25 april 2022 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mag best weten dat ik volle bak ik de stress zit.
Die was toch al een tijdje ziek?quote:
Ja, maar dan kan het gebeuren dat je het niet redt.quote:
ze waren wel vrientenquote:Op maandag 25 april 2022 15:20 schreef Caland het volgende:
Tenminste iemand die wel wat bekender was dan Jan Rot (wie?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |