Jij kan hier echt niks vanquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:27 schreef MC-M het volgende:
Woordle 308 X/6
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
![]()
![]()
Woordle6 104 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟩🟨🟨
🟨🟩⬛🟩🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Iets met oog van de naald, amigo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:32 schreef GGMM het volgende:
Woordle 308 6/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Kijk je mee @:mc-m ?
Woordle6 104 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hopla
Ik heb hem ook even geprobeerd, om te kijken of MC-M er echt niks van kan. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:32 schreef GGMM het volgende:
Woordle 308 6/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Kijk je mee @:mc-m ?
Woordle6 104 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hopla
Geen darkmode, erg mooiquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even geprobeerd, om te kijken of MC-M er echt niks van kan. Je hebt gelijk.
Woordle 308 3/6
⬜🟩🟨⬜🟨
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Jezus, dit ga ik toch allemaal niet lezenquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het Jaar van Fortuyn(2022)8.2biography, drama, history4949min12Jeroen Spitzenberger, Ramsey Nasr, Fedja van HuêtNothing seems to stand in the way of Ad Melkert becoming minister-president of the Netherlands, but everything changes with the turbulent arrival of newcomer Pim Fortuyn.Hadden wel een paar afleveringen meer mogen zijn voor wat meer verdieping en zodat het wat minder snel hoefde te worden afgeraffeld. Toch echt genoten van deze miniserie over Pim.8.5
Schrijf je een boek ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het Jaar van Fortuyn(2022)8.2biography, drama, history4949min12Jeroen Spitzenberger, Ramsey Nasr, Fedja van HuêtNothing seems to stand in the way of Ad Melkert becoming minister-president of the Netherlands, but everything changes with the turbulent arrival of newcomer Pim Fortuyn.Hadden wel een paar afleveringen meer mogen zijn voor wat meer verdieping en zodat het wat minder snel hoefde te worden afgeraffeld. Toch echt genoten van deze miniserie over Pim.8.5
De bijbel lijkt korter dan deze review.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Op basis van al deze spoilers hoef ik het niet meer te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Op het eind gaat Pim doodquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op basis van al deze spoilers hoef ik het niet meer te zien.
Waarom rijdt Hamiltongoat opeens rond als een toerist terwijl hij anders altijd won/bijna won? Heeft hij de stuurkunsten van Marco Bakker gekregen?quote:
Mercedes in the mudquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom rijdt Hamiltongoat opeens rond als een toerist terwijl hij anders altijd won/bijna won? Heeft hij de stuurkunsten van Marco Bakker gekregen?
Lekker in het zonnetje zitten met een biertje, ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Caland het volgende:
Onze tegenstander belt net op dat ze niet komen vandaag en 4-0 voor ons opschrijven
Wat een wanbeleid
Ja dat ga ik vanmiddag doen, maar het is echt een heerlijk voetbalweertjequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje zitten met een biertje, ik zie het probleem niet.
Het waait hier anders vervelend hard.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanmiddag doen, maar het is echt een heerlijk voetbalweertje
Grote veranderingen in het reglement waardoor alle teams een nieuwe auto moesten bouwen. En Mercedes heeft broddelwerk afgeleverd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom rijdt Hamiltongoat opeens rond als een toerist terwijl hij anders altijd won/bijna won? Heeft hij de stuurkunsten van Marco Bakker gekregen?
Broodjes (zelfgemaakte) hamburger.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodje kroket en een bamischijf.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho.jpgquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Broodjes (zelfgemaakte) hamburger.
Hemels voer echt waar @:wereldgozer
Oplichters aangepakt met Kees van der spek moet je eens bekijkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Louis
8/10
Check deze review @:caland @:scrummie @:ggmm @:maxi-mus
Wij moeten hier helemaal niks.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oplichters aangepakt met Kees van der spek moet je eens bekijken
topshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |